Covid-19: Τι μέτρα λαμβάνει η AIG διεθνώς
Ο Peter Zaffino, President and Global Chief Operating Officer της AΙG, ανακοίνωσε τα μέτρα που έχει λάβει η AIG παγκοσμίως, προκειμένου να διασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργία της, διαφυλάσσοντας ταυτόχρονα τα συμφέροντα των ασφαλισμένων και των συνεργατών της.
Το μήνυμα του κ. Zaffino έχει ως εξής:
Αγαπητοί Συνεργάτες,
Καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να εξαπλώνεται παγκοσμίως, η AIG λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα προς αντιμετώπιση αυτής της μοναδικής κι εξελισσόμενης ανθρωπιστικής κρίσης πρωτίστως για την ασφάλεια και την υγεία των συναδέλφων μας, των πελατών, των συνεργατών, των προμηθευτών και άλλων ενδιαφερομένων, αλλά ταυτόχρονα για να εξασφαλίσει την αδιάλειπτη λειτουργία και την ποιότητα των υπηρεσιών που χαρακτηρίζουν την εταιρία μας. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ακολουθώντας βεβαίως τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΠΝ), καθώς και άλλων τοπικών, περιφερειακών και παγκόσμιων υγειονομικών αρχών.
Με την ευχή ότι εσείς και οι οικογένειές σας είστε ασφαλείς κι ανταπεξέρχεστε στις δυσκολίες της παρούσας κατάστασης, σας διαβεβαιώνουμε ότι η AIG κάνει ό,τι είναι δυνατό για να στηρίξει την επιχειρηματική κοινότητα στις προκλήσεις των καιρών.
Σας παραθέτουμε ορισμένες από τις ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε παγκοσμίως, καθώς συνεχίζουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας μέσα σε αυτές τις πρωτοφανείς προκλήσεις:
• Τα γραφεία μας, παγκοσμίως, παραμένουν στη συντριπτική πλειοψηφία τους ανοιχτά και σε λειτουργία: οι σχεδόν 30.000 εργαζόμενοι των Γενικών Ασφαλίσεων, συμπεριλαμβανομένων και περισσότερων από 6.000 επαγγελματιών στη διαχείριση απαιτήσεων/ζημιών, συνεχίζουν να σας εξυπηρετούν.
• Έχουμε ενεργοποιήσει την απομακρυσμένη εργασία όπου αυτό είναι εφικτό προκειμένου να προστατεύσουμε την υγεία και την ασφάλεια των συναδέλφων μας, διασφαλίζοντας παράλληλα την αδιάλειπτη λειτουργία της εταιρίας μας διατηρώντας το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών μας.
• Μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των πελατών και των συνεργατών μας καθώς η γκάμα των ασφαλιστικών μας προϊόντων και η ικανότητα ανάληψης ενδεχόμενων κινδύνων παραμένουν σταθερές.
• Οι υπάλληλοί μας στα τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν στήριξη και δίνουν πληροφορίες στους πελάτες και στους συνεργάτες μας. Επίσης, ανταποκρίνονται σε ερωτήσεις σχετικά με τις αποζημιώσεις που σχετίζονται με το COVID-19 και παρέχουν οδηγίες για τις πραγματικές ή ενδεχόμενες απώλειες που μπορεί να καλύπτονται από τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά μας.
• Για να αντιμετωπίσουμε τον πρωτοφανή όγκο κλήσεων σε ορισμένους ασφαλιστικούς κλάδους, όπως η Ταξιδιωτική Ασφάλιση, ενισχύουμε και θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε το τηλεφωνικό μας κέντρο με στόχο τη στήριξη των πελατών μας.
Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να συνεχίσουν να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα κι ορθολογικά μέτρα για να περιορίσουν τις απώλειες. Οι πελάτες θα πρέπει να συνεργάζονται με τους ασφαλιστές/συμβούλους τους για τυχόν ερωτήσεις που προκύπτουν για ενδεχόμενες απαιτήσεις/ζημίες.
Η AIG έχει απαγορεύσει όλες τις διεθνείς επαγγελματικές μετακινήσεις και όλες τις αεροπορικές μετακινήσεις εντός της χώρας, με εξαίρεση ιδιάζουσες περιπτώσεις που σχετίζονται με τον χειρισμό αξιώσεων και άλλες κρίσιμες λειτουργίες.
Ακόμα και όταν οι περιστάσεις δημιουργούν προκλήσεις, η δέσμευσή και η αφοσίωσή μας προς εσάς παραμένουν αναλλοίωτες. Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας και παραμένουμε στη διάθεση σας ως συνεργάτες σας, προκειμένου να σας βοηθήσουμε και να σας στηρίξουμε τώρα και στις επόμενες ημέρες», τονίζει εν κατακλείδι ο κ. Zaffino.
Κλειστά τα γραφεία της AIG στην Ελλάδα
Η AIG θα παραμένει κλειστή (σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη) από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και για το προσεχές μέλλον εφαρμόζοντας το Business Continuity Plan, έχοντας ως προτεραιότητα τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και τους πελάτες της στη χώρα.
Όπως επισημαίνει ο κ. Giuseppe Zorgno, Country Manager AIG Europe SA Greece Branch, σε σχετική ανακοίνωσή του:
«Η AIG Europe AE διαθέτει τεχνολογική επάρκεια και τις κατάλληλες υποδομές για απομακρυσμένη εργασία. Είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε να παρέχουμε τις ίδιες ποιοτικές υπηρεσίες και τη νέα αυτή περίοδο, χωρίς σημαντικές δυσλειτουργίες.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η επικοινωνία σας με την εταιρεία παραμένει η ίδια, καθώς μπορείτε να συνεχίζετε να καλείτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στο 210-8127600, στις απευθείας γραμμές των εργαζομένων και μέσω των email που επικοινωνείτε μέχρι σήμερα.
Οι οικονομικές συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων και των αποζημιώσεων, θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά και ως εκ τούτου, για ταχύτερη εξυπηρέτηση, σας παρακαλούμε να στέλνετε όλα τα τιμολόγια σας σε ηλεκτρονική μορφή στο αντίστοιχο τμήμα ή συνάδελφο της εταιρίας μας που σας εξυπηρετεί. Σας υπενθυμίζουμε ότι η εξόφληση των συμβολαίων των πελατών σας με κωδικό πληρωμής εξασφαλίζει την ορθότερη και βέλτιστη διεκπεραίωσή τους. Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εκτύπωση και η αποστολή των παραστατικών συνεχίζει προς το παρόν κανονικά».
Σύντομα θα λάβετε επικοινωνία από
Θα συνεχίζουμε να είμαστε σε επικοινωνία με την ευχή να βελτιωθεί σύντομα η κατάσταση και να επιστρέψουμε στην καθημερινή και ομαλή λειτουργία όλων μας το συντομότερο.
Για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείτε τα στελέχη της AIG βρίσκονται στη διάθεσή σας».