Για την Generali το αύριο είναι σήμερα
Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου η Generali προσκάλεσε το δίκτυο των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για την κοπή της παραδοσιακής πίτας, που σηματοδοτεί εθιμικά το καλωσόρισμα της νέας χρονιάς. Στην εκδήλωσή της, όπως άλλωστε κάνει κάθε χρόνο, συμπεριέλαβε στους προσκεκλημένους της και δημοσιογράφους.
Ίσως από κάποιους θεωρηθεί περιττή η επισήμανση, ωστόσο, έχει τη σημασία της, αν σκεφτεί κανείς ότι υπάρχουν εταιρείες που προτιμούν να τα λένε… μεταξύ τους, χωρίς να εκτίθενται στον Τύπο. Η Generali προφανώς και δεν είναι αυτής της άποψης και λογικής. Επιλέγει να μοιράζεται τα νέα της με τον Τύπο και να καθιστά τους δημοσιογράφους κοινωνούς των σχέσεων που έχει με το Δίκτυό της και των μηνυμάτων που τους εκπέμπει. Επιλέγει να δίνει τη δυνατότητα της σύγκρισης και αποδεικνύει έτσι στην πράξη ότι εμπιστεύεται τον… εαυτό της.
Άγγελος Μπεφών: «Ήρθα σε ένα εξαιρετικό ασφαλιστικό σπίτι»
Ο νέος Δ/ντής Πωλήσεων της Generali “άνοιξε” με τον χαιρετισμό του την εκδήλωση και με την προτροπή προς τους παριστάμενους «να πηγαίνετε πάντα ένα βήμα μπροστά». Για τον ίδιο, που υπηρετεί ήδη 24 χρόνια τον ασφαλιστικό χώρο, η συνεργασία με την Generali είναι μια νέα αρχή στην ασφαλιστική του διαδρομή, με το γράμμα G, όπως είπε χαριτολογώντας, να παίζει ένα κομβικό ρόλο, μιας και είναι το τελευταίο γράμμα του ονόματος της εταιρείας από την οποία προέρχεται και το πρώτο της τωρινής.
Χωρίς να παραλείψει να αναφερθεί με τα καλύτερα λόγια στην εταιρεία με την οποία συνεργαζόταν μέχρι πρότινος, σημείωσε: «Ήρθα σε ένα εξαιρετικό ασφαλιστικό σπίτι, με εξαιρετικά προϊόντα και ανθρώπους, και έναν άνθρωπο στο τιμόνι της με κέφι και όραμα, που βλέπει μακριά».
Απευθυνόμενος στους συνεργάτες της Εταιρείας τόνισε ότι η Generali τους στήριζε και θα τους στηρίζει, λέγοντας χαρακτηριστικά και μεταξύ άλλων: «Είστε η δύναμή μας, τα μάτια και τα αφτιά μας. Μας μεταφέρετε το μήνυμα της αγοράς, μας εμπνέετε. Μας ζητάτε να κάνουμε πράγματα, τα οποία υλοποιούμε και θα κάνουμε ακόμα περισσότερα. Είστε το πρόσωπο της Generali προς τα έξω. Ό,τι χρειαστείτε είμαστε εδώ για σας. Είναι μια συνέργεια και μια αγάπη διαχρονική».
Παναγιώτης Βασιλόπουλος: «Όραμά μας να μεγαλώσουμε κι άλλο την Generali»
Ο Chief Technical Manager της Εταιρείας ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της παρελθούσας χρονιάς, η οποία ήταν κερδοφόρα και ιδιαίτερα παραγωγική για την Generali, σε όλους τους κλάδους ασφάλισης.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Βασιλόπουλος, η Εταιρεία κατέγραψε συνολική αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων της τάξεως του 9,3%: από €168 εκατ. στην αρχή του 2016 έκλεισε τη χρονιά με €183,7 εκατ.
Ειδικότερα, στα Ατομικά Ζωής κατέγραψε αύξηση 8,9% και στα Ομαδικά Ζωής 5,8%, ενώ στις Ατομικές Γενικές Ασφαλίσεις πέτυχε σημαντική αύξηση, της τάξεως του 17%. Στις CorporateΓενικές Ασφαλίσεις η παραγωγή κινήθηκε επίσης ανοδικά, με τις ασφαλίσεις Περιουσίας να καταγράφουν άνοδο της τάξεως του 7% και την Αστική Ευθύνη 3%.
Τόσο οι Γενικές όσο και η Ζωή έκλεισαν κερδοφόρα το 2016, με το συνολικό αποτέλεσμα προ φόρων της Εταιρείας να διαμορφώνεται στα €10,2 εκατ.
«Ο στόχος μας είναι να είμαστε ανταγωνιστικοί και κερδοφόροι», υπογράμμισε ο κ. Βασιλόπουλος, και τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε καταδεικνύουν την επίτευξη αυτού του στόχου, γιατί χωρίς ανταγωνιστικά προϊόντα δεν επιτυγχάνονται τόσο σημαντικές αυξήσεις στην παραγωγή, ειδικά στις δύσκολες εποχές που διανύουμε.
Κλείνοντας τον χαιρετισμό του, ο κ. Βασιλόπουλος ανέφερε ότι η Εταιρεία αξιοποιεί τα κέρδη της και επενδύει για την περαιτέρω ανάπτυξή της, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Έχουμε όραμα και στρατηγικό προσανατολισμό να μεγαλώσουμε κι άλλο την Generali».
Πάνος Δημητρίου: «Χάρη σ’ εσάς είμαστε στην 6η θέση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς»
Τη σημαντική συμβολήτων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στα παραγωγικά αποτελέσματα της Generali εξήρε ο Δ/νων Σύμβουλος, κ. Πάνος Δημητρίου: «Βρισκόμαστε στην 6η θέση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, με 5% μερίδιο αγοράς, κι είμαστε εδώ χάρη σ’ εσάς», ανέφερε χαρακτηριστικά απευθυνόμενος στους συνεργάτες της και υπενθυμίζοντας ότι το 2002 η Εταιρεία κατατασσόταν στη 15η θέση, με μερίδιο αγοράς 1,7%.
Η σημαντική άνοδος που συντελέστηκε στο πέρασμα αυτών των χρόνων ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας της Generali με ανθρωποκεντρικά δίκτυα, γεγονός που αποτελεί πάγια στρατηγική της επιλογή. «Δεν αμφισβητήσαμε ποτέ τη σχέση μας μαζί σας, όπως άλλες εταιρείες. Είμαστε η μόνη εταιρεία ανάμεσα στις έξι πρώτες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς που βασίζεται μόνο σ’ εσάς», ανέφερε εμφατικά ο κ. Δημητρίου, ενώ δεν παρέλειψε να διευκρινίσει και για ποιον λόγο η Generali δεν βραβεύει τους συνεργάτες της για τις παραγωγικές τους επιδόσεις, όπως είθισται στην αγορά. Τόνισε σχετικά: «Δεν συνάδει με το όραμά μας να κάνουμε βραβεύσεις για την αύξηση του χαρτοφυλακίου. Θα μπορούσαμε να κάνουμε βραβεύσεις με βάση τον δείκτη ικανοποίησης πελατών ή το cross selling…».
Συνεχίζοντας τόνισε ότι η Generali ανταποκρίνεται διαχρονικά στις ανάγκες των συνεργατών τηςκαι θα εξακολουθήσει να το κάνεικαι στα χρόνια που έρχονται, κι αυτό αποτελεί ηθική δέσμευση για τον ίδιο.Αναφερόμενος στους πελάτες σημείωσε ότι επιζητούν «smart & simple επιλογές. Αυτό όμως δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται ή φαντάζεται κανείς. Θέλουν από εμάς να ξεπεράσουμε τα στερεότυπα, έχουν υψηλές απαιτήσεις. Τι πρέπει να κάνουμε, λοιπόν; Να αλλάξουμε ή να πετάξουμε το παλιό;».
Στην Generali το ερώτημα προφανώς έχει απαντηθεί ήδη, μιας και όπως ανέφερε ο κ. Δημητρίου: «Έχουμε ξεκάθαρο πλάνο να έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο. Είμαστε πιστοί και πειθαρχημένοι σ’ αυτό που κάνουμε». Με γνώμονα το γεγονός ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις καθώς και οι απαιτήσεις – νέες ανάγκες των πελατών δημιουργούν συνεχώς νέες προκλήσεις, η Generaliπροετοιμάζεται για το μέλλον και λειτουργεί με το σκεπτικό ότι «το αύριο είναι σήμερα»,όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δημητρίου. Για το σκοπό αυτό, η Εταιρεία παρακολουθεί την τεχνολογία και δημιουργεί τεχνολογικές λύσεις με αποδέκτες τους συνεργάτες της-ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και διαφοροποιεί το service προς τον πελάτη.
«Εσείς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είστε το όχημά μας για να πάμε πιο ψηλά. Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε την αγορά», δήλωσε εν κατακλείδι ο κ. Δημητρίου.
Terence Mauri: «It’s easy to lose something you are not looking for»
«Αρπάξτε ευκαιρίες και ιδέες… Σκεφτείτε γρήγορα και έξυπνα… Μη σταματάτε ποτέ να μαθαίνετε… Προσθέστε αξία στη σχέση σας με τους πελάτες σας…», ήταν κάποια από τα μηνύματα που απηύθυνε ο προσκεκλημένος κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση, κ. Terence Mauri, γκουρού σε θέματα ηγεσίας.
Παρακίνησε τους παριστάμενους να είναι δεκτικοί στα μηνύματα των καιρών, να προσαρμόζονται στις εξελίξεις και να μη φοβούνται τις αλλαγές. Αντίθετα να τις επιδιώκουν και να μη σταματούν ποτέ να μαθαίνουν, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου μέλλοντος για τους ίδιους και τους πελάτες τους. «Manage the present – Selectively for get the past – Create the future» ήταν το τρίπτυχο μιας ακόμα προτροπής που απηύθυνε, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι για να “προλάβουμε” την τεχνολογία, που τρέχει πολύ πιο γρήγορα από εμάς, είναι αναγκαίο να σκεφτόμαστε πιο γρήγορα και πιο έξυπνα, για να μη χάνουμε τις ευκαιρίες που μπορεί να είναι μπροστά μας και να μην τις διακρίνουμε…
Μαρία Λαμπροπούλου: Η “ψυχή” και ο ιθύνων νους της εκδήλωσης
Κλείνοντας, θα ήταν σημαντική παράλειψη αν δεν αναφερόμασταν στην κα Μαρία Λαμπροπούλου, τη Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, που είναι ο ιθύνων νους και η “ψυχή” όλων των εκδηλώσεων της Εταιρείας, γεγονός που επισημάνθηκε άλλωστε τόσο από τον κ. Δημητρίου, όσο και από τους κ.κ. Μπεφών και Βασιλόπουλο. Όπως σε όλες τις εκδηλώσεις της Εταιρείας, έτσι και στη συγκεκριμένη, η κα Λαμπροπούλου είχε επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα κάθε λεπτομέρεια, γεγονός που συνέτεινε σε ένα άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα (οπτικό, ακουστικό και… γευστικό)!
Οι τυχεροί…
Για την… ιστορία, οι τυχεροί της χρονιάς, που αναδείχθηκαν με κλήρωση, ήταν οι κ.κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος, Κων/νος Σουρίκας και Δημοσθένης Μαρτέν.
Κοιτάζοντας από… απόσταση την εκδήλωση της Generali, “κρατάμε” την αισιοδοξία, τη θετική διάθεση και την αποφασιστικότητα που εμπεριείχαν τα μηνύματα που εκπέμφθηκαν, τα οποία στις δύσκολες εποχές που διανύουμε τα έχουμε περισσότερο ανάγκη από ποτέ. Κυρίως, όμως, “κρατάμε” την πίστη αυτής της Εταιρείας και την εμπιστοσύνη της στον άνθρωπο και στις δυνατότητές του, να παλεύει στις όποιες συνθήκες και να βγαίνει νικητής.
Σούλα Κορμά