Eurolife ERB Ασφαλιστική: Ημερίδα στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Η Γενική Δ/νση Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, συνεχίζοντας να παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος στους συνεργάτες της, πραγματοποίησε, στο πλαίσιο του Advanced Program for Insurance Executives, την πρώτη Ανοιχτή Ημερίδα ενημέρωσης για το 2014 στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Το εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα της ημερίδας «Marketing: Μύθοι και Πραγματικότητα στη Διοίκηση Πελατών στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών» παρουσίασε η κα Εμμανουέλλα Πλακογιαννάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στόχος της Ημερίδας ήταν να αναλύσει και να αναδείξει τη σημασία του Μάρκετινγκ στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη. Καταρρίπτοντας τα στερεότυπα που θέλουν το Μάρκετινγκ να περιορίζεται μόνο σε προωθητικές δραστηριότητες, τονίστηκε ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει στη διαμόρφωση συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε περιόδους κατά τις οποίες η οικονομία κλυδωνίζεται και οι επιχειρήσεις λειτουργούν υπό καθεστώς αυξημένης αβεβαιότητας. Δόθηκε επίσης έμφαση στη φιλοσοφία και στρατηγική μάρκετινγκ, για τη μεγαλύτερη ικανοποίηση και παροχή υπηρεσιών μεγαλύτερης αξίας στον πελάτη, στο πλαίσιο της σύγχρονης ασφαλιστικής αγοράς.
«Το μάρκετινγκ είναι μια οργανωσιακή λειτουργία και ένα σύνολο διαδικασιών για τη δημιουργία, επικοινωνία και παράδοση αξίας στους πελάτες και τη διοίκηση των σχέσεων με τους πελάτες, με τρόπο που ικανοποιεί την επιχείρηση και τις ομάδες συμφερόντων που συνδέονται μαζί της», τονίζει η κα Πλακογιαννάκη.
Η Ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 50 συνεργάτες, ολοκληρώθηκε με συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων των συμμετεχόντων, επιβεβαιώνοντας το μεγάλο ενδιαφέρον που υπήρχε για το συγκεκριμένο θέμα.