

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, η εταιρεία βρίσκεται από την πρώτη στιγμή δίπλα τους, μέσα από την ενεργοποίηση λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών στους ασφαλισμένους της, αλλά και την άμεση καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών.
Εκτός από την άμεση κινητοποίησή της, η εταιρεία ανακοινώνει επίσης ότι για τους ασφαλισμένους της στις παραπάνω περιοχές:
Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, γι’ αυτό και βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό δίπλα στους ανθρώπους κάθε φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες της. Η Eurolife FFH δεσμεύεται να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, προσφέροντάς τους την υποστήριξη και τη φροντίδα της.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News