Γιάννης Μπράβος: Τα καταφέραμε!
- Αύξηση κερδών κατά 33,5% το Α’ εξάμηνο του 2014 στα €4,4 εκατ.
- 7 διαδοχικάτρίμηνα με συνολική αύξηση εποπτικών κεφαλαίων κατά €32,8 εκατ.
Η International Life, με παρουσία 58 χρόνων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, προχωρά με σταθερά βήματα στο δυναμικό περιβάλλον του ασφαλιστικού κλάδου, έχοντας επιτύχει θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το Α’ εξάμηνο του 2014 σε συνδυασμό με σημαντικές εσωτερικές αλλαγές.
Η δυναμική πορεία και ανάπτυξη της International Life διαφαίνεται από τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2014 της εταιρείας, όπως αυτά παρουσιάστηκαν χτες 16 Ιουλίου, στο χώρο Fuga του Μεγάρου Μουσικής, από τον Δ/ντα Σύμβουλο της εταιρείας, κ. Γιάννη Μπράβο. Συγκεκριμένα, με σημαντική κερδοφορία €4,4 εκατ. έκλεισε το εξάμηνο για την International Life έναντι €3,3 εκατ. πέρυσι στο ίδιο διάστημα. Παράλληλα με τα υψηλά κέρδη και την άνοδο στα εποπτικά κεφάλαια, η μέση είσπραξη ασφαλίστρων μειώθηκε σε 11 μόλις ημέρες περιορίζοντας σε μεγάλο βαθμό τον κίνδυνο επισφαλειών. Σημαντικό ρόλο στη βελτίωση των εισπράξεων είχε η πράξη 30-31 του διοικητή της ΤτΕ σε συνδυασμό με την ετοιμότητα τη εταιρίας μέσω του ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης Πληρώνω – Τυπώνω.
Επιπλέον, η International Life έχει προχωρήσει σε σημαντικές εσωτερικές αλλαγές, που ενδυναμώνουν ακόμη περισσότερο τη θέση της:
- Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας έχει εμπλουτιστεί με έμπειρα και ικανά στελέχη σε καίριους τομείς όπως η Υγεία, Συντάξεις, Περιουσία, Agency, Οικονομικές υπηρεσίες, Μάρκετινγκ και HR.
- Η οργανωτική δομή των profit centers αλλάζει με σκοπό την εστίαση στην κερδοφορία, την καλύτερη εξυπηρέτηση και αποδοτικότερη λειτουργία της εταιρείας στο σύνολό της.
- Η πελατοκεντρική προσέγγιση της εταιρείας έχει εξελιχθεί ακόμη περισσότερο μέσω του cross selling, της ενίσχυσης της εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών και την αναβάθμιση του In Life web, μέσω του οποίου ενημερώνονται πελάτες και συνεργάτες.
- Οι υποδομές και τα IT συστήματα της εταιρείας αναβαθμίζονται συνεχώς με νέα εργαλεία όπως το One, Solvency II Reporting και E-learning.
Παράλληλα, η International Life στοχεύει στρατηγικά σε τομείς της αγοράς που αναπτύσσονται και τομείς που χρήζουν ενίσχυσης στην αγορά όπως τα συνταξιοδοτικά προγράμματα. Η εταιρεία σχεδιάζει νέα ανταγωνιστικά προϊόντα με στόχο την προσφορά εξειδικευμένων και ταυτόχρονα ευέλικτων επιλογών, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των πελατών στους οποίους στοχεύει.
Τα θετικά οικονομικά μεγέθη σε συνδυασμό με τις βελτιωτικές αλλαγές στις οποίες έχει προβεί η International Life, ενισχύουν τη θέση της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Η εταιρεία παραμένει πιστή στην φιλοσοφία της να διαφοροποιεί τις υπηρεσίες της από τον ανταγωνισμό και να διατηρεί ένα από τα ποιοτικότερα ασφαλιστικά χαρτοφυλάκια, αξιοποιώντας όλες τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ευκαιρίες ανάπτυξης.