“Digital Insurer” η Interamerican, με την ψηφιακή τεχνολογία σύμμαχο όλων των δικτύων διανομής
Στην αρτιότερη και απόλυτα σύγχρονη υποστήριξη των Ασφαλιστικών Συμβούλων, καθώς και στην πλήρη αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας με εφαρμογές στην εταιρική οργάνωση και τις λειτουργίες με γνώμονα την εστίαση στον πελάτη, έχει στραφεί αποφασιστικά η Interamerican. Πρόκειται για κορυφαία στρατηγική επιλογή, με στόχο να καταστεί διεθνώς η εταιρεία αναγνωρίσιμη ως “digital insurer”. Άλλωστε, όπως τονίζεται σε σχετικό δελτίο τύπου, ο ψηφιακός κόσμος των ασφαλίσεων αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για την εταιρεία για να επιτευχθεί επιτάχυνση και ανάπτυξη σε όλους τους τομείς και, βέβαια, στην ισορροπημένη αύξηση της δυναμικής όλων των δικτύων πωλήσεων.
Αυτό ήταν ένα από τα κύρια θέματα που απασχόλησαν τη συνάντηση του David Sanderse (φωτ.), Προέδρου του International Division της ACHMEA, με 40 στελέχη της διοίκησης της Interamerican, κατά το πρόσφατο road show του ανώτατου στελέχους του ολλανδικού ομίλου στις θυγατρικές εταιρείες. Ο κ. Sanderse ανανέωσε την απόλυτη εμπιστοσύνη των μετόχων στη διοίκηση της Interamerican, ενώ επιβεβαιώθηκαν από τις συναντήσεις εργασίας τα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη της εταιρείας και οι ευκαιρίες-προκλήσεις ανάπτυξης που παρουσιάζονται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Ειδικότερα, στο δελτίο τύπου επισημαίνεται ότι η σημερινή εικόνα και ο εκσυγχρονισμός που έχει επιτευχθεί στην Interamerican οδηγούν στην προοπτική να είναι το 2020 η εταιρεία ο “digital insurer” της ασφαλιστικής αγοράς.
Η εταιρεία έχει προχωρήσει με μεγάλα βήματα μετάβασης στην ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας συγκριτικό πλεονέκτημα με την υιοθέτηση συγχρόνων project management τεχνικών, την επιλογή νέων προηγμένων development standards και την απλοποίηση διαδικασιών και προϊόντων. Αφετηρία αποτέλεσε το back-office, με την αντικατάσταση των σημαντικότερων legacy συστημάτων με νέα μοντέρνα συστήματα βασισμένα σε SOA (service oriented αρχιτεκτονική) και στόχο την ανάπτυξη μοναδικών “e-υπηρεσιών” για τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας, που να τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
Ήδη, η Interamerican διαθέτει στους συνεργάτες της μοναδικές υπηρεσίες μέσω του «e-Office». Mε τη χρήση ενός κινητού τηλεφώνου, ενός tablet ή laptop και με μία σύνδεση internet μπορεί κάθε συνεργάτης να κάνει τα πάντα (να διαχειριστεί συνολικά και κατά περίπτωση το χαρτοφυλάκιό του, τους πελάτες του, τις προμήθειες του, τις ανανεώσεις κ.λπ.) από οποιοδήποτε τόπο βρίσκεται, κερδίζοντας χρόνο και μειώνοντας διαχειριστικά έξοδα. Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα να εκδίδει online real time συμβόλαιο σε όλους τους κλάδους ασφάλισης όπως Αυτοκινήτου, Πυρός, Αστικής Ευθύνης, Οδικής Βοήθειας, Ταξιδιωτικής Βοήθειας. Στους κλάδους Ζωής και Υγείας, στους οποίους παραδοσιακά απαιτείται underwriting, η Interamerican είναι, όπως τονίζεται, μία από τις ελάχιστες ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη που έχει αναπτύξει και διαθέτει στον συνεργάτη ένα πρωτοποριακό σύστημα ηλεκτρονικού underwriting, το “Genius”, επιτυγχάνοντας να εκδίδονται σε ποσοστό 75% τα συμβόλαια χωρίς να απαιτείται καμία επαφή με τους underwriters και το back-office της εταιρείας. Παράλληλα, με τα δίκτυα ασφαλιστικών συμβούλων και συνεργαζομένων πρακτόρων-μεσιτών, η Αnytime στις απευθείας πωλήσεις συνεχώς αναβαθμίζεται με μοντέρνες τεχνολογίες, όπως personalization, a/b testing κ.ά. εφαρμογές.
Επιπλέον, η Interamerican ξεκίνησε και ολοκληρώνει μία σειρά από στρατηγικά έργα που οδηγούν στο λεγόμενο «360-degree customer view», δηλαδή στα συστήματα εκείνα που δίνουν τη δυνατότητα να γνωρίζει η εταιρεία στο όλον τη σχέση της με τον πελάτη, συνεπώς και την αξία του. Η αρχή έγινε με την υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα MDM (master data management) projects στην Ευρώπη, με στόχο τον καθορισμό και τη μοναδικότητα του πελάτη. Έτσι, η εταιρεία απέκτησε ένα επιπλέον πλεονέκτημα όσον αφορά στη συμμόρφωσή της με το νέο αυστηρό ευρωπαϊκό πλαίσιο της οδηγίας Solvency II που θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από 1/1/2016. Στη συνέχεια, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση μιας από τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά CRM πλατφόρμες και η εφαρμογή προηγμένων marketing τεχνικών σχετικά με cross–up selling campaigns και την επιβράβευση των πιστών πελατών (loyalty schemes). Καθώς ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2014 το enterprise datawarehouse, θα δημιουργηθεί η δυνατότητα της εφαρμογής προηγμένων τεχνικών σχετικά με το fraud detection, βελτίωσης της διατηρησιμότητας (retention) κ.ά. Εξάλλου, από τις αρχές του έτους η εταιρεία έχει προχωρήσει σε στρατηγική, πολυσήμαντη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, με στόχο την από κοινού ανάπτυξη ιδεών και εφαρμογών στον χώρο των big data.
Εν κατακλείδι στο δελτίο τύπου τονίζεται ότι «η Interamerican συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία, διαθέτοντας κατά μέσο όρο πάνω από 5 εκατ. ευρώ ετησίως. Σήμερα, το τεχνολογικό επίπεδο της εταιρείας είναι τόσο υψηλό, ώστε καλείται πλέον να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερο ρόλο και σε επίπεδο Ομίλου, εξάγοντας γνώση και τεχνολογία και στις υπόλοιπες θυγατρικές της ACHMEA σε όλη την Ευρώπη».