Generali Social Baking: Oι χρήστες του facebook ένωσαν τις δυνάμεις τους για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

326
generali social baking

Τη στήριξη χιλιάδων χρηστών του facebook είχε η δράση “Social Baking for a Good Cause”, που διοργάνωσε η Generali, διαδίδοντας το μήνυμα της κοινωνικής αλληλεγγύης και της προσφοράς. Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν να προβάλει και να στηρίξει το έργο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», το οποίο εδώ και 21 χρόνια βρίσκεται δίπλα σε χιλιάδες παιδιά.

Συγκεκριμένα, η εταιρeία κάλεσε τους χρήστες του μέσου να βοηθήσουν τον ηθοποιό Γιώργο Κοψιδά και τον τραγουδιστή Άκη Παναγιωτίδη να ανταπεξέλθουν σε μια γαστριμαργική δοκιμασία, να ετοιμάσουν τα γιορτινά μελομακάρονα. Οι ίδιοι μην έχοντας γνώσεις ζαχαροπλαστικής εναπόθεσαν τις ελπίδες τους στη βοήθεια των likers, που πρόθυμα τους καθοδήγησαν βήμα βήμα για την εκτέλεση της συνταγής, κάνοντας τα σχόλιά τους σε πραγματικό χρόνο στη σελίδα της Generali, www.facebook.com/GeneraliHellas/. Tα πειράγματα και τα χιουμοριστικά σχόλια δεν έλειψαν μεταξύ των χρηστών οι οποίοι παρακολουθούσαν τις αγωνιώδεις προσπάθειες των …ανίδεων ζαχαροπλαστών που κλήθηκαν να φτιάξουν μελομακάρονα για πρώτη φορά στη ζωή τους.

Κατά τη διάρκεια του live υπήρξαν και ευχάριστες εκπλήξεις, με τον Άκη Παναγιωτίδη να τραγουδά, ζωντανά, γιορτινά τραγούδια, ανταποκρινόμενος στα αιτήματα των χρηστών. Πολύτιμη ήταν επίσης η συνδρομή καλεσμένων, όπως η ηθοποιός Λίλα Μπακλέση, που κλήθηκε να κάνει τη γευστική δοκιμή και ο chef Ιάκωβος Απέργης, ο οποίος μοιράστηκε το μεράκι και τις γαστρονομικές του γνώσεις με τους συμμετέχοντες. Παράλληλα, πάνω από 83.000 χρήστες που παρακολούθησαν το βίντεο είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από την εκπρόσωπο του Χαμόγελου του Παιδιού, κα Ράνια Παπαδοπούλου για την πλούσια δράση του οργανισμού αλλά και τους τρόπους που και οι ίδιοι μπορούν να στηρίξουν το έργο του.

Το γευστικό, κοινωνικό πείραμα ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια χιλιάδων χρηστών που σχολίασαν και μοιράστηκαν το μήνυμα αλληλοϋποστήριξης, επιβεβαιώνοντας την πεποίθηση ότι ακόμη και μέσω των social media, μπορούμε να συγκεντρωθούμε, να συνεργαστούμε αποτελεσματικά, να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον και να κάνουμε τον κόσμο λίγο καλύτερο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την παραπάνω ενέργεια η Generali επισφράγισε, για ακόμη μια χρονιά, τη στήριξή της στο «Χαμόγελο του Παιδιού», προσφέροντας εκ μέρους των Συνεργατών και φίλων της μία σημαντική δωρεά.

Μάθετε περισσότερα για τη δράση και του έργο του «Χαμόγελο του Παιδιού» στο: www.hamogelo.gr

Προηγούμενο άρθροΗ Eurolife ERB στηρίζει για 4η χρονιά τη δράση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης
Επόμενο άρθροΘετικά τα συμπεράσματα της KPMG για την ασφαλιστική αγορά