Γ. Καντώρος: Το ολιγοπώλιο στις υπηρεσίες υγείας θα σπάσει
Αν το 2023 ήταν η χρονιά που η ασφαλιστική αγορά κλήθηκε να δώσει τα διαπιστευτήριά της στην κοινωνία, με αφορμή τον τυφώνα Daniel, η Interamerican το έκανε με επιτυχία, κάνοντας όλους τους εμπλεκόμενους να νιώσουν υπερήφανοι: οι ασφαλισμένοι για την επιλογή τους και οι συνεργάτες και υπάλληλοι για την έμπρακτη και χωρίς διακρίσεις συνεισφορά τους στους συμπολίτες τους.
Η παραπάνω διαπίστωση ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της Βραδιάς Βραβεύσεων της Interamerican για τους συνεργάτες που διακρίθηκαν για την επιτυχία τους το 2023. Επειδή, όμως, η ασφάλιση δεν αφορά μόνο τον κλάδο Περιουσίας, ο Δ/νων Σύμβουλος, κ. Γιάννης Καντώρος, φρόντισε να υπενθυμίσει ότι η κερδοφορία σε όλες τις προϊοντικές γραμμές παραμένει ο στόχος για την Εταιρεία, η οποία το 2023 πέτυχε αύξηση 8% στα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.
Ο κ. Καντώρος καλωσόρισε τους συνεργάτες στο Περιστύλιο του Ζαππείου, όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση των βραβεύσεων στις 8 Ιουλίου, συγχαίροντάς τους για το θετικό αποτέλεσμα όλων σχεδόν των γραμμών ασφάλισης τη χρονιά που πέρασε. Ωστόσο, οι ασφαλίσεις Υγείας παραμένουν ένας τομέας στον οποίο η Εταιρεία επιδιώκει βελτίωση του αποτελέσματός της, παρότι καταγράφει καλύτερες επιδόσεις από τον μέσο όρο της αγοράς, χάρη στη στρατηγική της επιλογή να επενδύει στις μονάδες του Medifirst.
Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς στον κλάδο υγείας, σημαντικό μερίδιο ευθύνης αποδίδει ο κ. Καντώρος στο ολιγοπώλιο που έχει εδραιωθεί σήμερα στον χώρο παροχής υπηρεσιών υγείας. Αυτό πρέπει να αλλάξει, σημείωσε ο Δ/νων Σύμβουλος της Interamerican, εκτιμώντας ότι στο προσεχές μέλλον θα υπάρξουν και νέοι παίκτες και νέες επενδύσεις στον χώρο αυτόν.
Ο κ. Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Δ/ντής Πωλήσεων, υπογράμμισε μια ακόμα σημαντική διάσταση του αποτελέσματος της Εταιρείας, λέγοντας πως τα €450 εκατ. εγγεγραμμένων ασφαλίστρων του περασμένου έτους αφορούν αμιγώς σε ασφαλιστικά προϊόντα, ήτοι κινδύνους για τους οποίους η Interamerican αναλαμβάνει η ίδια το ρίσκο.
Στην εορταστική βραδιά, “πρωταγωνιστικό” ρόλο, πέρα από τους βραβευθέντες και την άμεση ανταπόκριση της Εταιρείας στους πληγέντες από τον Daniel, είχε και η νέα υπηρεσία που ετοίμασε για το δίκτυο συνεργατών της, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης: τo ask me. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή υπηρεσία, που θα δίνει πολύ σύντομα τη δυνατότητα στον συνεργάτη να αποκτά πρόσβαση, άμεσα και γρήγορα, με μία μόνο ερώτηση, σε οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με το πελατολόγιό του, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να παρέχει καλύτερη προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, να εξοικονομεί χρόνο και να αναπτύσσει δυναμικά το υπάρχον χαρτοφυλάκιό του.
Αμαλία Ρουχωτά
*Εκτενής παρουσίαση της βραδιάς βραβεύσεων θα γίνει σε μεταγενέστερο χρόνο.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News