ΕΑΔΕ: Αποκαθιστώντας την αλήθεια…

28

Μπορούν οι καταναλωτές να διαπιστώσουν αν ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι πιστοποιημένος υπογραμμίζει η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος,  με

αφορμή δημοσίευμα ηλεκτρονικής σελίδας (Σ.Σ. εθισμένης σε προσωπικές αντεγκλήσεις!) «για αδυναμία εξεύρεσης των πιστοποιημένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών».

Η ΕΑΔΕ, «αποκαθιστώντας την αλήθεια που πρωτίστως επιθυμούμε» όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, υπενθυμίζει τα ακόλουθα, στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε:

 

Τα Σωματεία και η ΕΑΔΕ  από διετίας με συνεχείς επιστολές, άρθρα και δημοσιεύσεις έχουν αναδείξει την ανάγκη δημιουργίας Ενιαίου Μητρώου Διαμεσολαβούντων, τα δε Προεδρεία με προσωπικές παρεμβάσεις στη ΔΕΙΑ αλλά και σε συναντήσεις με τον Γ.Γ. Καταναλωτή έχουν επισημάνει τις δυσχέρειες από την έλλειψή του.

Όλα τα παραπάνω έχουν δει το φως της δημοσιότητας, μέσα από τα κλαδικά έντυπα που μας στηρίζουν και τα ευχαριστούμε για αυτό.

Ήδη, όπως μας ζητήθηκε, έχουμε υποβάλει τις προτάσεις μας στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,  για τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία που θα πρέπει να περιλαμβάνει η σελίδα εκάστου, και είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι η δημιουργία του ενιαίου Μητρώου είναι μία διαδικασία σε εξέλιξη, υπό την επιμέλεια της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, όπως άλλωστε ορίζει και απαιτεί από την Πολιτεία η νέα Οδηγία IDD.

Μέχρι τότε ο Καταναλωτής μπορεί να ενημερώνεται από τα κατά τόπους Επιμελητήρια μέσω των site τους, αλλά βεβαίως μπορεί να ζητά και από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, που ούτως ή άλλως έχει την υποχρέωση και το κάνει στα πλαίσια της προσυμβατικής ενημέρωσης, να του επιδεικνύει την κάρτα της άδειάς του, που έχει την μορφή ταυτότητας.

Θεωρούμε ότι οι  δράσεις που πραγματοποιούν οι Σύλλογοι και η ΕΑΔΕ δεν έχουν ανάγκη συνεχούς προβολής και δημοσιότητας, καθώς εντάσσονται στην καταστατική και δεοντολογική υποχρέωση των Διοικήσεών τους, ελπίζουμε όμως ότι δεν αμφισβητούνται, παραποιούνται ή αποσιωπούνται από πρόθεση.