Ενίσχυση μεριδίου αγοράς στο 4,9% το 2013 για την Allianz Ελλάδος
Σημαντική ενίσχυση του μεριδίου αγοράς στην ελληνική ασφαλιστική αγορά πέτυχε η Allianz Ελλάδος μέσα στο 2013. Με βάση τα δημοσιευθέντα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας για την παραγωγή ασφαλίστρων, η Allianz Ελλάδος κατάφερε εν μέσω μίας ακόμη υφεσιακής χρονιάς για την ασφαλιστική αγορά, να αυξήσει το συνολικό μερίδιο αγοράς στο 4,9%, από 4,5% που ήταν στο τέλος του 2012.
Το 2013 έκλεισε για την Allianz Ελλάδος με τον κύκλο εργασιών να διαμορφώνεται περίπου στα επίπεδα του 2012, και σε αξία να ανέρχεται στα €203,6 εκατ. από το σύνολο των δραστηριοτήτων (ασφαλίσεις, αμοιβαία κεφάλαια και λοιπές θυγατρικές), μειωμένο κατά μόλις 0,7% από το 2012. Η λειτουργική κερδοφορία κυμάνθηκε σε υψηλά για τα δεδομένα της περιόδους επίπεδα, και διαμορφώθηκε στα €18,9 εκατ. από €23,0 εκατ., σύμφωνα με τα πλάνα και τους σχεδιασμούς της Εταιρείας.
Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι εμπιστεύονται την Allianz Ελλάδος για την κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών, με αποτέλεσμα στο κλείσιμο του 2013 η Allianz να προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη σε περισσότερους από 330.000 πελάτες, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση μέσα σε ένα έτος κατά περισσότερο από 37.000 πελάτες.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, δήλωσε σχετικά «Καταφέραμε για μια ακόμη χρονιά να πετύχουμε τους στόχους μας. Και αυτό είναι μία πραγματικότητα όχι μόνο για τα οικονομικά μας μεγέθη, αλλά και για ποιοτικούς δείκτες που πιστοποιούν το υψηλό επίπεδο λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται. Κατακτήσαμε για μία ακόμη χρονιά την πρώτη θέση μεταξύ των κύριων ανταγωνιστών μας στον κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων στο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών. Το γεγονός αυτό, δηλαδή ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι συστήνουν τις λύσεις και τις υπηρεσίες μας σε πρόσωπα του φιλικού ή συγγενικού τους περιβάλλοντος, μας δεσμεύει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και συνέπεια».
Αναφορικά με την προοπτική της Allianz Ελλάδος για το 2014, ο κ. Παπανικολάου ανέφερε: «Η αγορά μας θα είναι δύσκολη για μία ακόμη χρονιά, αλλά είμαστε σωστά τοποθετημένοι ώστε να μπορέσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω το μερίδιο αγοράς μας. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ψηφιοποίηση με την παροχή τεχνολογικών λύσεων προς τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, εξασφαλίζοντας χαμηλότερα κόστη λειτουργίας και, κυρίως, περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας».
Μιλώντας για τις πρόσφατες εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά, ο κ. Παπανικολάου επεσήμανε τις ουσιαστικές παρεμβάσεις της εποπτικής αρχής για την καλύτερη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του κλάδου, υπογράμμισε ωστόσο ότι «δυστυχώς, ακόμη και φέτος μερίδα της αγοράς επιμένει σε πολιτικές χορήγησης πιστώσεων για τα ασφάλιστρα, διάρκειας δύο, τριών ή και πέντε μηνών, όταν το ασφαλιστικό προϊόν προβλέπει το αυτονόητο: παροχή ασφαλιστικής κάλυψης αφού πληρωθούν τα ασφάλιστρα. Είμαστε βέβαιοι ότι η Εποπτεία δε θα επιτρέψει τη διατήρηση τέτοιων αθέμιτων πρακτικών που λειτουργούν εις βάρος του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης και, εν τέλει, τιμωρούν άδικα τον Έλληνα καταναλωτή και όσες ασφαλιστικές εταιρίες αναπτύσσονται σεβόμενες τους κανόνες λειτουργίας της αγοράς και τον υγιή ανταγωνισμό.»
Γενικές Ασφαλίσεις: Αύξηση μεριδίου αγοράς, υψηλή αποθεματοποίηση και μειώσεις στα ασφάλιστρα
Αύξηση κατά 2,7% στα μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα πέτυχε η Allianz στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων, όταν συνολικά η αγορά σημείωσε πτώση κατά 5,5% σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Συγκεκριμένα η συνολική παραγωγή της Allianz στις Γενικές Ασφαλίσεις διαμορφώθηκε στα € 110,8 εκατ. Επιπλέον, η Allianz Ελλάδος σταθερά προσηλωμένη στη ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της, εξασφάλισε υψηλή επάρκεια αποθεμάτων, αυξάνοντας στο τέλος του 2013 τη συνολική αποθεματοποίηση κατά περισσότερες από 20 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2012, αγγίζοντας το 182,6%.
Η δίκαιη τιμολογιακή πολιτική της Allianz Ελλάδος σε συνδυασμό με την καλή διαχείριση του κόστους είχαν ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση του δείκτη Combined Ratio (Αποζημιώσεις και Έξοδα προς ασφάλιστρα) στο 83,1%.
Μέσα στο 2013 η Allianz Ελλάδος προχώρησε σε μία σειρά μειώσεων στο τιμολόγιο Αυτοκινήτου, Κατοικίας και Σκαφών, με στήριγμα την καλή εικόνα της λειτουργικής κερδοφορίας.
Ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας: Ενίσχυση μεριδίου αγοράς
Καλύτερη εικόνα από την αγορά επέδειξε η Allianz Ελλάδος και στον Κλάδο Ασφαλίσεων Ζωής, όπου κέρδισε μερίδια αγοράς, με την παραγωγή να διαμορφώνεται στα € 89,7 εκατ. το 2013, μειωμένη κατά 5,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όταν στο σύνολό του ο κλάδος την αντίστοιχη περίοδο συρρικνώθηκε κατά 14,1%.
Παράλληλα με τον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων, ευνοϊκές τιμολογιακές παρεμβάσεις έγιναν και στο τιμολόγιο των Προγραμμάτων Υγείας νέας γενιάς “My Health”.