Εταιρείες

Εθνική Ασφαλιστική: Πάμε σπίτι

Ξεκάθαρο και χωρίς περιστροφές ήταν το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου στη συνέντευξη Τύπου, σχετικά με τη στόχευση του δικτύου και της εταιρείας για το 2024: Ασφαλίσεις κατοικίας. Ο κ. Gauci είπε ότι το κίνητρο του ΕΝΦΙΑ δεν απέδωσε όσο θα ήθελε, αλλά για την εταιρεία το σπίτι είναι μονόδρομος. «Το 2024 όλοι οι ασφαλιστές των φυσικών μας δικτύων πρέπει να πουλήσουν ασφάλιση κατοικίας», είπε χαρακτηριστικά.

Εθνική Ασφαλιστική: Πάμε σπίτι

Ο θησαυρός της Εθνικής

Στη συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας και του λογοτύπου της Εθνικής Ασφαλιστικής, ο Δ/νων Σύμβουλος, κ. Robert Gauci,ξεκίνησε την τοποθέτησή του μιλώντας για τη μεγαλύτερη, κατά τη γνώμη του, περιουσία της εταιρείας: τον πελάτη. «Η ασφαλιστική αγορά ξεχνάει τον πελάτη, εστιάζοντας περισσότερο στα προϊόντα, στις αναλογιστικές μελέτες κ.λπ. Όταν ανέλαβα την εταιρεία, βρήκα έναν θησαυρό που δεν είχε αξιοποιηθεί αρκετά, τους πελάτες της. Εμείς τους αυξήσαμε. Από 1.584.718 πελάτες το 2022, φτάσαμε στο τέλος του 2023 να έχουμε 1.718.138». Ο κ. Gauci επανήλθε στον πελάτη και αργότερα, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Το να πουλάς σκέτη ασφάλεια δεν είναι το μέλλον. Το τι πουλάς μετράει, αλλά το πώς πουλάς έχει μεγαλύτερη σημασία».

Με βάση, λοιπόν, το παραπάνω σκεπτικό, ο κ. Gauci μάς επεσήμανε ότι η Εθνική σκοπεύει να επενδύσει στην πρόληψη, συνεργαζόμενη με όποιον μπορεί να τις προσφέρει λύσεις σε αυτόν τον τομέα, ακόμα και εκτός του πυρήνα της ασφαλιστικής δραστηριότητας.

«Τα προηγούμενα χρόνια, πριν την εξαγορά από το CVC, ίσως κάποιοι πίστευαν πως η Εθνική… κοιμάται. Σήμερα», υποστήριξε ο κ. Gauci, «η εταιρεία τρέχει. Τρέχει για να εξελιχθεί, αλλά κυρίως τρέχει για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του πελάτη». Εκτός από όλες τις διαδικασίες αλλαγής και εκσυγχρονισμού που έχουν τεθεί ήδη σε εφαρμογή και τα αποτελέσματά τους θα φανούν στο άμεσο μέλλον, η εταιρεία έχει σχεδιάσει και θα προωθήσει στην αγορά 9 νέα προϊόντα μέσα στο 2024.

Αποτελέσματα 2023 και χαρτοφυλάκιο legacy

Εξαιρετική χαρακτήρισε την παραγωγική πορεία της εταιρείας ο κ. Gauci για το 2023, καθώς το συνολικό χαρτοφυλάκιο ανήλθε σε €734,3 εκατ. Η Εθνική πέτυχε για το 2023 παραγωγή στο Νέο χαρτοφυλάκιο ύψους €508 εκατ. (από €425,9 εκατ. το 2022). Από την παραγωγή του Νέου χαρτοφυλακίου, €153,6 εκατ. ήταν στις ασφαλίσεις Ζωής, €150,7 εκατ. στις ασφαλίσεις Υγείας και €203,7 εκατ. στις ασφαλίσεις Περιουσίας και Ατυχημάτων. Πονοκέφαλος παραμένει το legacy χαρτοφυλάκιο, όπως το ονομάζει η εταιρεία, το οποίο αφορά στα ασφαλιστήρια υγείας που δεν πωλούνται πλέον. Το χαρτοφυλάκιο αυτό είναι ζημιογόνο και ανεβάζει τις κεφαλαιακές απαιτήσεις. «Εξετάζουμε οποιαδήποτε λύση μπορεί να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα, χωρίς να αποκλείουμε και την πιθανότητα να το επωμιστούμε εξολοκλήρου εμείς ως εταιρεία», δήλωσε σχετικά ο κ. Gauci.

Cross selling και μείγμα προϊόντων

Στόχος του κ. Gauci είναι να πείσει όλα τα δίκτυα της Εθνικής να προωθούν όλα τα προϊόντα της Εταιρείας. «Θέλουμε 3 προϊόντα ανά πελάτη, ενώ σήμερα είμαστε στο 1,2», είπε χαρακτηριστικά. Ποια προϊόντα, όμως, θα έχουν προτεραιότητα για την Εθνική πέραν της κατοικίας, η οποία υπερτονίστηκε από τον Δ/ντα Σύμβουλο;

Η υγεία, όπως μας είπε, είναι ένας δύσκολος κλάδος, ειδικά σε μια ώριμη αγορά, για να έχει κανείς κέρδη. Η εταιρεία είναι ήδη πρώτη στον κλάδο, ο οποίος είναι σήμερα οριακά βιώσιμος. Για να βελτιώσει την εικόνα, η Εθνική αναζητά μια διαφορετική προϊοντική ισορροπία.

«Δεν μας ενδιαφέρει και ίσως δεν χρειάζεται να είμαστε πρώτοι σε όλα», σημείωσε ως προς τα μερίδια αγοράς ο κ. Gauci. Προτεραιότητα για το τρέχον έτος θα δοθεί στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, αλλά και σε κλάδους όπως οι κυβερνοασφαλίσεις, όπου η εταιρεία φιλοδοξεί να χτίσει μια νέα αγορά. «Πιστεύουμε», είπε ο κ. Gauci, «ότι θα υπάρξει ανάπτυξη και στις corporate ασφαλίσεις. Engineering και Construction μας ενδιαφέρουν πολύ, shipping όχι τόσο».

Η Εθνική φιλοδοξεί να συμμετέχει σε όλες τις μεγάλες επενδύσεις που σχεδιάζονται και υλοποιούνται στην Ελλάδα σήμερα. Το αξίζει και μπορεί, συμπλήρωσε ο Δ/νων Σύμβουλος σχετικά με τη στόχευση του 2024. Άλλωστε, ο στόχος του €1 δις ασφαλίστρων που έχει τεθεί για το 2027 δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί διαφορετικά!

Ασφαλίσεις Υγείας και πάροχοι υπηρεσιών

Αυστηρός και σαφής ήταν ο κ. Gauci ως προς το μέγα ζήτημα που απασχολεί την ασφαλιστική αγορά και δεν είναι άλλο από τις αυξήσεις των ασφαλίστρων του κλάδου Υγείας. Στον ιδιωτικό τομέα υπηρεσιών υγείας υπάρχει ολιγοπώλιο υποστήριξε. «Χρειάζεται καλή επικοινωνία με τα νοσοκομεία, αλλά πρέπει σαφώς να συνυπολογίσουμε τον αυξημένο πληθωρισμό». Αν δεν βρεθεί μια βιώσιμη για όλους λύση, αν δεν υπάρξει συνεννόηση σε ό,τι αφορά τις τιμές, τα νοσοκομεία πρέπει να καταλάβουν ότι πριονίζουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται, υποστήριξε ο κ. Gauci, συμπληρώνοντας ότι η Εθνική συνεργάζεται σήμερα με όλους τους παρόχους υπηρεσιών υγείας, επιτυγχάνοντας οριακά αποτελέσματα.

Ο Daniel επιβεβαίωσε την αξία της ασφάλισης

Οι αποζημιώσεις από τον Daniel δεν είχαν σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα της Εθνικής και σε αυτό βοήθησαν πολύ οι αντασφαλιστικές της συμβάσεις. Η εταιρεία πλήρωσε €42 εκατ., όπως μας ενημέρωσε ο CFO κ. Καραγρηγορίου, με πολύ μικρή επίπτωση του ποσού αυτού στο τελικό αποτέλεσμα, το οποίο επηρεάστηκε πολύ περισσότερο από τις επενδύσεις που έγιναν για τον εκσυγχρονισμό και την αλλαγή της εταιρείας. Άλλωστε, όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Gauci, «αν δεν υπήρχαν αυτά τα φαινόμενα, δεν θα είχε νόημα αυτό που κάνουμε».

Αμαλία Ρουχωτά

Ακολουθεί το σχετικό δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Εταιρεία:

Εδώ, για την επόμενη ημέρα

Η Εθνική Ασφαλιστική παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, την πορεία μετασχηματισμού της και τους στόχους του 2024

Η Εθνική Ασφαλιστική παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», σε εκδήλωση Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο της εταιρείας.

Ταυτόχρονα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Robert Gauci, έκανε μια ανασκόπηση των αλλαγών που έχουν ολοκληρωθεί στην εταιρεία αλλά και των στόχων της για το 2024.

