Δύο βραβεία απέσπασαν οι καμπάνιες της Groupama Ασφαλιστικής στα Indie Awards
Στο πλαίσιο των πρόσφατων Indie Awards, στα οποία λαμβάνουν μέρος αποκλειστικά ανεξάρτητες εταιρείες από όλους τους κλάδους της Επικοινωνίας, οι καμπάνιες της Groupama Ασφαλιστικής, που προγραμματίστηκαν από την IRA Media, κατέκτησαν ένα Gold και ένα Bronze Award στις κατηγορίες Data & Analytics και Digital Platforms αντίστοιχα.
Στην κατηγορία Data & Analytics, το Gold award αφορά στην «Αύξηση της Απόδοσης της Τηλεοπτικής Επικοινωνίας» για το έτος 2020 σε σχέση με το 2019. Το κοινό έδειξε συνολικά περίπου τη διπλάσια ανταπόκριση στην τηλεοπτική καμπάνια του 2020 για τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας, υγείας και αυτοκινήτου. Παράλληλα, με τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων της IRA Media, αυξήθηκε η απόκριση του τηλεοπτικού κοινού ανά σποτ κατά 148,9% και τα οργανικά αποτελέσματα κατά 8,7%, ενώ το κόστος ανά απόκριση μειώθηκε κατά 22,7%.
Στη κατηγορία Digital Platforms, η καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής «Σίγουρα δίπλα σας», με την τεχνογνωσία του Media Agency Ira Media, κατέκτησε το Bronze award για την επέκταση του διαφημιστικού πλάνου της στο ψηφιακό περιβάλλον. Για την υλοποίησή του επιλέχθηκε η προβολή διαφημίσεων μέσα από δύο εξειδικευμένες πλατφόρμες προβολής στο ψηφιακό περιβάλλον με αποτελέσματα σημαντικά υψηλότερα από το μέσο επίπεδο της ελληνικής αγοράς.
«H Groupama Ασφαλιστική πιστεύει διαχρονικά στην επιβράβευση της μεθοδικής δουλειάς, του ταλέντου και των τελικών επιδόσεων. Οι εξειδικευμένες καμπάνιες ενημέρωσης του ευρύτερου κοινού για τις ασφαλιστικές λύσεις της εταιρείας αποτελούν το πλέον επιτυχημένο μέσο εξωστρέφειάς της και είναι ιδιαίτερη τιμή που η επιτυχία τους αναγνωρίζεται και με σημαντικά βραβεία από τους συνεργάτες της στον κλάδο της επικοινωνίας & της διαφήμισης», τονίζει στο σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία.
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News