ERGO: Ενέργειες για την προστασία από τον Κορωνοϊό (COVID-19)
Με εγκύκλιο προς το Δίκτυο των Ανεξάρτητων Συνεργατών της η ERGO γνωστοποιεί τα μέτρα που έχει λάβει για την προστασία από τον κορωνοϊό και την ταυτόχρονη καλύτερη εξυπηρέτηση, συνεργατών και ασφαλισμένων.
Η εγκύκλιος που στάλθηκε στις 17 Μαρτίου και υπογράφεται από τον κ. Στάθη Δ. Τσαούση, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθυντή Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών, αναφέρει:
«Αγαπητοί Συνεργάτες,
Αναφορικά με τον κορωνοϊό (COVID-19) και τις σημαντικές συνέπειες που έχει επιφέρει παγκοσμίως η ραγδαία εξάπλωσή του, θέτουμε υπόψη σας ότι, τόσο ο Όμιλος ERGO, όσο και η εταιρεία μας, έχουμε ολοκληρώσει ένα συνολικό επιχειρησιακό σχέδιο για την καλύτερη δυνατή προστασία του προσωπικού και όλων όσων επισκέπτεστε τα γραφεία μας, το οποίο επικαιροποιούμε με υπευθυνότητα και συνέπεια σε καθημερινή βάση και ανάλογα με τις εκάστοτε εξελίξεις.
Στο πλαίσιο αυτό σας γνωστοποιούμε ότι, οι περιστάσεις μας υποχρέωσαν από σήμερα και μέχρι νεώτερης σχετικής απόφασης, να μην επιτρέπουμε την είσοδο επισκεπτών στους εργασιακούς χώρους των εγκαταστάσεών μας στην Αθήνα (Συγγρού 173) και στη Θεσσαλονίκη (Τσιμισκή 21) και ως εκ τούτου:
- Η εξυπηρέτηση των συνεργατών μας θα διενεργείται αποκλειστικά μέσω του ERGO Portal, τηλεφωνικά ή και με e-mail, στους αριθμούς τηλεφώνων και στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που είναι αναρτημένες στο ERGO Portal.
- Η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας, των δικαιούχων αποζημίωσης και όλων όσων συναλλάσσονται με την εταιρεία μας, θα πραγματοποιείται με e-mail ([email protected]) ή τηλεφωνικά μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (210 370 5300) ή της “Φροντίδας Πελάτη” (210 370 5325).
Επισημαίνουμε ότι, για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων αποζημίωσης, η εταιρεία μας καταβάλλει ήδη αποζημιώσεις όλων των κλάδων γενικών ασφαλίσεων, μέχρι και του ποσού των 6.500,00 €, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό των δικαιούχων, χωρίς την ανάγκη προσέλευσης αυτών στην εταιρεία, με τη μεσολάβηση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή ή χωρίς αυτήν, με την ακόλουθη διαδικασία:
Ο δικαιούχος αποζημίωσης ή ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πρέπει να αποστείλει στον αρμόδιο διακανονιστή με e-mail ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο: α) τα τιμολόγια ή τα κατά περίπτωση συμφωνηθέντα δικαιολογητικά αποζημίωσης, β) επίσημο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ο αριθμός του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου (π.χ. φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου καταθέσεων ή εκτύπωση από τα πληροφοριακά στοιχεία λογαριασμού από το e-banking) και γ) το e-mail, το κινητό τηλέφωνο και φωτοτυπία της ταυτότητας του δικαιούχου.
Στη συνέχεια, ο δικαιούχος ή ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα παραλάβει με e-mail ή μέσω του ERGO Portal αντίστοιχα, την εξοφλητική απόδειξη, η οποία αφού υπογραφεί από τον δικαιούχο (και ολογράφως) σε όλες της τις σελίδες της, πρέπει να αποσταλεί προς τον αρμόδιο διακανονιστή σκαναρισμένο ή σε φωτογραφία με e-mail ή μέσω του ERGO Portal ή το πρωτότυπο ταχυδρομικώς και η καταβολή της αποζημίωσης θα ολοκληρωθεί με την κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου.
Η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται και στις αποζημιώσεις ποσού άνω των 6.500 €, υπό την προϋπόθεση παραλαβής των δικαιολογητικών αποζημίωσης και της εξοφλητικής απόδειξης σε πρωτότυπη μορφή.
Ακόμη σας ενημερώνουμε ότι, για την παροχή πληροφοριών σε όσους επισκέπτονται τις εταιρικές εγκαταστάσεις μας θα λειτουργεί γραφείο πληροφοριών στο ισόγειο του κτιρίου της εταιρείας μας στην Αθήνα (Συγγρού 173) και στον 8ο όροφο του κτιρίου μας στη Θεσσαλονίκη (Τσιμισκή 21).
Για την επιτυχή εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου για την προστασία όλων μας, χρειαζόμαστε και τη δική σας κατανόηση και συνεργασία, για την οποία και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων. Στο πλαίσιο αυτό, σας παρακαλούμε να ενημερώνετε και κατευθύνετε σχετικά τους πελάτες και συνεργάτες σας.
Τέλος, πρέπει να γνωρίζετε ότι προς την ίδια κατεύθυνση έχουμε ήδη λάβει και τα ακόλουθα μέτρα:
- Δρομολογήσαμε τη σταδιακή εφαρμογή της εργασίας από απόσταση, με προτεραιότητα σε γονείς ανηλίκων και άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Με τον τρόπο αυτό, εκτός από τον περιορισμό του κινδύνου στον οποίο είναι εκτεθειμένο το προσωπικό, διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας και τη συνέχιση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών και συνεργατών μας.
- Αναστείλαμε όλες τις προγραμματισμένες εταιρικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικού ή άλλου χαρακτήρα, καθώς και τα ταξίδια που επρόκειτο να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο εταιρικών διαγωνισμών πωλήσεων.
- Αναστείλαμε τη μετεγκατάσταση της DAS Hellas στο επί της Λεωφόρου Συγγρού, αρ. 173 κτίριο της εταιρείας μας, η οποία είχε προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στο χρονικό διάστημα 03/04/2020 έως 05/04/2020.
- Διενεργούμε εβδομαδιαίως προληπτική απολύμανση των εγκαταστάσεων της εταιρείας μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και εντατικοποιήσαμε την καθημερινή καθαριότητα και τον εξαερισμό των χώρων.
- Απαγορεύσαμε τα επαγγελματικά ταξίδια του προσωπικού σε προορισμούς που έχουν χαρακτηριστεί υψηλής επικινδυνότητας και περιορίσαμε δραστικά όλα τα επαγγελματικά ταξίδια με χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς, μεγιστοποιώντας τη χρήση των τηλε-διασκέψεων και των video-διασκέψεων.
- Δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα, τόσο στην τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής, όσο και στον τρόπο που πρέπει να αντιδράσουμε σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων κορωνοϊού, ενημερώσαμε εμπεριστατωμένα το προσωπικό της εταιρείας, σε συνεργασία με τον γιατρό της εταιρείας.
Με την πεποίθηση ότι κατανοείτε και αναγνωρίζετε την ανάγκη εφαρμογής των συγκεκριμένων ενεργειών μας, σας καλούμε να συμβάλλετε και εσείς στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε κατά το δυνατόν επιτυχώς, τη δύσκολη αυτή κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας».