Εταιρείες

Η Ευρώπη Ασφαλιστική επενδύει στις νέες τεχνολογίες

Η Ευρώπη Ασφαλιστική, ακολουθώντας τους σύγχρονους ρυθμούς και τις εξελίξεις της καθημερινότητας, τα τελευταία 5 χρόνια επενδύει σημαντικά στις νέες τεχνολογίες για να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς του πελάτες και συνεργάτες της.

Ειδικότερα η εταιρεία επενδύει στις Υποδομές , τις Υπηρεσίες, την Καινοτομία, την Επικοινωνία.

Υποδομές
  • Σε επίπεδο υποδομών, υλοποίησε το νέο σύγχρονο Data Center πλήρως εναρμονισμένο με τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας.

Σε συνδυασμό με την ενεργοποίηση του εναλλακτικού μηχανογραφικού κέντρου η εταιρεία εξασφάλισε απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών 24-7-365 στους πελάτες και συνεργάτες της και πλήρη ασφάλεια στα δεδομένα των πελατών και των συνεργατών της.

Οι νέες υποδομές είναι φιλικές προς το περιβάλλον, επιτρέποντας στην εταιρεία να κάνει και οικονομίες κλίμακος από τη λειτουργία του.

  • Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο & ηλεκτρονικό φάκελο

Υλοποίησε και έθεσε σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο και τον ηλεκτρονικό φάκελο σε όλα τα τμήματα της εταιρείας.

  • Η Ευρώπη Ασφαλιστική μετασχηματίστηκε σε μία Paperless εταιρεία, εξοικονομώντας χώρους, χρόνο και χρήμα. Επιπρόσθετα, προσέφερε στα στελέχη της την εύκολη ανάκτηση κάθε χρήσιμου εγγράφου, βελτιώνοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Υπηρεσίες
  • Διέθεσε πρώτη στους συνεργάτες της, τη υπηρεσία του «Πληρώνω Τυπώνω» μέσω του B2B Portal της εταιρείας, καθώς και τη δυνατότητα ON Line έκδοσης συμβολαίων και σε retail προϊόντα, πέραν του κλάδου Αυτοκινήτου (Κατοικίες, Μικρές Επιχειρήσεις, Αστική Ευθύνη Σκαφών, Υγείας).

Μέσω των συγκεκριμένων υπηρεσιών η εταιρεία αποκέντρωσε και αυτοματοποίησε την έκδοση συμβολαίων μειώνοντας σημαντικά το λειτουργικό κόστος υπέρ των πελατών της, βελτιώνοντας σημαντικά τους χρόνους που ο πελάτης λαμβάνει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του.

  • Παρέχει την νέα υπηρεσία e-Underwriter.

Ακόμα και σε πολύπλοκους κινδύνους, η εταιρεία δίνει αυτόματη έγκριση σε αιτήσεις ασφάλισης που καλύπτουν τους κανόνες ανάληψης, προσφέροντας  υπηρεσίες  fast track έκδοσης συμβολαίων.

Στόχος της είναι να φτάνουν στους φυσικούς Underwriters μόνο ένα μικρό ποσοστό αιτήσεων για περαιτέρω αξιολόγηση.

  • Προσφέρει στους συνεργάτες της μέσω του Β2Β Portal της εταιρείας, ON Line ενημέρωση για τα συμβόλαια, τις οφειλές και την εξέλιξη των ζημιών των πελατών τους.
  • Παρέχει στους πελάτες της την υπηρεσία ON Line πληρωμή ασφαλίστρων.

Ο πελάτης μπορεί να κάνει ΟΝ Line αναζήτηση της οφειλής του, ανεξάρτητα από τον κλάδο ασφάλισης, χωρίς τη χρήση πολύπλοκων κωδικών πληρωμής.

Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει την οφειλή του έως και σε 6 άτοκες δόσεις και να ζητήσει να ενεργοποιήσει πάγια εντολή για την πληρωμή των επόμενων οφειλών του συμβολαίου.

Με την πληρωμή των ασφαλίστρων ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά και άμεσα το συμβόλαιο του.

  • Υλοποίησε το νέο κανάλι απευθείας πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων Europe Direct για τα προϊόντα Αυτοκινήτου, Κατοικίας και Υγείας.

Ο χρήστης χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες, μέσα σε ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον έχει την δυνατότητα να λάβει τιμές για όλα τα ανταγωνιστικά προϊόντα της εταιρείας, να ενημερωθεί και να επιλέξει το προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες του και αφού προβεί στην πληρωμή του ασφαλίστρου, να λάβει άμεσα και ηλεκτρονικά το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του.

Καινοτομία

Σχεδίασε, υλοποίησε και διέθεσε την πρώτη διττή εφαρμογή για κινητές συσκευές στο ασφαλιστικό χώρο, το Ευρώπη Ασφαλιστική App για τους συνεργάτες και τους πελάτες της εταιρείας με πρωτοποριακές υπηρεσίες όπως:

  • On Line κλήση οδικής βοήθειας
  • On Line ενημέρωση για Συμβόλαια, Οφειλές και ζημιές πελατών
  • On Line προσφορά ασφάλισης με σύγκριση τιμών στα ανταγωνιστικά προϊόντα της εταιρείας
  • On Line καταγραφή αίτησης και έκδοσης συμβολαίου με άμεση αποστολή του, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πελάτη.
Επικοινωνία

Έθεσε σε λειτουργία τη νέα μοντέρνα, εύχρηστη και φιλική εταιρική ιστοσελίδα της εταιρείας.

Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την Ιστορία, την φιλοσοφία και τα νέα της Εταιρείας, αλλά και να λάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πλούσια γκάμα των ασφαλιστικών προϊόντων.

Ενεργοποίησε τα νέα Digital κανάλια επικοινωνίας με τους συνεργάτες και τους πελάτες της, μέσω των δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook,linked in, You tube).

Στόχος της Εταιρείας, όπως αναφέρθηκε και στη συνάντηση με τους εκπροσώπους του ασφαλιστικού τύπου, ο συνεχής εμπλουτισμός και η αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της για την πληρέστερη και ουσιαστική εξυπηρέτησή όλων των χρηστών.

Διαβάστε επίσης: Κεραυνοί εν αιθρία από τον κ. Νίκο Μακρόπουλο.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας