Γιατί δεν εμφανίζομαι στο Μητρώο, ενώ είμαι ενεργός ασφαλιστικός διαμεσολαβητής;
Σύντομο βίντεο του ΠΣΑΣ, που εξηγεί πώς μπορούν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να ελέγξουν αν είναι εγγεγραμμένοι στο ΓΕΜΗ και, αν δεν είναι, να κάνουν γρήγορη ηλεκτρονική εγγραφή.
Μετά τη δημοσιοποίηση του Μητρώου κάποιοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν βρήκαν τον εαυτό τους καταχωρημένο.
Ο κυριότερος λόγος, που αποκαλύφθηκε, ήταν ότι δεν ήταν εγγεγραμμένοι στο ΓΕΜΗ ή υπήρχε κάποιο λάθος στην εγγραφή τους στο τοπικό επιμελητήριο.
Ο ΠΣΑΣ δημιούργησε ένα σύντομο video, στο οποίο εξηγεί πώς μπορούν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να ελέγξουν αν είναι εγγεγραμμένοι στο ΓΕΜΗ και αν δεν είναι να κάνουν γρήγορη ηλεκτρονική εγγραφή, ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα.
Αν πάλι είναι εγγεγραμμένοι στο ΓΕΜΗ, ο ΠΣΑΣ τους προτρέπει να ελέγξουν την εγγραφή τους στο τοπικό επιμελητήριο.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση λάθους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τα κατά τόπους αρμόδια Επιμελητήρια στα οποία ανήκουν, ενημερώνοντας συγχρόνως και την Κ.Ε.Ε.Ε. (στοιχεία επικοινωνίας: http://insuranceregistry.uhc.gr/Contact).
Προϋπόθεση ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να είναι εγγεγραμμένος στο τοπικό επιμελητήριο που ανήκει, όπως επίσης και στο ΓΕΜΥ.