Η Εθνική Ασφαλιστική εισέρχεται από σήμερα σε μια νέα εποχή, μια εποχή στον πυρήνα της οποίας βρίσκεται ο μοναδικός συγκερασμός της ιστορικής κληρονομιάς και της αξιοπιστίας, που μόνο το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής μπορεί να εκπροσωπήσει, χάρη στην πολυετή πορεία και την έμπρακτη στήριξή της στις πιο κρίσιμες στιγμές της ελληνικής κοινωνίας από το 1891.

Η αλλαγή του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας αναδεικνύει τα νέα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το επιχειρησιακό προφίλ της, όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η δημιουργία νέων, ευέλικτων οργανωτικών δομών και ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας.

Η εταιρική εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής εκσυγχρονίζεται, αντικατοπτρίζοντας την κυρίαρχη θέση της και τον ηγετικό της ρόλο στην ελληνική αγορά. Συμπυκνώνει στοιχεία από την ιστορική οπτική της ταυτότητα, αναδεικνύοντας συγχρόνως τα χαρακτηριστικά της ανανέωσης και της συνεχούς προσαρμογής στις ανάγκες του σήμερα και του αύριο.

Ο κ. Robert Gauci, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ανέφερε: «Η επόμενη ημέρα για την Εθνική Ασφαλιστική ξεκινάει σήμερα. Μια νέα ημέρα, όπου η Εθνική Ασφαλιστική θα συνεχίσει να φροντίζει για το μέλλον και την ασφάλειά όλων, όπως έκανε πάντα. Αλλά θα έχει τις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε πρώτη προτεραιότητα. Με σύγχρονες λύσεις, αξιοπιστία και σταθερότητα, διαμορφώνουμε καθημερινά ένα μέλλον καλύτερο και πιο ασφαλές, για όλους, με την ίδια σύνεση που το κάνουμε εδώ και 133 χρόνια. Επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό δημιουργούμε τα απαραίτητα εργαλεία για να αποκτήσουμε καλύτερη γνώση των πελατών μας και να παρέχουμε μία ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης. Αυτή η φιλοσοφία και οι αξίες, που διέπουν την επόμενη ημέρα της Εθνικής Ασφαλιστικής, αποτυπώνονται με σύγχρονο τρόπο στη νέα εταιρική μας ταυτότητα. Η νέα μας εικόνα θέλαμε να αποτυπώνει όλα τα στοιχεία που κάνουν την Εθνική Ασφαλιστική αυτή που είναι, αλλά και τα στοιχεία αυτά που θα τη διαμορφώσουν στην πιο σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία του 21ου αιώνα.

Μια εταιρεία που αξιοποιεί την καινοτομία, την τεχνογνωσία και τη διαχρονικά ισχυρή εμπειρία εξυπηρέτησης, για να υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της».

Εκτός από τη νέα εταιρική ταυτότητα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Τύπου παρουσιάστηκαν σημαντικά στοιχεία από την πορεία της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2023:

  • Οι πελάτες της εταιρείας άγγιξαν τα 1,72 εκατ., αφού προστέθηκαν 133.000 νέοι ασφαλισμένοι στο πελατολόγιό της σε σχέση με το 2022, με τον δείκτη cross selling να αγγίζει τα 1,2 συμβόλαια ανά πελάτη.
  • Η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα €508 εκατ.
  • Εξίσου δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα €65 εκατ.
  • Την τελευταία δεκαετία (2013 – 2023), η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει σε αποζημιώσεις ύψους  €3,8 δισ., ενώ μόνο το 2023, οι αποζημιώσεις ξεπέρασαν τα €247 εκατ., ικανοποιώντας περισσότερα από 459.000 περιστατικά.

Τέλος, η Εθνική Ασφαλιστική παρουσίασε τους πέντε στρατηγικούς στόχους της για το 2024:

  • Εξισορρόπηση του productmix, με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων της
  • Ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων, βασισμένων σε εξειδικευμένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων
  • Απλοποίηση διαδικασιών και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες.
  • Δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη κουλτούρας απόδοσης.
  • Ανάπτυξη ολιστικής εικόνας του πελάτη και ενίσχυση της παραγωγικότητας του δικτύου μέσω cross -selling.

«Το επίπεδο της συνεργασίας που διατηρούμε με τα παραγωγικά μας δίκτυα και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας, διασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων μας και εγγυώνται τα θετικά αποτελέσματα που αναμένουμε», τόνισε στο κλείσιμο της ομιλίας του ο κ. Robert Gauci, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά ότι οι άνθρωποι της εταιρείας παραμένουν στο κέντρο της στρατηγικής της.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας