Εταιρείες
Η Generali κέρδισε το στοίχημα παροχής άριστων υπηρεσιών υπό κάθε συνθήκη
Άριστη ήταν η ανταπόκριση της Generali στα αιτήματα πελατών και συνεργατών της κατά τη διάρκεια της Άσκησης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας, τη Δευτέρα 16 Μαρτίου, όπως καταδεικνύουν και τα αριθμητικά στοιχεία, που δημοσιοποίησε.
Η Generali έχοντας εδώ και καιρό επενδύσει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό και θέτοντάς τον ως έναν από τους βασικούς πυλώνες του επιχειρηματικού της πλάνου, διαθέτει την πιο σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και είναι σε θέση να παρέχει μια σειρά ψηφιακών εργαλείων, εγγυώμενη τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Τα στοιχεία, λοιπόν, ΜΟΝΟ για τις 16.03.2020 έχουν ως εξής:
Εξυπηρέτηση Τεχνικών Κλάδων
- Νέες Αιτήσεις: 883
- Νέες Ζημιές: 455
- Πληρώθηκαν Ζημιές: 1.107
- Νέα ασφαλιστήρια: 380
- Πρόσθετες Πράξεις.: 1.709
Tηλεφωνική εξυπηρέτηση, Chats & e-mails συνολικά
- 2412 Εισερχόμενες κλήσεις που εξυπηρετήθηκαν
- 3226 Εξερχόμενες κλήσεις προς εξυπηρέτηση πελατών & συνεργατών
- 46 chat που πραγματοποιήθηκαν απαντώντας σε ερωτήματα
- 4253 mails ελήφθησαν
- 5354 mails στάλθηκαν.
Διαβάστε επίσης: