Γ. Δαλακούρας: Με τη Sofos διπλασιάσαμε την παραγωγή μας σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο
Στην ακριτική Αλεξανδρούπολη δραστηριοποιείται ο κ. Γιώργος Δαλακούρας, ο οποίος τα τελευταία δύο χρόνια είναι υπεύθυνος του γραφείου που διατηρεί η Sofos Insurance Agency A.E. στην πόλη.
Προερχόμενος από ασφαλιστική οικογένεια, αποφάσισε να ασχοληθεί και ο ίδιος επαγγελματικά με τον ασφαλιστικό κλάδο το 2011. Tο 2013 “γνώρισε” τη Sofos Insurance Agency A.E. και βρήκε σε αυτή ανθρώπους που δείχνουν σεβασμό στην προσωπικότητα των συνεργατών τους, λειτουργούν δημοκρατικά και πιστεύουν στις μακροχρόνιες σχέσεις. Αυτός ήταν ο λόγος που τον έκανε να συνεργαστεί με την Εταιρεία και επιπλέον τα πέντε βασικά χαρακτηριστικά της: η αξιοπιστία, η καινοτομία, το service, η ποιότητα και η προσαρμοστικότητα.
Γι’ αυτούς τους λόγους, αλλά και για μια σειρά άλλων που εξηγεί στη συνέντευξή του, προτρέπει ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα να επιλέξουν ως συνεργάτη τη Sofos Insurance Agency A.E.
Συνέντευξη στη Σούλα Κορμά
Κύριε Δαλακούρα, πείτε μας λίγα λόγια για την επαγγελματική σας πορεία. Γιατί αποφασίσατε να δραστηριοποιηθείτε στον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;
Γ.Δ.: Η επαγγελματική μου πορεία στον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ξεκίνησε το 2011, όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στον χώρο της πληροφορικής και πιο συγκεκριμένα την εξειδίκευσή μου στην επιχειρηματική πληροφορική και ανάλυση δεδομένων. Βέβαια, το 2011 ήταν μόνο η επίσημη αρχή, διότι ο πατέρας μου, Πέτρος Δαλακούρας, βρισκόταν στην ασφαλιστική αγορά από τις αρχές της δεκαετίας του ’90.
Όπως γίνεται κατανοητό, η ζωή στον κόσμο των ασφαλιστών ξεκίνησε από μικρή ηλικία, δίνοντάς μου την ευκαιρία να γνωρίσω τη σημαντικότητα αυτού του επαγγέλματος, την εξέλιξή του όλα αυτά τα χρόνια και τις προοπτικές που δίνει στους ανθρώπους του.
Μιλήστε μας για την περιοχή που δραστηριοποιείστε, με έδρα την Αλεξανδρούπολη. Πώς είναι γενικότερα οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες; Οι επαγγελματίες ασφαλιστές θα λέγατε ότι αντιμετωπίζουν κάποιες ιδιαίτερες δυσκολίες ή προκλήσεις; Αντίστοιχα, υπάρχουν επιμέρους ασφαλιστικοί κλάδοι που καταγράφουν μεγαλύτερη ανάπτυξη και γιατί;
Γ.Δ.: Η οικονομική κρίση που ζήσαμε είχε ως αποτέλεσμα να επηρεάσει αρνητικά την περιοχή της Αλεξανδρούπολης και γενικότερα όλης της Βόρειας Ελλάδας, πρωτίστως οικονομικά, με τη συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης, η οποία είχε ως απόρροια μία κοινωνική κρίση.
Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους επαγγελματίες ασφαλιστές της περιοχής. Οι οικονομικές δυσκολίες έφεραν την πτώση των ασφαλίστρων, με άμεσο αντίκτυπο τη μείωση της παραγωγής και τελικώς των εσόδων των διαμεσολαβούντων.
Ωστόσο, σε μία κρίση, η ιδιωτική ασφάλιση έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει σταθεροποιητικά και εμείς ως επαγγελματίες του χώρου οφείλουμε να αναδείξουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Αυτό είναι η μεγάλη πρόκληση που έχουμε οι επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
Στηριζόμενοι σε αυτό, τα τελευταία χρόνια, πέραν της υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης των οχημάτων, κάποιοι αδράξαμε την ευκαιρία και η Αλεξανδρούπολη καταγράφει σημάδια ανάπτυξης στον κλάδο της υγείας.
Πότε και πώς αποφασίσατε να συνεργαστείτε με τη Sofos Insurance Agency A.E.; Ποιος είναι ο ρόλος και ο τομέας ευθύνης σας, στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας;
Γ.Δ.: Από το 2011 που ξεκίνησα την επαγγελματική μου πορεία στον ασφαλιστικό κλάδο έψαχνα ανθρώπους που θα δείχνουν σεβασμό στην προσωπικότητα των συνεργατών τους, θα λειτουργούν δημοκρατικά και θα πιστεύουν στις μακροχρόνιες σχέσεις.
Έτσι, το 2013 έγινε η πρώτη γνωριμία με την οικογένεια της Sofos Insurance Agency, στην αρχή διστακτικά αλλά κάθε μέρα που περνούσε συνειδητοποιούσαμε ότι μπορούσαμε να σχεδιάσουμε μαζί το επαγγελματικό μας μέλλον.
Τα τελευταία δύο χρόνια είμαι υπεύθυνος στο γραφείο της Αλεξανδρούπολης που διατηρεί η Εταιρεία. Ρόλος μου είναι η συνεχής εξυπηρέτηση και ενημέρωση του πελάτη ως προς τις ασφαλιστικές του επιλογές, οι οποίες θα ανταποκρίνονται όχι μόνο στις ανάγκες αλλά και στις οικονομικές του δυνατότητες.
Επίσης, ευθύνη μου είναι η εύρεση νέων ικανών συνεργατών στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της ασφαλιστικής αγοράς.
Το έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρείας μαζί με την ενθουσιώδη φιλοσοφία νέων ανθρώπων, το εργαλείο πολυτιμολόγησης με την παρουσία 27 ασφαλιστικών εταιρειών, η πληθώρα ασφαλιστικών προϊόντων σε όλους τους κλάδους ασφάλισης και φυσικά η φερεγγυότητα της εταιρείας βοήθησε εμάς, τους συνεργάτες της, να διπλασιάσουμε την παραγωγή μας σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο.
Γιατί ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής που δραστηριοποιείται στην περιοχή σας να επιλέξει να ενταχθεί στο σχήμα της Sofos Insurance Agency A.E.;
Γ.Δ.: Το σχήμα της Sofos Insurance Agency A.E. χαρακτηρίζεται από πέντε λέξεις: Αξιοπιστία, Καινοτομία, Service, Ποιότητα, Προσαρμοστικότητα. Εμβαθύνοντας σε αυτές τις λέξεις, ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα διαπιστώσει αρχικά ότι η Εταιρεία είναι πλήρως συμμορφωμένη με τις απαιτήσεις του επόπτη.
Όσον αφορά το κομμάτι των πωλήσεων, η Εταιρεία διαθέτει ένα από τα πιο σύγχρονα εργαλεία πολυτιμολόγησης και έκδοσης συμβολαίων σε γενικούς και λοιπούς κλάδους ανάμεσα σε 27 ασφαλιστικές εταιρείες.
Όπως διαπιστώνει κανείς, ο συνεργάτης έχει τη δυνατότητα να τιμολογήσει, να δώσει προσφορά από το σύνολο των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών εταιρειών και να εκδώσει άμεσα συμβόλαιο σε χρονικό διάστημα πέντε λεπτών –και ο χρόνος στο επάγγελμά μας μπορεί να γίνει πλεονέκτημά μας.
Φυσικά, μια εταιρεία αποτελείται από στελέχη και η Sofos Insurance Agency αποτελείται από ανθρώπους έμπειρους, εργατικούς, σωστά καταρτισμένους και έτοιμους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των συνεργατών.
Τι θα είχατε να προτείνετε για την περαιτέρω ενίσχυση του επιπέδου υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχει η Sofos Insurance Agency A.E. στους συνεργάτες της;
Γ.Δ.: Τα βήματα που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια η οικογένεια της Sofos Insurance Agency είναι μεγάλα και σταθερά, με κύριο στόχο να γίνει η κορυφαία εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στον τομέα της εξυπηρέτησης.
Το έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρείας μαζί με την ενθουσιώδη φιλοσοφία νέων ανθρώπων, το εργαλείο πολυτιμολόγησης με την παρουσία 27 ασφαλιστικών εταιρειών, η πληθώρα ασφαλιστικών προϊόντων σε όλους τους κλάδους ασφάλισης και φυσικά η φερεγγυότητα της εταιρείας βοήθησε εμάς, τους συνεργάτες της, να διπλασιάσουμε την παραγωγή μας σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο.
Βέβαια, για να συνεχιστεί αυτή η σχέση εξέλιξης μεταξύ εταιρείας και συνεργατών, χρειάζεται εντατικοποίηση της εκπαίδευσής μας σε υπάρχοντα και νέα προϊόντα, αλλά και αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει η Εταιρεία.
Πώς βλέπετε την ασφαλιστική αγορά μας; Διαβλέπετε προοπτικές ανάπτυξης γενικότερα ή σε επιμέρους κλάδους και από τι πιστεύετε ότι θα εξαρτηθεί αυτό;
Γ.Δ.: Η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία χρόνια μετά την αναβάθμιση του πλαισίου εποπτείας από την αρμόδια αρχή, σε συνδυασμό με το Solvency II και την IDD οδηγία, εξασφαλίζει τη φερεγγυότητα που τόσο έλειπε τις προηγούμενες δεκαετίες και διαμορφώνει καλύτερες προϋποθέσεις για την εικόνα της.
Εμείς, οι επαγγελματίες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, πρέπει να αναδείξουμε τη χρησιμότητα της ιδιωτικής ασφάλισης, να διαφημίσουμε τη νέα και ασφαλή εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς και να παρουσιάσουμε ποιοτικές και προσιτές λύσεις στις ανάγκες των πελατών μας.
Όπως γίνεται κατανοητό, υπάρχουν μόνο προοπτικές ανάπτυξης και, για να γίνω πιο συγκεκριμένος, σε αυτή τη χρονική περίοδο της αβεβαιότητας στις συντάξεις και στην υγειονομική περίθαλψη, η ιδιωτική ασφάλιση μπορεί να λειτουργήσει ως αντίβαρο.
Αλλά δεν είναι μόνο ο κλάδος της υγείας και της σύνταξης. υπάρχουν και οι επιχειρήσεις που χρειάζονται στήριξη στην προσπάθειά τους για ανασύνταξη και η ιδιωτική ασφάλιση μπορεί να λειτουργήσει ως βάση, με την ανάπτυξη νέων προϊόντων, ανάλογα με τον τομέα δράσης τους, που θα αποτελούν την προστασία τους σε κινδύνους, ζημιές και απώλειες. Η επιτυχία εξαρτάται από εμάς.