Εταιρείες

Groupama Ασφαλιστική: Νέα διαφημιστική καμπάνια για το myZen

Στον «αέρα» βρίσκεται από τις 18 Ιουνίου 2023 η νέα διαφημιστική καμπάνια του myZen, του online καναλιού ασφάλισης αυτοκινήτου της Groupama Ασφαλιστικής.

Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, μέσα από τη νέα καμπάνια, το myZen μάς συστήνει για πρώτη φορά τον Zen Guru, ο οποίος εμπνέεται από θέματα της καθημερινότητας για να αναδείξει – με χιουμοριστικό τρόπο – τη σημασία και την αναγκαιότητα της ασφάλισης αυτοκινήτου. Με κεντρικό μήνυμα «Με ασφάλεια, ευκολία και οικονομία, σε συμφέρει να είσαι Ζεν», αποτυπώνονται όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν το myZen να ξεχωρίζει στον χώρο της online ασφάλισης αυτοκινήτου.

Η Διευθύντρια Εμπειρίας Πελάτη & Ψηφιακών Υπηρεσιών της Groupama Ασφαλιστικής, κα Έλενα Ορφανίδου, δήλωσε σχετικά: «Μέσω του myZen, στόχος μας είναι να δίνουμε αξία στον πελάτη που μας εμπιστεύεται για την online ασφάλιση του αυτοκινήτου του. Επιλέγουμε να είμαστε πάντα δίπλα του μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, ανταγωνιστικές τιμές, προσφορές και υψηλότατο επίπεδο εξυπηρέτησης, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα των ερευνών ικανοποίησης πελατών μας. H αρχή “Σίγουρα Δίπλα Σας” αποτελεί διαχρονική αξία της Groupama Ασφαλιστικής και φυσικά οι ίδιες πελατοκεντρικές αξίες και προτεραιότητες βρίσκονται και στον πυρήνα του myZen».

Το myZen έκανε την εμφάνισή του στην αγορά πριν από έναν περίπου χρόνο, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες του την ηρεμία και την ελευθερία που τους αξίζει, ώστε να μπορούν να αφιερώνουν τον χρόνο τους σε όσα εκτιμούν περισσότερο στη ζωή. Υπόσχεται να είναι δίπλα τους, παρέχοντας γρήγορη εξυπηρέτηση, με προσιτό ασφάλιστρο και την εγγύηση της Groupama Ασφαλιστική.

Δείτε εδώ τα δύο πρώτα τηλεοπτικά σποτ της νέας καμπάνιας.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας