AXA: Best use of social media για την εκστρατεία AseTisVlakeies
Με το βραβείο «Καλύτερη χρήση των social media» βραβεύτηκε η ΑΧΑ στην ετήσια εκδήλωση των Corporate Affairs Excellence Awards για την εκστρατεία “AseTisVlakeies”.
Η πρωτοποριακή ενέργεια της ΑΧΑ είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει για τις καθημερινές μικρές και μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε όλοι, βάζοντας σε κίνδυνο εμάς και τους γύρω μας.
Από την απερίσκεπτη οδήγηση στην κακή διατροφή και από το κάπνισμα στις απροσεξίες μέσα στο σπίτι, η εκστρατεία “AseTisVlakeies” άγγιξε ένα μεγάλο φάσμα από λάθη που έχουν σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό κόστος.
Η εκστρατεία βασίστηκε στο e-shop www.asetisvlakeies.gr από το οποίο οι χρήστες του Facebook μπορούσαν να «αγοράσουν» τις δικές τους βλακείες, αυτές δηλαδή που αναγνώριζαν ότι έκαναν στην καθημερινότητά τους και να δουν παράλληλα τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να τις βελτιώσουν.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ασφαλιστική, δήλωσε: «Η καμπάνια “AseTisVlakeies” απέδειξε πως ο κόσμος εκτιμά τα απλά, ευθέα και ειλικρινή μηνύματα. Για να σώσουμε τη ζωή μας και να προστατεύσουμε τους γύρω μας πρέπει να είμαστε ευρηματικοί και να τολμάμε. Αφήνουμε, λοιπόν, τις βλακείες και οδηγούμε με ασφάλεια, τρεφόμαστε καλύτερα και προστατεύουμε το σπίτι και τα παιδιά μας. Είναι χρέος μας».
Αυτό ήταν το δεύτερο σημαντικό βραβείο που έλαβε η ΑΧΑ για το AseTisVlakeies, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα η εκστρατεία τιμήθηκε στα βραβεία «Ermis Awards».