Άρθρα

Δ. Κορρές: Στην υπηρεσία των συνεργατών της Hellas Direct το νέο portal

Του Δημήτρη Κορρέ*
Sales Operations Manager, Hellas Direct

­Η απόφαση της Hellas Direct να επενδύσει στα παραδοσιακά κανάλια διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων συνοδεύτηκε από μια δέσμευση απέναντι στους συνεργάτες της: να αναπτύξει το νέο αυτό δίκτυο βασιζόμενη στους ίδιους πυλώνες που την έκαναν να ξεχωρίζει και στο direct πελατολόγιό της: εξαιρετική εξυπηρέτηση, δίκαιη διαχείριση, διαφάνεια παντού, αξιοποίηση κάθε τεχνολογικού εργαλείου.

HD Pro: Ένα πολύτιμο εργαλείο

Στο πλαίσιο αυτό, η Hellas Direct έχει πλέον θέσει στη διάθεση όλων των συνεργατών της το νέο της portal, το HD Pro.

Η ανάγκη αναγνωρίστηκε από την αρχή της συνεργασίας με τους μεσίτες και τους πράκτορες και η Εταιρεία ανταποκρίθηκε ταχύτατα στο αίτημα για ένα τέτοιο εργαλείο. Μέσα σε έξι μήνες το portal είχε ήδη στηθεί inhouse και ξεκίνησε η χρήση του, αρχικά πιλοτικά, ώστε να εντοπιστούν τυχόν δυσλειτουργίες και να αντιμετωπιστούν νωρίς οποιεσδήποτε δυσκολίες.

Ο στόχος ήταν να φτιαχτεί ένα portal ευέλικτο και εύχρηστο, που θα ενσωματώνει, αφενός, όλη την τεχνολογική πρωτοπορία της Hellas Direct, αφετέρου, καινοτομίες φιλικές προς τον χρήστη και προσαρμοσμένες στη φύση και τον όγκο της δουλειάς του, έτσι ώστε ο κάθε συνεργάτης να έχει μεγάλη ελευθερία στην εποπτεία συνολικά του πελατολογίου του.

Τι προσφέρει στους συνεργάτες το HD Pro

Με το HD Pro όλα είναι εύκολα για τον χρήστη. Εξασφαλίζεται η όσο το δυνατόν πιο απλή διαχείριση της παραγωγής αλλά και η δυνατότητα να γίνουν πρόσθετες πράξεις.

Ο συνεργάτης έχει τη δυνατότητα να πάρει προσφορά, να προχωρήσει στην έκδοση συμβολαίου και να εκτυπώσει είτε το συμβόλαιο είτε το ειδοποιητήριο ή να το στείλει μέσω mail στον πελάτη. Μπορεί να κάνει ενημέρωση στοιχείων, να εκδώσει μόνος του πράσινη κάρτα και να προχωρήσει σε ανανεώσεις.

Αφού στηθεί η παραγωγή του, έχει τη δυνατότητα να τρέξει τις ταμειακές του ροές και κάθε στιγμή να δει απευθείας κάθε πληρωμή και την προμήθειά του, ώστε να έχει την πλήρη εικόνα.

Ασφάλεια, διαφάνεια και αναλυτικές αναφορές

Τα επίπεδα ασφάλειας του portal είναι πάρα πολύ υψηλά –άλλωστε, το ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον εργασίας είναι η απόλυτη προτεραιότητα όλων, και της Hellas Direct και των χρηστών του.

Η χαρτογράφηση όλης της παραγωγής και των προμηθειών του κάθε συνεργάτη ανταποκρίνεται αποτελεσματικά και στον στόχο της διαφάνειας. Στόχος στον οποίο η Hellas Direct είναι προσηλωμένη από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και ζητούμενο όλων των χρηστών.

Και καθώς η Εταιρεία στηρίζεται στα data, στην καταγραφή, αξιολόγηση και αξιοποίησή τους, το HD Pro θα διαθέτει στους χρήστες και πολύ αναλυτικές αναφορές με πληροφορίες που μάλλον δεν έχουν συνηθίσει να λαμβάνουν.

Η ικανοποίηση των συνεργατών

Το πολύ υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης των ασφαλισμένων είναι χαρακτηριστικό της Hellas Direct από την αρχή της λειτουργίας της. Και δεν θα μπορούσαν παρά να τεθούν τα ίδια υψηλά standards και στην υποστήριξη των συνεργατών. Μπορώ με υπερηφάνεια να πω πως είμαστε στο πλευρό τους με αμεσότητα και αποτελεσματικότητα που ξεχωρίζουν –κι αυτό είναι ένας έπαινος που δίνουν οι ίδιοι. Η διαχείριση των αιτημάτων τους ανταποκρίνεται στα πιο υψηλά κριτήρια ταχύτητας και ποιότητας και δεν είναι τυχαίο που, στη δική τους αξιολόγηση, μας βάζουν σχεδόν άριστα. Κι αυτό είναι αποτέλεσμα δουλειάς και συγκεκριμένων επιλογών. Μπορεί να πιστωθεί και στο πώς δουλεύει η ομάδα εντός της Εταιρείας αλλά και στα εργαλεία που έχουμε στα χέρια μας και στις συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθούμε. Η ικανοποίηση των συνεργατών μας είναι για μας πολύ σημαντική και προφανώς δεν θα μπορούσαμε να την αφήσουμε στην τύχη.

Το επόμενο βήμα

Το HD Pro εδραιώνεται ως ένα πολύτιμο εργαλείο, που χρησιμοποιούν τόσο οι συνεργάτες όσο και τα τμήματα της Εταιρείας που βρίσκονται σε άμεση επαφή μαζί τους. Σχεδιάζουμε η χρήση του να επεκταθεί και σε άλλες ομάδες της Hellas Direct, όπως για παράδειγμα στο τμήμα Ζημιών, καθώς στα επόμενα βήματα θα γίνεται live ενημέρωση των ζημιών. Έτσι και οι συνεργάτες θα έχουν κάθε στιγμή διαθέσιμη την πλήρη εικόνα κάθε περιστατικού, τη διαχείρισή του, κόστη και εργασίες, αλλά και όλη την πορεία από την καταγραφή ως την αποζημίωση του ασφαλισμένου.

Η δυνατότητα ενημέρωσης των συνεργατών, για οποιονδήποτε φάκελό τους, υπάρχει ήδη και μέσω viber, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο και το helpdesk με live chat, ούτως ώστε να είναι και αυτό το κανάλι επικοινωνίας ανοιχτό σε οποιαδήποτε στιγμή και ανάγκη. Έτσι, θα αποσυμφορηθούν ακόμα περισσότερο οι τηλεφωνικές γραμμές και θα μπορέσουμε να παρέχουμε ακόμα πιο γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση στον συνεργάτη και, μέσω αυτού, στους ασφαλισμένους μας.

Στόχος είναι πάντα η Εταιρεία να είναι στο πλευρό των συνεργατών της, με τον τρόπο που εκείνοι χρειάζονται. Ανταποκρινόμενη στις δικές τους ανάγκες και στα αιτήματά τους, η Hellas Direct επιδιώκει να τους διευκολύνει σε κάθε βήμα και να τους λύνει τα χέρια. Έτσι κι εκείνοι με τη σειρά τους επενδύουν χρόνο και ενέργεια στην αναντικατάστατη προσωπική σχέση με τους ασφαλισμένους. ίσως την πιο σημαντική πτυχή της δουλειάς τους.

Δ. Κορρές: Στην υπηρεσία των συνεργατών της Hellas Direct το νέο portal

*Ο κ. Δημήτρης Κορρές είναι στην Hellas Direct από τον Ιούνιο του 2023, ως operations manager στην ομάδα του Business Development.

Στον ασφαλιστικό κλάδο βρίσκεται από το 2004. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και εργάστηκε, μεταξύ άλλων, σε εταιρείες ασφαλιστικού λογισμικού, στην GLOBALNET Insurance Brokers και στις εταιρείες του Ομίλου ΕΛΠΑ Ασφάλειες.

Ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη της Direct Plus Insurance, εναλλακτικού καναλιού διανομής ασφαλιστικών προϊόντων της KTEOHellas AUTOVISION, όπου έμεινε για πάνω από μία 10ετία.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας