Επιθεώρηση Φουφόπουλου: Τα καλύτερα έρχονται…
Η Επιθεώρηση για 15η συνεχή χρονιά, το 2018, κατέκτησε την κορυφαία θέση στην Εθνική Ασφαλιστική.
€51,7 εκατομμύρια χαρτοφυλάκιο, 95.000 πελάτες, 18 έδρες γραφείων, 6 διευθυντές γραφείων, 5 υποδιευθυντές, 31 unit managers, 300 ασφαλιστικοί σύμβουλοι, 90,61% διατηρησιμότητα τριετίας, 89,16% μέσος όρος διατήρησης δεκαετίας είναι μερικά μόνο από τα ποσοτικά και ποιοτικά γνωρίσματα της Επιθεώρησης Φουφόπουλου.
Η Επιθεώρηση Φουφόπουλου γιόρτασε τις επιτυχίες της στο Αθηνών Αρένα, την 1η Μαρτίου. Ήταν η ημέρα των πρώτων, η ημέρα επιβράβευσης της αριστείας, αλλά και η ημέρα που ο Επιθεωρητής κ. Γιώργος Φουφόπουλος περιέγραψε τον σχεδιασμό και τους στόχους του για την επόμενη ημέρα, ενώπιον των συνεργατών του και διοικητικών στελεχών της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Την εκδήλωση “άνοιξε” με τον χαιρετισμό του ο κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος, Αναπλ. Γενικός Δ/ντής της Εθνικής Ασφαλιστικής. Συνεχάρη την ομάδα της Επιθεώρησης για την κατάκτηση όλο και ψηλότερων κορυφών, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είμαι ευγνώμων ως μέλος της Διοίκησης για όλα αυτά που κάνετε όλα αυτά τα χρόνια. Σας θαυμάζω για τις επιδόσεις σας».
Αν και οι συνθήκες γενικότερα δεν ευνοούν την ανάπτυξη των μεγεθών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, η οποία δεν “αφήνεται” να προσφέρει όσα θα μπορούσε στους τομείς της Υγείας, των Συντάξεων, των Φυσικών Καταστροφών, η Εθνική Ασφαλιστική κατάφερε και το 2018 να αυξήσει την παραγωγή της και να καταγράψει σημαντική κερδοφορία, κι αυτό είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας όλων των ανθρώπων της Εταιρείας, όπως υπογράμμισε ο κ. Δασκαλόπουλος.
«Ως διοικητικοί, δουλειά μας είναι να σας στηρίζουμε, να κάνουμε το έργο σας ευκολότερο», σημείωσε με έμφαση και αναφέρθηκε στα νέα προϊόντα που διέθεσε η Εταιρεία το 2018 αλλά και σε όσα προετοιμάζονται για να διευκολύνουν το έργο των συνεργατών της εντός του έτους. Για παράδειγμα, στην ασφάλιση αυτοκινήτου, σχεδιάζεται η παροχή νέων κινήτρων, που θα βοηθήσουν τους συνεργάτες της Εταιρείας να αναπτύξουν τα πελατολόγιά τους, και η ελαχιστοποίηση του χρόνου αποζημιώσεων. Στις ομαδικές ασφαλίσεις, επίσης, οι συνεργάτες θα στηριχθούν ακόμα περισσότερο, για να αναπτύξουν τις εργασίες τους.
Ο κ. Γιώργος Μακρής, Αναπλ. Γενικός Διευθυντής, που έλαβε τον λόγο στη συνέχεια, παρατήρησε απευθυνόμενος στους ανθρώπους της Επιθεώρησης ότι «η εκδήλωσή σας έχει πάντα το άρωμα και τη γεύση της επιτυχίας», υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι «η Εθνική και το 2018 κατάφερε να είναι ηγέτης της αγοράς». Κι αν κανείς αναρωτιέται «γιατί έχει τόση μεγάλη απήχηση η Εθνική Ασφαλιστική», η απάντηση μπορεί να δοθεί από ένα και μόνο χαρακτηριστικό παράδειγμα: μετά τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι, μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες κατέβαλε σε πληγέντες τα πρώτα €3 εκατ. περίπου σε αποζημιώσεις, όπως ανέφερε ο κ. Μακρής, υπογραμμίζοντας: «Γι’ αυτό έχει τέτοια απήχηση. Είναι η πιο φιλική εταιρεία απέναντι στον πελάτη και στον συνεργάτη».
Στα νέα προϊόντα Γενικών Κλάδων που θα διαθέσει η Εταιρεία αναφέρθηκε και ο κ. Μακρής. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε 4 νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας, σε νέο πρόγραμμα ασφάλισης κινδύνων κυβερνοχώρου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σε πρόγραμμα ασφάλισης D&O. Έκανε ακόμα λόγο για αναβάθμιση των όρων Γενικής Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης Ιατρών, σημειώνοντας ότι, παρότι το agency έχει μεγάλη διείσδυση στις Γενικές Ασφαλίσεις, υπάρχουν κι άλλα περιθώρια σημαντικής ανάπτυξης.
Ο Δ/ντής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Μιχάλης Τάτσης, που απηύθυνε χαιρετισμό στη συνέχεια, σημείωσε ότι η Επιθεώρηση Φουφόπουλου είναι προσηλωμένη στο τρίπτυχο: όραμα – δημιουργία – μέλλον, υπογραμμίζοντας, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξή της σε Θεσσαλία και Χανιά και το ότι οι εισπράξεις της άγγιξαν τα €52 εκατ.
Υπογράμμισε, επίσης, ότι η παραγωγή της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2018 ξεπέρασε τα €600 εκατ., ότι η κερδοφορία της είναι σημαντική, ότι διαθέτει χαμηλούς δείκτες ζημιών, ότι το 2019 θα διατεθούν νέα προϊόντα σε όλους τους κλάδους και ότι επιδιώκεται η ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Ο κ. Σωτήρης Σοφόπουλος, Δ/ντής Υποστήριξης Πωλήσεων, εξήρε τα αποτελέσματα της Επιθεώρησης, χαρακτηρίζοντάς την «αιχμή του δόρατος» του εταιρικού δικτύου της Εθνικής Ασφαλιστικής, η οποία αντίστοιχα είναι «η αιχμή του δόρατος» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Θέλοντας μάλιστα να υπογραμμίσει την παραγωγική δραστηριότητα της Επιθεώρησης, ανέφερε χαρακτηριστικά: Όταν η αγορά πηγαίνει οριζόντια, η Επιθεώρηση Φουφόπουλου κινείται ανοδικά. Όταν η αγορά κινείται ανοδικά, η Επιθεώρηση Φουφόπουλου κινείται σαν πύραυλος.
Ο κ. Γιάννης Σηφάκης, Δ/ντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Δημοσίων Σχέσεων, εξήρε κι αυτός από την πλευρά του τη σημαντική συμβολή της Επιθεώρησης Φουφόπουλου στο παραγωγικό αποτέλεσμα της Εθνικής Ασφαλιστικής, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ξεπεράσαμε τα €600 εκατ. παραγωγής. Εσείς έχετε συμβάλει ενεργά και σημαντικά σε αυτό το αποτέλεσμα. Κάθε χρόνο πηγαίνετε όλο και ψηλότερα». Τέλος, δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει την πρόθεση της Εταιρείας να στηρίξει έτι περαιτέρω το έργο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών: «Θα ενισχύσουμε το έργο σας, δυναμώνοντας ακόμα περισσότερο το ήδη ισχυρό brand της Εθνικής Ασφαλιστικής», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Γ. Φουφόπουλος: Έχουμε ζήσει τα καλύτερα και περιμένουμε με προσδοκία το καλύτερο μέλλον
Ο κ. Γιώργος Φουφόπουλος, χειμαρρώδης στον λόγο του, έντονα παρακινητικός, συγκινησιακά φορτισμένος, ικανοποιημένος, ευγνώμων στους συνεργάτες του για τα αποτελέσματά τους, υπερήφανος για το ήθος και τις αξίες τους, δεν αρκέστηκε στην περιγραφή των πεπραγμένων και στην παράθεση των ομολογουμένως εντυπωσιακών αποτελεσμάτων της Επιθεώρησής του. Έδωσε σαφές δείγμα των προθέσεων και του σχεδιασμού του για το αύριο, όπως προκύπτει από τα χαρακτηριστικά αποσπάσματα της ομιλίας του που παραθέτουμε στη συνέχεια.
Ο κ. Φουφόπουλος ανήκει προφανώς στην κατηγορία εκείνη των ανθρώπων που δεν επαναπαύονται στις… δάφνες τους. Θέτει όλο και υψηλότερους στόχους επιζητώντας την αριστεία και το καλύτερο για τους συνεργάτες του, την ομάδα του, τους οποίους θέλει δυνατούς και συσπειρωμένους στον κοινό στόχο. «Μην ξεχνάτε ποτέ», τους είπε, «ότι μαζί συσπειρωμένοι και δυνατοί είμαστε ισχυρότεροι, γιατί η ομαδικότητά μας είναι αυτό που μας κάνει να διαφέρουμε. Έχετε τα γονίδια και ρέει στο δικό σας DNA, το DNA της Εθνικής Ασφαλιστικής, που δεν είναι τίποτα άλλο από τον κώδικα επιτυχίας της μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας στην αγορά».
Ας δούμε, όμως, κάποια χαρακτηριστικά αποσπάσματα της ομιλίας του κ. Φουφόπουλου:
Κορυφαίος δεν γεννιέσαι, γίνεσαι
«(…) Η δημιουργική μας πορεία είναι ένα βέβαιο γεγονός που μας χαρίζει καταξίωση, εξέλιξη και ευημερία. Κατακτήσαμε την κορυφή και παραμένουμε πρώτοι νικητές στο παιχνίδι της διάρκειας και της αριστείας. Ωστόσο, κορυφαίος δεν γεννιέσαι. Γίνεσαι. Η επιτυχία δεν είναι ο προορισμός. Η επιτυχία είναι το ταξίδι. Είναι ο τρόπος να οδηγάς κορυφαία. Να κρατάς το τιμόνι σταθερά. Με πίστη. Να στρίβεις σωστά. Να αλλάζεις λωρίδα, αλλά να ορίζεις εσύ τον προορισμό αναζητώντας το όραμά σου. Γι’ αυτό στηρίζουμε το ταξίδι μας αυτό στους ασφαλιστικούς μας συμβούλους, στα διευθυντικά στελέχη και σ’ όλο το προσωπικό υποστήριξης.
(…) Είστε αυτό που πασχίζουμε να γίνει κάθε επαγγελματικό στέλεχος της πρώτης γραμμής: Σύμβουλος και Πωλητής μαζί, με όλα τα καλά χαρακτηριστικά του ανεξάρτητου επαγγελματία, που γνωρίζει πως η αύξηση των απολαβών του εξαρτάται: από τον ίδιο του τον εαυτό, από την ικανότητά του να πείθει τον πελάτη να αγοράσει, ξανά και ξανά, υπηρεσίες και προϊόντα που δένουν με τις ανάγκες του.
Σας εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου για το ήθος σας, για όσα έχετε προσφέρει στον θεσμό, στους πελάτες και στην κοινωνία που μας εμπιστεύεται απόλυτα».
Έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ στον χώρο μας
«Η πρωτιά είναι ο διακαής πόθος για κάθε ανταγωνιστικό περιβάλλον και η επίτευξή της είναι η μεγάλη κατάκτηση. Όμως και η διατήρηση για 15 συνεχόμενα χρόνια είναι πρωτόγνωρο γεγονός. (…)
Αναζήτησα αντίστοιχα επιτεύγματα. Το μόνο που βρήκα ήταν η διαχρονική κυριαρχία της εταιρείας μας, της Εθνικής Ασφαλιστικής. Είμαστε κυρίαρχοι και μπορούμε να οδηγήσουμε τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά για τα επόμενα χρόνια.
Στηρίζετε με το ανάστημά σας το μεγαλύτερο επίτευγμα στον χώρο των πωλήσεων και αποτελούμε την ηγετική ομάδα της εταιρείας μας και της ασφαλιστικής αγοράς. Έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ στον χώρο μας, έχουμε καταρρίψει κάθε μέγεθος στον χρόνο και αυτό πιστοποιείται από τα παραγωγικά μας αποτελέσματα, που είναι δυναμικά, διαχρονικά και εξελισσόμενα.(…).
2018: Άλλη μια κατάκτηση, συνεχόμενα στην κορυφή. Άλλος ένας χρόνο προς το όραμά μας. Από τα 3,5 εκατομμύρια παραγωγή κατ’ έτος έχουμε ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια. Κάθε χρόνο πιο ψηλά, πιο δυνατά, πιο σίγουρα. Ούτε ένα βήμα πίσω.
(…) Προκύπτει από τους ισολογισμούς μας ότι τηρούμε τους κανόνες επιχειρηματικότητας, κερδοφορίας και κανονιστικής συμμόρφωσης και αποτελούμε το πιο ισχυρό γκρουπ πρόσκτησης νέων εργασιών για την εταιρεία μας»
Ασφαλιστικός σύμβουλος: προμετωπίδα για την εταιρεία και την Επιθεώρηση
(…) Η μεγάλη ελπίδα έρχεται και από τους 20 νέους συνεργάτες που ξεκίνησαν την καριέρα τους το 2018. (…) Έχουμε δημιουργήσει μια τεράστια ομάδα. Αισθάνομαι υπερήφανος για τους συνεργάτες και για όλα όσα κερδίσαμε μαζί. Η δουλειά μας είναι θεσμός, θεσμός και στήριγμα στον άνθρωπο, στον εργαζόμενο, στην οικογένεια. Στον συνάνθρωπό μας.
Η αποδοτικότητά μας είναι θέμα ομαδικής συνοχής, τεχνογνωσίας, εμπειρίας ετών και στρατηγικής.
Όλα όσα είμαστε, όλα όσα μας αντιπροσωπεύουν σε επίπεδο μεγεθών και κουλτούρας εμπνέουν σιγουριά στο περιβάλλον μας και προς κάθε κατεύθυνση. Στους πελάτες, στους συνεργάτες, στην εταιρεία μας. (…)
Στην Επιθεώρησή μας ο επαγγελματίας συνεργάτης έχει το σπουδαιότερο ρόλο και του αξίζει το μεγαλύτερο μερίδιο αναγνώρισης και επιβράβευσης. Θα είμαστε πάντα δίπλα του να στηρίζουμε την εξέλιξή του και όλοι εμείς οι μάνατζερ, μέσα σ’ αυτή την αίθουσα, υποσχόμαστε ότι έχουμε αναλάβει την ευθύνη μέχρι την τελική καταξίωσή του.
Για κάθε συνεργάτη ο αγώνας είναι ανένδοτος. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος είναι ο άνθρωπός μας. Είναι η προμετωπίδα για την εταιρεία και την Επιθεώρηση. Είναι ο έμπιστος σύμβουλός μας. Μας εκπροσωπεί απόλυτα.
Δουλεύουμε καθημερινά, οργανωμένα και μεθοδικά για να λύσουμε προβλήματα. Είμαστε δίπλα στους ασφαλιστές μας, γιατί πιστεύουμε ότι η μάχη του ανταγωνισμού δεν γίνεται μέσα στα γραφεία μας. Γίνεται έξω, στον δρόμο».
Πελάτες: φανατικοί στα προϊόντα και το όνομα της εταιρείας
«(…) Αλλάξαμε αρκετές φορές τη στρατηγική και τις επιλογές μας κατά τη διάρκεια του έτους. Αλλάζοντας τρόπο δουλειάς, στρατηγικής, επιλογής νέων προϊόντων, καταφέραμε από τον Σεπτέμβριο και μετά να κορυφώσουμε τις αποδόσεις μας, να μεγιστοποιήσουμε τα αποτελέσματά μας και, τέλος, να ταυτιστούμε πάλι και πάλι απόλυτα με τον στόχο των 7 εκατομμυρίων νέας παραγωγής.
(…) 500.000 χιλιάδες εργατοώρες στην εξυπηρέτηση και τη νέα παραγωγή για όλη τη διάρκεια του έτους. Μέγεθος μοναδικό, συντονισμός άψογος.
Στόχος μας είναι και πρέπει να είναι η διακράτηση των πελατών μας. Θέλουμε και πρέπει να επιδιώκουμε συνέχεια να έχουμε πιστούς πελάτες, πελάτες που μένουν ευχαριστημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και μας συστήνουν και στους φίλους τους (…) Οι πελάτες μας που παραμένουν κοντά μας, φανατικοί στα προϊόντα και το όνομα της εταιρείας, υποστηρίζουν το έργο μας».
16.809 νέοι πελάτες το 2018
«(…) Οι εισπράξεις του χαρτοφυλακίου μας ανήλθαν πλέον πάνω από 51 εκατομμύρια ευρώ, μέγεθος μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας. (…) Η ουσία της ασφάλισης αναδεικνύεται την ώρα της επέλευσης του κινδύνου, γιατί εκεί αποδεικνύεται η ποιότητα των προϊόντων, η άμεση ανταπόκριση του ασφαλιστικού συμβούλου και η κουλτούρα της εταιρείας μας. Ο επαγγελματισμός των συνεργατών μας, η ταχύτητα ανταπόκρισης του συστήματος και ο σύγχρονος τρόπος συνεργασίας της εταιρείας με φορείς υγείας, μας έδωσε τη δυνατότητα να αποζημιώσουμε πλέον των 10.000 πελατών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη. (…) Ο νέος κύκλος εργασιών για το 2018 μας βρίσκει με 16.809 νέους πελάτες στο χαρτοφυλάκιό μας».
2019: Ανοίγουμε τα χέρια στις αλλαγές, αλλά δεν ξεφεύγουμε από τις αξίες μας
«(…) Φεύγουμε από το παραδοσιακό μονοδιάστατο κανάλι επικοινωνίας και οδηγούμαστε ταχύρρυθμα στα πολλαπλά ψηφιακά κανάλια. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στις επιλογές μας, γιατί πρέπει να εντάξουμε τα πολλαπλά κανάλια στην υπηρεσία του ανθρώπου, του επαγγελματία συνεργάτη. Δεν γίνεται τίποτα χωρίς αυτόν. Η αγοραστική εμπειρία και επαφή με την επιθεώρηση θα πρέπει να έχει την ίδια υψηλή και εγγυημένη ποιότητα σε κάθε σημείο επαφής (…). Θέτουμε το 2019 σαν το έτος ορόσημο του συνολικού μετασχηματισμού και την είσοδό μας στην digital εποχή, με σκοπό να αποτελούμε το πιο σύγχρονο, ταχύτερο, παραγωγικό και κερδοφόρο γκρουπ. Βασική επιδίωξή μας είναι η δραστηριότητά μας να κινητοποιεί την εταιρεία, να επενδύσει συνεχώς για εμάς και να έχει τη βεβαιότητα ότι η κερδοφορία των κεφαλαίων της και η διασφάλιση του ανθρώπινου δυναμικού θα είναι εγγυημένη στο βάθος του χρόνου. Βάζουμε, λοιπόν, τους 7 βασικούς στόχους που θα μας οδηγήσουν στο συνολικό μετασχηματισμό, στη μέγιστη απόδοση, με τα πιο κερδοφόρα αποτελέσματα για το 2019:
- Αύξηση επικοινωνίας με τους ήδη υπάρχοντες 100.000 πελάτες και ζητώντας τους την ενεργή στήριξη του έργου μας.
- Εξέλιξη όλων των συνεργατών σε νέες βαθμίδες και τριπλασιασμός στην παραγωγικότητά τους.
- Εκπαίδευση και εξειδίκευση σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και δημιουργία νέων αγορών.
- Δημιουργία τμήματος εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών ανάλογα με τον χώρο (ναυτιλία, τουρισμός, βιομηχανία, εμπόριο).
- Ανάπτυξη σχέσεων με όλους τους συλλόγους Απόδημου Ελληνισμού για on–line εξυπηρέτησή τους για τα θέματά τους στην Ελλάδα.
- Διάθεση προϊόντων μας στον τομέα του τουρισμού, των υποδομών, της λειτουργίας και των τουριστών.
- Και το πιο φιλόδοξο απ’ όλα… Θέλουμε ο κάθε ένας συνεργάτης να φέρει και να υποστηρίξει άλλον έναν και ο κάθε πελάτης να μας συστήσει άλλον έναν πελάτη.
(…) Το 2019 είναι εδώ. Ανοίγουμε τα χέρια στις αλλαγές αλλά δεν ξεφεύγουμε από τις αξίες μας.
Ονειρευόμαστε να καταρρίψουμε κάθε προηγούμενο ρεκόρ, να ανέβουμε και φέτος στο πρώτο σκαλί των διακρίσεων και σε ποιότητα και σε παραγωγή. Εμείς δημιουργούμε τις εξελίξεις. Εμείς καθορίζουμε την πορεία. Κάθε νέα χρονιά αποτελεί για εμάς πρόκληση και συνάμα εφαλτήριο προόδου και αναγέννησης. Και φέτος στρέφουμε το βλέμμα ψηλά σε νέες απάτητες κορυφογραμμές και προκλήσεις».
Σούλα Κορμά