Be happy – be smart – be open
Της Μαρίας Χαλικιά
Φέτος για πρώτη φορά συμμετείχα στο συνέδριο του MDRT που διεξήχθη στη Νέα Ορλεάνη.
Η Νέα Ορλεάνη ήταν για μένα όνειρο ζωής, όμως, το συνέδριο ήταν και μια μοναδική εμπειρία. Αυτά που άκουσα και έζησα τις μέρες του συνεδρίου ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μου.
Με παρακίνησαν να διευρύνω τους ορίζοντές μου, τους στόχους μου –επαγγελματικούς και προσωπικούς– και να δω τα πάντα με μια άλλη οπτική, με περισσότερη αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση, παρά τη δυσκολία και την πρόκληση των καιρών που διανύουμε.
Θα μπορούσα να παραθέσω mot a mot όλες τις διαλέξεις του συνεδρίου, γιατί έχουν εντυπωθεί στη μνήμη μου, όμως, τα έχω συνοψίσει όλα σ’ ένα τρίπτυχο: να είσαι χαρούμενος και αισιόδοξος με ανοιχτό μυαλό και να κάνεις έξυπνες κινήσεις.
Be happy-be smart-be open.
Αν θέλεις να πετύχεις επαγγελματικά και να αυξήσεις τις δουλειές σου, απλά επίλεξε να είσαι χαρούμενος –η χαρά και η ευτυχία είναι επιλογή. Αν κάποιος επιλέξει να είναι χαρούμενος, μπορεί να επηρεάσει θετικά όλο τον κόσμο γύρω του.
Δεν πρέπει, λοιπόν, να επηρεαζόμαστε από το όποιο περιβάλλον. Πρέπει απλά να επηρεάζουμε εμείς αυτό.
Έχει μετρηθεί ότι μόνο το 25% της επαγγελματικής μας επιτυχίας βασίζεται στις δεξιότητές μας. Το 75% βασίζεται στην αισιοδοξία μας, στην ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων και στη θετική στάση ζωής.
Δημιουργώντας μια ομάδα με αισιόδοξους ανθρώπους, οι πωλήσεις αυξάνονται. Όσο πιο νωρίς κάνεις τους ανθρώπους σου να δημιουργήσουν θετικές συνήθειες, τόσο πιο γρήγορα θετικά πράγματα θα συμβούν.
Οι πιο επιτυχημένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι είναι αυτοί που οι πελάτες τούς συμπαθούν και τους εμπιστεύονται και, για να γίνει κάποιος αρεστός, πρέπει να επικοινωνεί σωστά και απλά, δηλαδή έξυπνα!
Οι χρηματοασφαλιστικοί σύμβουλοι έχουν άριστη γνώση της αγοράς, του κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος, των προϊόντων και των υπηρεσιών και αυτό κάνει την επικοινωνία σύνθετη, άρα πιο δύσκολη. Το κλειδί για μια έξυπνη επικοινωνία είναι να “μεταφράζουμε” τις γνώσεις μας στη γλώσσα που ο συνομιλητής μας καταλαβαίνει. Όσο πιο απλά παρουσιάζεις, τόσο πιο σύντομα θα γίνεις κατανοητός. Όσο πιο σύντομα γίνεις κατανοητός, τόσο πιο γρήγορα θα κλείσεις τη δουλειά.
Θυμάμαι που είπαν: «Εάν ο καθένας καταλαβαίνει καθετί που λες, θα γίνεις ο πιο πλούσιος σύμβουλος του κόσμου. Αν κανείς δεν σε καταλαβαίνει, είσαι εκτός αγοράς».
Σαφέστατα πρέπει να έχουμε στόχους στην επαγγελματική και στην προσωπική μας ζωή. Οι στόχοι, όμως, γίνονται πραγματοποιήσιμοι μόνο όταν είναι απόλυτα συγκεκριμένοι και απεικονίζουν τα όνειρά μας και τις επιθυμίες μας. Όποιες και να είναι αυτές.
Δεν αρκεί να βάζουμε στόχο €5.000 ή €10.000 € ή όσο… αμοιβές τον μήνα.
Πρέπει να ονειρευτούμε τον εαυτό μας τι επιθυμίες θα πραγματοποιήσει με αυτά τα χρήματα. Ας τοποθετήσουμε νοερά τον εαυτό μας στο περιβάλλον που καθένας επιθυμεί και μετά ας προσπαθήσουμε σκληρά το όνειρο αυτό να γίνει πραγματικότητα.
Η εργασία είναι το μοναδικό μέσον για την επίτευξη του «ονείρου» και, καθώς τα όνειρα αλλάζουν, καθώς ο κόσμος εξελίσσεται, έτσι πρέπει να αλλάζουμε κι εμείς.
Μπορούμε κάθε μέρα να κάνουμε κάτι, λίγο διαφορετικά.
Καμία ημέρα δεν είναι ίδια με την άλλη.
Γιατί να είμαστε εμείς;
* Η κα Μαρία Χαλικιά εργάζεται στην Interamerican ως ασφαλιστικός σύμβουλος από το 1998 και τα τελευταία πέντε χρόνια συντονίζει μια ομάδα νέων ελπιδοφόρων ασφαλιστικών συμβούλων ως unit manager.
Είναι πτυχιούχος του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στις Διεθνείς Σπουδές και μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα περιφερειακής ανάπτυξης.