

Ο νέος ιστότοπος της Interamerican, που απευθύνεται στους πελάτες της και σε κάθε ενδιαφερόμενο να πληροφορηθεί για την ασφάλιση, υποστηρίζει μια «omni» προσέγγιση, με πρωταρχικό στόχο την ιδιαίτερη επικοινωνιακή εμπειρία των επισκεπτών και την παραγωγή ποιοτικών leads.
Το mobile-first website έχει επιτύχει, ήδη, σε διάστημα ενός έτους εντυπωσιακά αποτελέσματα πολύπλευρης και ουσιαστικής αλληλεπίδρασης της εταιρείας με τους επισκέπτες του.
Η προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία, η αισθητική, το αυθεντικό περιεχόμενο και η λειτουργικότητα υπογραμμίζουν τη διαφορετικότητα του website, ιδιαίτερα στην ασφαλιστική αγορά. Για τη δημιουργία του, η εταιρεία συνεργάστηκε με τη Lighthouse – E-commerce & 360 Digital Marketing Solutions.
Η συνεργασία της εταιρείας και ειδικότερα της Anytime με την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε. για τη διανομή, μέσα από τα καταστήματά της, της ασφάλισης περιεχομένου της κατοικίας πέτυχε να δημιουργήσει ένα ευρύ πελατειακό κοινό. Οι πελάτες αξιοποιούν την ευκαιρία να αγοράσουν σε ειδική προσφορά ασφαλιστική κάλυψη, παράλληλα με αγορές οικιακών ειδών.
Η Interamerican έχει αναπτύξει ιδιαίτερα, από το 1913, το μοντέλο των συνεργασιών (partnerships) με retail brands και telecoms για την πώληση τυποποιημένων προϊόντων.
Οι συνεργασίες αναπτύσσονται, κυρίως, μέσω της Anytime και αποφέρουν σημαντικά οφέλη στους πελάτες των συνεργαζομένων εταιρειών, οι οποίες διαμορφώνουν ειδικές προσφορές η μια για τους πελάτες της άλλης.
Τα Marketing Excellence Awards , στα οποία η Interamerican έχει διακριθεί κατ’ επανάληψη, αποτελούν καταξιωμένο ετήσιο θεσμό αναγνώρισης της αριστείας και οργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Τα φετινά βραβεία αφορούσαν –στη βάση αναγνώρισης της συμβολής του marketing στην επιχειρηματική ανάπτυξη– σε 6 θεματικές ενότητες και 26 κατηγορίες, όπου διακρίθηκαν συνολικά 56 έργα.