Άρθρα

Φ. Μιχάλη: Είμαστε θωρακισμένοι, με ισχυρή κεφαλαιακή βάση και την καλύτερη ομάδα στην αγορά

Η δομή και η αρμονία μιας ορχήστρας ενέπνευσαν φέτος τη δημιουργική ομάδα της ΝΝ Hellas. «Α symphony to success – ο πελάτης δίνει τον ρυθμό» ήταν το moto του φετινού Συνεδρίου Πωλήσεων που διοργάνωσε η Eταιρεία στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, στις 2 Ιουνίου, για να τιμήσει τους συνεργάτες της και να γιορτάσει τις παραγωγικές επιδόσεις τους τη χρονιά που πέρασε.

Φ. Μιχάλη: Είμαστε θωρακισμένοι, με ισχυρή κεφαλαιακή βάση και την καλύτερη ομάδα στην αγορά

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, κα Φιλίππα Μιχάλη, ο CFO, κ. Frederick Lathioοr, και ο Διευθυντής Πωλήσεων, κ. Διονύσης Νοδάρος, επικεντρώθηκαν στις ομιλίες τους ακριβώς σε αυτό: στη σημαντική συνεισφορά των συνεργατών της εταιρείας, οι οποίοι «με σκληρή δουλειά, αφοσίωση και προσαρμοστικότητα, σε ένα περιβάλλον που και ευκαιρίες είχε και προκλήσεις», όπως είπε χαρακτηριστικά η κα Μιχάλη, κατάφεραν να κρατήσουν την Εταιρεία στην κορυφή της ασφαλιστικής αγοράς.

Η κα Μιχάλη αναφέρθηκε στα συστατικά που βοήθησαν στην επίτευξη αυτού του στόχου: «προσήλωση στον πελάτη, γρήγορα αντανακλαστικά, ισχυρή κεφαλαιακή βάση, αλλά, πάνω απ’ όλα, εστίαση στον σκοπό μας, που είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες».

Αυτή η πελατοκεντρική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την Εταιρεία αποδεικνύεται, όπως είπε η κα Μιχάλη, από τα πάνω από €700 εκατ. που η ΝΝ Hellas έδωσε για αποζημιώσεις και εξαγορές το 2024, αλλά και από τη θέση της στον δείκτη NPS, που είναι πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς. Η ίδια δεν παρέλειψε να επισημάνει, για άλλη μία φορά, ότι η 1η θέση συνεπάγεται ευθύνη και, προκειμένου αυτή να διατηρηθεί, χρειάζεται ανθεκτικότητα, ενσυναίσθηση και κατανόηση της πραγματικότητας του πελάτη, καθώς και προσαρμοστικότητα. Σε όλα αυτά ο ρόλος των συνεργατών –της καλύτερης ομάδας όπως τη χαρακτήρισε– είναι καθοριστικός, αφού αυτοί «είναι ο καλύτερος δίαυλος επικοινωνίας της εταιρείας με τον πελάτη».

Σύμφωνα με την κα Μιχάλη, η αξιοποίηση της τεχνολογίας από τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους διαμεσολαβητές, αλλά και οι λύσεις που μπορεί να προσφερθούν για τις ανάγκες που δημιουργεί η μακροζωία θα λειτουργήσουν καταλυτικά για το μέλλον των ασφαλίσεων.

Ακολούθως ο κ. Frederick Lathioοr αναφέρθηκε στα οικονομικά αποτελέσματα της ΝΝ Hellas τη χρονιά που πέρασε και ειδικότερα: στα €940 εκατ. συνολική παραγωγή εγγεγραμμένων ασφαλίστρων Ζωής & Υγείας, στα €703,64 εκατ. αποζημιώσεις, αλλά και στο μέρισμα των €60 εκατ. που για πρώτη φορά δόθηκε στους μετόχους από την ελληνική εταιρεία, η οποία αποτελεί πλέον και θέμα συζήτησης στην έδρα της μητρικής, όπως είπε.

Παραγωγούς ασφαλιστικής συνείδησης χαρακτήρισε τους 1.500 συνεργάτες και συντονιστές της NN Hellas, ο Διευθυντής Πωλήσεων, κ. Διονύσης Νοδάρος, συγχαίροντάς τους, γιατί «πέτυχαν το 2024 νέα παραγωγή που ξεπέρασε τα €140 εκατ., ποσό ρεκόρ στα 44 χρόνια της εταιρείας», και καλώντας τους, το 2025, να φτάσουν και να ξεπεράσουν το €1 δισ. συνολικής παραγωγής. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, χρειάζονται, όπως είπε, καλή γνώση των αναγκών των πελατών και των προϊόντων που τους διαθέτουν, ενθουσιασμός, συνέπεια, καλή συνεργασία και βέλτιστες πρακτικές.

Φ. Μιχάλη: Είμαστε θωρακισμένοι, με ισχυρή κεφαλαιακή βάση και την καλύτερη ομάδα στην αγορά
O κ. Διονύσης Νοδάρος, Διευθυντής Πωλήσεων της NN Hellas.

Οι προσκεκλημένοι ομιλητές

Πέρα από τις ομιλίες των στελεχών της Εταιρείας και τις βραβεύσεις που ακολούθησαν, την προσοχή των παρευρισκόμενων στην εκδήλωση συγκέντρωσαν και τα όσα είπαν οι προσκεκλημένοι ομιλητές: ο μαέστρος, καθηγητής Διεύθυνσης Ορχήστρας στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, κ. Μίλτος Λογιάδης, και o Γενικός Διευθυντής της MRB Hellas, κ. Γεώργιος Μαύρος.

«Στόχος μας είναι να υπηρετούμε, εμείς την τέχνη και εσείς τους πελάτες σας», είπε ο κ. Λογιάδης, αναζητώντας ομοιότητες μεταξύ της δικής του δουλειάς και των ασφαλιστών. Αναφέρθηκε στο μοντέλο ηγεσίας που ο ίδιος ακολουθεί, τονίζοντας, μεταξύ άλλων: «Ο μαέστρος πρέπει να εμπνέει τους μουσικούς του και όχι να επιβάλλεται. Για να λειτουργήσει μία ομάδα, η συνεργασία είναι μονόδρομος».

Για την εξυπηρέτηση του πελάτη, «η οποία θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη», και την εμπειρία του πελάτη, «η οποία είναι τα πάντα και σε αυτή θα πρέπει να εστιάσουν εταιρείες και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές», μίλησε ο κ. Γ. Μαύρος. Ο επικεφαλής της ΜRB αναφέρθηκε σε πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία του, σύμφωνα με την οποία κυρίαρχο συναίσθημα του Έλληνα αυτή τη στιγμή είναι η οργή (44,5%), η οποία οφείλεται, κυρίως, στα φαινόμενα διαφθοράς που βλέπει γύρω του. Η ελπίδα χαρακτηρίζει το 27% των ερωτηθέντων και δείχνει να έχει μια μικρή αυξητική τάση. Αυτή την οργή καλούνται να διαχειριστούν οι ασφαλιστές, δίνοντας ελπίδα στους πελάτες τους. Ωστόσο, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να κερδίσουν πρωτίστως την εμπιστοσύνη του καταναλωτή. «Ο κόσμος περιμένει να συμπεριφέρεστε ως εταιρικός συμπολίτης. Ξεχάστε τις ΕΚΕ. Το πόσες παιδικές χαρές φτιάχνουμε στο Πέραμα δεν λέει τίποτε στον κόσμο. Επιλέξτε έναν τομέα που είναι στις παρυφές της δικής σας δραστηριότητας, π.χ. το δημογραφικό ή το στεγαστικό πρόβλημα των νέων ανθρώπων, και εστιάστε εκεί. Αυτά δεν είναι έξω από τις ασφάλειες», τόνισε ο κ. Μαύρος.

Φ. Μιχάλη: Είμαστε θωρακισμένοι, με ισχυρή κεφαλαιακή βάση και την καλύτερη ομάδα στην αγορά

Ο ίδιος μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες στο συνέδριο της NN Hellas τα ευρήματα και μιας κλαδικής έρευνας, από την οποία προκύπτει ότι το κόστος ζωής είναι πρώτο στη λίστα με τα θέματα που απασχολούν τους Έλληνες και ακολουθούν το συνταξιοδοτικό, η σωματική & ψυχική υγεία, η ασφάλεια στους δρόμους και τα φυσικά φαινόμενα. Εξίσου σημαντική ανησυχία, η οποία αναφέρεται κυρίως από όσους έχουν παιδιά, αλλά αν γίνει η αναγωγή μπορεί να φτάσει πιο ψηλά στην κατάταξη, είναι η εκπαίδευση, οι σπουδές και η επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες θεωρούν ότι τα νοσοκομεία και οι δομές υγείας είναι οι τομείς στους οποίους χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση. Το εντυπωσιακό είναι ότι την απάντηση αυτή την έδωσε το 63,3% των άνω των 65 ετών (αναμενόμενο) και το 61,9% των ηλικίας 25-34 –μία δεξαμενή νέων πελατών όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο ομιλητής, που ενδεχομένως θα βελτίωναν κατά πολύ και τον πολύπαθο δείκτη ζημιών του κλάδου, θα προσθέταμε εμείς.

Ο κ. Μαύρος ανέδειξε και κάτι ακόμη, τη σημασία της άμεσης ανταπόκρισης, ειδικά την πρώτη φορά που θα χρειαστεί ο πελάτης τον ασφαλιστή και την ασφαλιστική του. «Εάν ο πελάτης μείνει ικανοποιημένος την πρώτη φορά που θα σε χρειαστεί, τον έχεις κερδίσει για πάντα», ανέφερε, επισημαίνοντας και αυτός το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ανθρώπου-επαγγελματία έναντι της όποιας ΑΙ.

Το συνέδριο της ΝΝ Hellas ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των συνεργατών της, που διακρίθηκαν για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα το 2024.

Δήμητρα Καζάντζα


Διαβάστε επίσης: Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: «A Symphony of Success – Ο Πελάτης δίνει τον ρυθμό»


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας