Γ. Ζερβουδάκης: Η ασφάλιση και όσα την απαρτίζουν “χωρούν” πλέον στην κινητή συσκευή του πελάτη
Η εφαρμογή My Generali προσεγγίζει ολιστικά την εξυπηρέτηση του πελάτη, λειτουργώντας ως μια πύλη πρόσβασης σε διαφορετικές συνδεδεμένες υπηρεσίες και κλάδους ασφάλισης, επισημαίνει ο Δ/ντής Πωλήσεων, κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, εξηγώντας μας την ειδοποιό διαφορά της σε σχέση με αντίστοιχες εφαρμογές άλλων εταιρειών.
Όπως τονίζει, οι ασφαλισμένοι της Generali έχουν πλέον στη διάθεσή τους ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης για όλες τις ανάγκες και τα αιτήματά τους, ενώ οι Συνεργάτες της Εταιρείας έχουν ένα ολοκληρωμένο εργαλείο προβολής και επικοινωνίας σε ψηφιακό περιβάλλον, αλλά και εξυπηρέτησης των πελατών τους.
Ο κ. Ζερβουδάκης μας μιλά για συγκεκριμένες ψηφιοποιημένες υπηρεσίες που τυγχάνουν ήδη ιδιαίτερης ανταπόκρισης από τους ασφαλισμένους της εταιρείας και για τα πρώτα μηνύματα που λαμβάνουν από τους χρήστες για τις δυνατότητες που έχει η νέα εφαρμογή.
Συνέντευξη στη Σούλα Κορμά
Κύριε Ζερβουδάκη, τι είναι εκείνο που καθιστά διαφορετικό/πιο καινοτόμο το MyGenerali app, σε σχέση με αντίστοιχες ψηφιακές εφαρμογές άλλων ασφαλιστικών εταιρειών της αγοράς μας.
Γ.Ζ.: Η πλειοψηφία αντίστοιχων εφαρμογών περιορίζεται σε παροχή πληροφοριών σχετικά με τις καλύψεις και τις πληρωμές ασφαλιστηρίων. Επίσης, στην περίπτωση που ο χρήστης μπορεί να στείλει κάποιο αίτημα ή να χρησιμοποιήσει μια υπηρεσία μέσω του mobile app, αυτή περιορίζεται κάθε φορά σε έναν συγκεκριμένο κλάδο ασφάλισης.
Η εφαρμογή My Generali διαφέρει, καθώς προσεγγίζει ολιστικά την εξυπηρέτηση του πελάτη, λειτουργώντας ως μια πύλη πρόσβασης σε διαφορετικές συνδεδεμένες υπηρεσίες και κλάδους ασφάλισης. Η ασφάλιση και όσα την απαρτίζουν “χωρούν” πλέον στην κινητή συσκευή του πελάτη.
Για πρώτη φορά διασυνδέονται όλες οι υπηρεσίες που σχετίζονται με διαφορετικές ασφαλιστικές ανάγκες (Υγεία, Αυτοκίνητο, Ομαδικές Ασφαλίσεις) σε έναν χώρο και ο ασφαλισμένος έχει ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης για όλες τις ανάγκες και τα αιτήματά του. Πρόκειται για ένα εργαλείο που διασυνδέει με τρόπο διαφανή την εταιρεία, τον ασφαλισμένο και τον Συνεργάτη, μέσα από ένα ψηφιακό κανάλι.
Μέσα από την εφαρμογή ο πελάτης δεν έχει μόνο πρόσβαση στα ασφαλιστήριά του, αλλά μπορεί να ενεργοποιεί μια σειρά από σημαντικές παροχές και υπηρεσίες που του προσφέρει η ασφάλισή του. Επιπλέον, θα ήθελα εδώ να τονίσω ότι η ενδυνάμωση των Συνεργατών μας και η βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών μας, με ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες, αποτελεί στρατηγική μας δέσμευση αλλά και μία υπόσχεση που μέσω του νέου mobile app επαληθεύεται με τρόπο ουσιαστικό.
Πώς έχουν υποδεχθεί οι Συνεργάτες της Εταιρείας τη νέα εφαρμογή; Στο feedback που παίρνετε, ποια σημεία ξεχωρίζουν; Ποια θεωρούν ότι είναι η αξία της;
Γ.Ζ.: Οι Συνεργάτες μας υποδέχονται θετικά το Μy Generali, αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητά του όχι μόνο στη διευκόλυνση και τον περιορισμό γραφειοκρατικών υπηρεσιών της καθημερινότητάς τους, αλλά και σαν ολοκληρωμένο εργαλείο εξυπηρέτησης του πελάτη τους.
Ενδεικτικό της ψηφιακής μας στρατηγικής ήταν το γεγονός ότι η παρουσίαση του My Generali application στους Συνεργάτες μας έγινε εν μέσω καραντίνας. Αυτό, όμως, δεν μας απέτρεψε. αντίθετα, επιβεβαίωσε την αξία της επένδυσής μας σε ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν την επιχειρησιακή μας συνέχεια και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών μας. Συγκεκριμένα, πάνω από 1.000 συνεργάτες μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μέσω τηλεδιασκέψεων το νέο Μy Generali app.
Ιδιαίτερης ανταπόκρισης τυγχάνουν οι λειτουργίες αναγγελίας τροχαίου ατυχήματος και καταγραφής ζημιών, ζωντανά μέσω βιντεοκλήσης, ο προγραμματισμός ιατρικών εξετάσεων και επισκέψεων μέσω της διαδικασίας ψηφιακού ραντεβού που διαθέτουν πλέον οι πελάτες μας, η δυνατότητα συμψηφισμού οφειλών από και προς την Εταιρεία κατά την πληρωμή των ασφαλιστηρίων και η ευελιξία ως προς τον τρόπο αποπληρωμής των ασφαλίστρων από τον πελάτη, καθώς και η υποβολή αιτήματος και online παρακολούθησής τους (e-tracking).
Οι παραπάνω ψηφιοποιημένες υπηρεσίες μειώνουν σημαντικά τον χρόνο εκτίμησης μίας ζημιάς ή ενός αιτήματος υγείας και επιταχύνουν την αποζημίωση του πελάτη. Η εμπειρία εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου αναβαθμίζεται αισθητά, επιτρέποντάς του να επικοινωνήσει με τα μέσα που εκείνος έχει συνηθίσει στις καθημερινές του συναλλαγές (videocall, on-line κ.λπ).
Αξίζει ακόμη να σημειώσω ότι το νέο αυτό εργαλείο έρχεται να αυξήσει την ψηφιακή ορατότητα των ίδιων των Συνεργατών, ανοίγοντας για αυτούς ένα νέο mobile σημείο προβολής και επικοινωνίας με τον πελάτη, κάνοντας την πρόσβαση των πελατών σε αυτούς πιο άμεση από ποτέ.
Μέσω του mobile app ο πελάτης μπορεί να δει το προφίλ του ασφαλιστή του, τα ψηφιακά κανάλια τα οποία έχει δηλώσει, όπως η επίσημη ιστοσελίδα του, τα τηλέφωνα επικοινωνίας του και τα social media. Όπως ακριβώς εμφανίζονται τα ψηφιακά προφίλ των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, παρέχοντας άμεση πρόσβαση στους ψηφιακούς χρήστες. Κι αυτό το χαρακτηριστικό έχει ιδιαίτερη αξία για τον Συνεργάτη, καθώς του ανοίγει νέες δυνατότητες επικοινωνίας και προβολής σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.
Πόσα είναι τα downloads των χρηστών μέχρι στιγμής;
Γ.Ζ.: Στις πρώτες εβδομάδες διάθεσης της εφαρμογής στα appstores και συγκεκριμένα μέχρι τις 22 Μαΐου 2020, πραγματοποιήθηκαν 2.886 downloads, ενώ ο μέσος όρος βαθμολογίας μας και στα 2 app stores είναι 4,6. Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την πορεία και αποδοχή που θα έχει το My Generali, ενώ παράλληλα λαμβάνουμε τα πρώτα θετικά μηνύματα στο τηλεφωνικό μας κέντρο και στα social media μας από τους ίδιους τους χρήστες, σχετικά με τις δυνατότητες της νέας εφαρμογής.