Arcade: Το νέο διαχειριστικό σύστημα της Atradius
Της κας Βάσως Μητροπούλου,
Account Manager Atradius Greece.
Επιτακτική ανάγκη των εταιρειών στις μέρες μας, παγκοσμίως, αποτελεί ο ψηφιακός τους εκσυγχρονισμός, μέσω του οποίου θα επιτύχουν ανάπτυξη, βελτίωση των συνθηκών εργασίας και, συνεπώς, τα επιθυμητά αποτελέσματα, τόσο για τις ίδιες όσο και για το συσχετιζόμενο περιβάλλον.
Ψηφιακή ανάπτυξη εταιρειών: αφορά την Atradius;
Ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις, η Atradius δεν θα μπορούσε να κλείσει τα μάτια σε μία τόσο ζωτικής σημασίας εξέλιξη.
Ένας από τους πρωταρχικούς σκοπούς της είναι η εναρμόνισή της με τα νέα δεδομένα, που στόχο έχει τον εκσυγχρονισμό της, την ανάπτυξή της, τη βελτίωση των υπηρεσιών της και, άρα, τη δημιουργία πρόσφορου εδάφους, για την αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών.
Πώς επιτυγχάνεται ο εκσυγχρονισμός
Η Atradius, θέλοντας να κάνει το επόμενο βήμα στην ψηφιακή της ανάπτυξη, δημιούργησε το πρόγραμμα Credit Insurance Business Transformation, που αποτελεί το εργαλείο μέσω του οποίου επιτυγχάνει τον ψηφιακό της εκμοντερνισμό.
Στόχοι του προγράμματος είναι η καινοτομία, η βελτίωση της παρουσίας της στα μέσα δικτύωσης, η δημιουργία νέων τρόπων συνεργασίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της, η δημιουργία εξυπνότερου και πιο αποτελεσματικού εσωτερικού περιβάλλοντος, που θα παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση, βελτιώνοντας παράλληλα την καθημερινότητα αλλά και τον τρόπο που οι υπάλληλοι της Atradius συνεργάζονται μεταξύ τους.
Κομμάτι αυτής της αλλαγής αποτελεί η αντικατάσταση του υπάρχοντος εσωτερικού διαχειριστικού συστήματος Symphony, με το νέο Arcade.
Τι είναι το Arcade και ποιοι θα ωφεληθούν από αυτό
Πρόκειται για το σύστημα, μέσω του οποίου πραγματοποιούνται εσωτερικά οι λειτουργίες της εταιρείας παγκοσμίως και για κάθε προϊόν της.
Αποτελεί το κοινό μέσο, με το οποίο διαχέεται η πληροφορία εντός του οργανισμού και το εργαλείο μέσω του οποίου ο κάθε ένας εργαζόμενος επιτυγχάνει το έργο που έχει αναλάβει.
Ευκόλως γίνεται αντιληπτό ότι όσο πιο εκσυγχρονισμένο είναι ένα τέτοιο εργαλείο, τόσο πιο αποτελεσματικό είναι, τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και για το εξωτερικό περιβάλλον που σχετίζεται με αυτήν.
Ελαχιστοποίηση λάθους, άμεση προσβασιμότητα στην πληροφορία, καλύτεροι χρόνοι απόκρισης, φιλικότερα περιβάλλοντα είναι μερικά από τα πολλά οφέλη από την εφαρμογή και χρήση του νέου αυτού συστήματος, τόσο για τον ίδιο τον χρήστη όσο και για τους τελικούς αποδέκτες της υπηρεσίας, που δεν είναι άλλοι από τους πελάτες και συνεργάτες μας.
Πότε ξεκινάει η χρήση του
Στο ελληνικό υποκατάστημα, από τον Οκτώβριο του 2024 το Arcade μπήκε στις ζωές μας, για συγκεκριμένες λειτουργίες, και σταδιακά θα εδραιωθεί η χρήση του σε κάθε τμήμα και για κάθε εσωτερική λειτουργία της εταιρείας.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News