Εταιρείες

€227,3 εκατ. σε αποζημιώσεις και πληρωμές από την Interamerican το 2020

Συνολικά, €227,3 εκατ. κατέβαλε το 2020 η Interamerican σε ασφαλισμένους της και σε δικαιούχους. Το πλήθος των περιπτώσεων έφθασε τις 392.310. Η μικρή μείωση κατά 7% συγκριτικά με τις αποζημιώσεις και πληρωμές του 2019 (244,3 εκατ.) οφείλεται, κυρίως, στις χαμηλότερες αποζημιώσεις των κλάδων Γενικών ασφαλίσεων και Αυτοκινήτου, καθώς και των Ομαδικών ασφαλίσεων.

Κατά μέσο όρο, η εταιρεία πλήρωνε πέρυσι ημερησίως €622.800 σε 1.075 πελάτες της και δικαιούχους. Μάλιστα, αν συνεκτιμηθούν και οι υπηρεσίες Βοήθειας (Οδικής και Άμεσης Ιατρικής) που έλαβαν οι πελάτες κατά το 2020, ο μέσος όρος των εξυπηρετηθέντων με κάποια πληρωμή ή υπηρεσία, πέρυσι έφθασε στα 2.387 άτομα την ημέρα.

Ειδικότερα όσον αφορά στις πληρωμές ανά τομέα δραστηριότητας, πέρυσι στον κλάδο Ζωής η Interamerican κατέβαλε €61,7 εκατ. για θανάτους, λήξεις συμβολαίων, συντάξεις, μόνιμες και πρόσκαιρες ανικανότητες, καθώς και εξαγορές, σε σύνολο 14.203 περιπτώσεων. Ενδεικτικά, σε λήξεις και συντάξεις ατομικών συμβολαίων η εταιρεία πλήρωσε €28,9 εκατ.

Στον τομέα της ασφάλισης Υγείας, καταβλήθηκαν συνολικά €60,6 εκατ. σε 211.496 περιπτώσεις για πρωτοβάθμια φροντίδα, χειρουργικές επεμβάσεις, νοσηλεία και επιδόματα.

Στις Γενικές ασφαλίσεις, η εταιρεία πλήρωσε σε αποζημιώσεις συνολικά €83 εκατ. σε 62.897 περιπτώσεις, έναντι 95,5 εκατ. κατά το 2019, για περιουσία (κατοικία, επιχείρηση, αυτοκίνητο), αστική ευθύνη, νομική προστασία και άλλες καλύψεις κινδύνων. Ο κλάδος οχημάτων παρουσίασε το μεγαλύτερο ύψος αποζημιώσεων, που ανήλθαν στα €65,2 εκατ. σε 56.656 περιπτώσεις. Η μέση αποζημίωση αυτοκινήτου –με καθετοποιημένη διαχείριση των ζημιών- ήταν 1.152 ευρώ. Οι αποζημιώσεις περιορίστηκαν αισθητά πέρυσι και στον κλάδο κατοικίας και επιχείρησης έναντι του 2019, παρά τις συνέπειες ακραίων φυσικών φαινομένων.

Στον τομέα των Ομαδικών ασφαλίσεων, η εταιρεία κατά το 2020 κατέβαλε €22 εκατ. σε 103.714 περιπτώσεις ασφαλισμένων με ομαδικά συμβόλαια Ζωής-Υγείας και Ζημιών, που ήταν και οι περισσότερες (14,1 εκατ. σε 85.634 περιπτώσεις), καθώς και σε Υγείας τύπου Medisystem και σε συνταξιοδοτικά. Και στις πληρωμές για Ομαδικές, σημειώθηκε μείωση έναντι του 2019, της τάξεως του 14,4%.

Η αναγνώριση της επάρκειας και εξυπηρέτησης της εταιρείας αντανακλάται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου (Net Promoters Score – NPS). Η έρευνα ποιοτικού ελέγχου σε συνολικό δείγμα 25.325 πελατών έδωσε NPS 64,4 για όλο το εύρος των υπηρεσιών της Interamerican, υψηλότερο από τον στόχο που είχε θέσει η εταιρεία (60). Ο δείκτης που επιτεύχθηκε, είναι πολύ υψηλότερος από τη μέση αναφορά για το NPS στις ασφαλιστικές υπηρεσίες παγκοσμίως (benchmark), που φθάνει στο 42.

«Ξεκινώντας από τη βάση της ασφαλιστικής συνέπειας, που είναι η έγκαιρη οικονομική κάλυψη και ανακούφιση των ασφαλισμένων μας όταν επέλθει κίνδυνος, θέλουμε να τους προσφέρουμε αξία σε κάθε στιγμή της ζωής τους πέρα από τα όρια της παραδοσιακής ασφάλισης. Είναι σημαντικό για την εταιρεία ότι αυτός ο προσανατολισμός μας, που συνδέεται με τη βιώσιμη ανάπτυξη της Interamerican, αποτυπώνεται στις έρευνες ικανοποίησης πελατών», τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού.

Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας