Εταιρείες

«Big Team – Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση

Η Allianz πραγματοποίησε, στις 20/03/2025, το πρώτο Συνέδριο Πωλήσεων της εταιρείας μετά την ενοποίηση με την Ευρωπαϊκή Πίστη, γιορτάζοντας με τη μεγαλύτερη ομάδα της ασφαλιστικής αγοράς. Στη SUNEL Arena, η εκδήλωση, με μήνυμα «Big Team – Big Dream», συγκέντρωσε περισσότερους από 1500 συνεργάτες και σηματοδότησε την αρχή μιας νέας εποχής, όπου η ενοποιημένη πλέον ομάδα της Allianz διεκδικεί τη νίκη με πάθος, όραμα και στρατηγική.

Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη ενθουσιασμό και αισιοδοξία, η εκδήλωση ανέδειξε τα δυνατά χαρακτηριστικά των “παικτών” της Allianz, που συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία των δύο εταιρειών κάτω από το κορυφαίο brand του ασφαλιστικού κλάδου. Το πρόγραμμα του Συνεδρίου, με συντονίστρια την πρώην καλαθοσφαιρίστρια και νυν αθλητικογράφο κα Δώρα Παντέλη, δημιούργησε ένα αίσθημα υπερηφάνειας και κινητοποίησης, καθώς αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειες και επιτυχίες όλων των μελών της μεγάλης ομάδας. Παράλληλα, το Συνέδριο ενίσχυσε τη δέσμευση της εταιρείας για μια πιο ενωμένη και ισχυρή ομάδα, έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος με αποφασιστικότητα και στρατηγική σκέψη. Μια ομάδα που «της ανήκει το γήπεδο της ασφαλιστικής αγοράς».

Το Συνέδριο άνοιξε με την ομιλία του CEO της Allianz, κ. Βασίλη Χριστίδη, ο οποίος αναφέρθηκε στο 2024 ως μια χρονιά-ορόσημο, καθώς αυτή σηματοδότησε την πρώτη πλήρη χρονιά λειτουργίας της ενοποιημένης εταιρείας. Ο κ. Χριστίδης τόνισε τη δύναμη της συλλογικότητας και της εξέλιξης, παρουσιάζοντας τον ρόλο της στρατηγικής σκέψης και της ομαδικής προσπάθειας στη διαμόρφωση ενός σταθερού και δυναμικού μέλλοντος. «Η Allianz είναι ένας οργανισμός που δεν προστατεύει μόνο το παρόν, αλλά δημιουργεί ευκαιρίες για το αύριο μέσα από το όραμα και τις αξίες της. Με επενδύσεις στη βιωσιμότητα, την ψηφιακή καινοτομία και τη συνεχή εξέλιξη, θέτουμε τα θεμέλια για μια Allianz που θα πρωταγωνιστεί στην ασφαλιστική αγορά».

«Big Team - Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση
Ο CEO της Allianz, κ. Βασίλης Χριστίδης.

Ο CCO της Allianz, κ. Στέφανος Μαλαχιάς, ανέδειξε τις στρατηγικές επιτυχίες της προηγούμενης χρονιάς και παρουσίασε την ανάπτυξη και τη δυναμική του δικτύου, καθώς και το οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας. Τόνισε την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της Allianz σε όλη την Ελλάδα, επισημαίνοντας τη διαρκή δέσμευση της εταιρείας να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της με καινοτόμες και αξιόπιστες λύσεις και προγράμματα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην κυριαρχία της Allianz στις Γενικές Ασφαλίσεις, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών και τη σταθερή ανάπτυξη της εταιρείας. Ο κ. Μαλαχιάς υπογράμμισε ότι η Allianz συνεχίζει να εξελίσσει την ασφάλιση, διαμορφώνοντας το μέλλον του κλάδου.

«Big Team - Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση
Ο CCO της Allianz, κ. Στέφανος Μαλαχιάς.

Στη συνέχεια, ο κ. Λεωνίδας Γαϊτάνος, Διευθυντής Πωλήσεων Αποκλειστικού Δικτύου, Bancassurance & Μεσιτών, παρουσίασε το πρώτο panel του Συνεδρίου, που εστίασε στις εξελίξεις και τις στρατηγικές της Allianz στους τομείς της Ασφάλισης Ζωής και Υγείας. Κατά τη διάρκεια της ενδιαφέρουσας συζήτησης με Διευθυντές Καταστημάτων, Ασφαλιστικούς Πράκτορες και Διευθυντές Πωλήσεων της Allianz, αναδείχθηκε η δέσμευση της εταιρείας στην παροχή ολοκληρωμένων ασφαλιστικών λύσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών, δημιουργώντας ένα ευρύτερο περιβάλλον προστασίας, φροντίδας και οικονομικής ασφάλειας, όπου η εμπιστοσύνη και η αξία της ασφαλιστικής σχέσης παραμένουν σταθερές και διαχρονικές.

«Big Team - Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση
1ο Panel Ζωή & Υγεία: Από αριστερά ο συντονιστής κ. Λεωνίδας Γαϊτάνος, Διευθυντής Πωλήσεων Αποκλειστικού Δικτύου, Bancassurance & Μεσιτών, ο κ. Γιάννης Κωτσαρίνης, Διευθυντής Καταστήματος, ο κ. Χρήστος Ματσώλας, Διευθυντής Πωλήσεων, ο κ. Γιώργος Τσιώμος, Διευθυντής Καταστήματος, ο κ. Ευριπίδης Παναγιωτίδης, Ασφαλιστικός Πράκτορας, και η κα Νάνσυ Μαχειμάρη, Διευθύντρια Καταστήματος.

Με τη σειρά του ο Αναπληρωτής Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Allianz, κ. Γιώργος Γκοτζαγεώργης, ανέλυσε τις προκλήσεις και τα αποτελέσματα του δικτύου για το 2024, καθώς και τα εργαλεία ανάπτυξης που διαθέτουν οι συνεργάτες της Allianz με ιδιαίτερη αναφορά στο βραβευμένο πρόγραμμα «Ασφαλιστικός Γονέας». Η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα αναδείχθηκαν ως καθοριστικοί παράγοντες επιτυχίας, επιτρέποντας στην Allianz να ξεπεράσει δυσκολίες και να ενισχύσει την παραγωγικότητά της. Με το μεγαλύτερο και πιο δυναμικό δίκτυο πωλήσεων, τις στρατηγικές συνεργασίες και την ταχύτητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες, η Allianz διαμορφώνει το μέλλον της ασφάλισης. Το 2025 σηματοδοτεί έναν δρόμο χωρίς όρια, με την Allianz να επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του Δικτύου της, με στόχο την κατάκτηση της κορυφής.

«Big Team - Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση
Ο Αναπληρωτής Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Allianz, κ. Γιώργος Γκοτζαγεώργης.

Συνεχίζοντας, η κα Ζωή Σταματούκου, Product Management & Direct Sales Supervisor της Allianz, παρουσίασε το δεύτερο panel της εκδήλωσης, το οποίο εστίασε στις τρέχουσες συνθήκες και τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου των γενικών ασφαλίσεων. Οι φυσικές καταστροφές, οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι αυξημένες απαιτήσεις για διαφάνεια και ασφάλεια των δεδομένων, είναι μερικές μόνο από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρίες. Μέσα από τη συζήτηση τονίστηκε η ανάγκη για συνεχή καινοτομία στις ασφαλιστικές λύσεις, σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από ταχύτατες αλλαγές. Η Allianz, επενδύοντας στην καινοτομία και την εξειδίκευση των προϊόντων της, αναδεικνύει τις δυνατότητες για μεγαλύτερη ανάπτυξη.

«Big Team - Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση
Panel Γενικές Ασφαλίσεις, Προκλήσεις & Προοπτικές: Από αριστερά η συντονίστρια κα Ζωή Σταματούκου, Product Management & Direct Sales Supervisor της Allianz, ο κ. Παναγιώτης Στασινόπουλος, Ασφαλιστικός Πράκτορας, ο κ. Τάσος Κολτσίδας, Ασφαλιστικός Πράκτορας, ο κ. Θεοφάνης Μίμης, Διευθυντής Καταστήματος, η κα Δήμητρα Γκικάκη, Ασφαλιστική Πράκτορας, ο κ. Μάνος Δρακωτός, Εμπορικός Διευθυντής BMW, και ο κ. Κώστας Ρούσσης, Διευθυντής Πωλήσεων.

Τέλος, ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, αναφέρθηκε στις σημαντικές «πρωτιές» της εταιρείας, όπως η ανάδειξή της για 9η συνεχόμενη χρονιά ως Loyalty Leader, επισημαίνοντας τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη των πελατών της και την αναγνώρισή της ως κορυφαίο ασφαλιστικό Brand στην παγκόσμια κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand για 6η φορά. Ακόμα, μέσα από την παρουσίασή του, φώτισε εκτενώς τη δύναμη που ακτινοβολεί το Brand Allianz παγκοσμίως, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση των συνεργατών για τις μελλοντικές προκλήσεις που θα συναντήσουν.

«Big Team - Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση
Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz.

Ο κ. Θεοδωρίδης υπογράμμισε επίσης τη δέσμευση της Allianz ως Παγκόσμιου Ασφαλιστικού Συνεργάτη των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων για την περίοδο 2021-2032 και παρουσίασε το έργο της Allianz σε αυτό το πλαίσιο.

Ακολούθησε χαιρετισμός από την κα Ιωάννα Καρυοφύλλη, Πρόεδρο της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής, όπου μαζί υποδέχθηκαν τους αθλητές που στηρίζει η Allianz στο δρόμο για το LA 28.

Η συγκεκριμένη ενότητα ολοκληρώθηκε με ένα εμπνευστικό πάνελ με την ομάδα αθλητών της Allianz, που αποτελούνταν από τον Παραολυμπιονίκη Γρηγόρη Πολυχρονίδη, με τη συνοδό του Κατερίνα Πατρώνη, τον Παραολυμπιονίκη Αθανάσιο Γκαβέλα, την Παραολυμπιονίκη Χριστίνα Γκέντζου, και τον Ολυμπιονίκη Απόστολο Χρήστου. Οι αθλητές μοιράστηκαν τις ιστορίες τους και την αφοσίωση που απαιτείται για την επίτευξη των στόχων τους, ενώ μια ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε ο χαιρετισμός του Ολυμπιονίκη Εμμανουήλ Καραλή, ενός ακόμη μέλους της ομάδας αθλητών της Allianz.

Το Συνέδριο έκλεισε με κορυφαίους συνεργάτες της εταιρείας να ανεβαίνουν στη σκηνή και να δίνουν ένα ισχυρό μήνυμα ενότητας και αποφασιστικότητας: Η Allianz έχει συγκροτήσει την πιο δυνατή ομάδα της ασφαλιστικής αγοράς, έτοιμη να διεκδικήσει την πρώτη θέση με όραμα, πάθος και στρατηγική.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας