Διαμεσολαβούντες

Απόλλων: Υποστήριξη Συνεργατών μέσω Τηλεργασίας και Νέο Περιβάλλον Hermes 3

Η Απόλλων ΑΕ, με αίσθημα υψηλής ευθύνης απέναντι στους Συνεργάτες, στο προσωπικό της και στην κοινωνία συμμετέχει στην καμπάνια «Μένουμε Σπίτι- Εργαζόμαστε από το Σπίτι».

Στα πλαίσια αυτά ενεργοποίησε το project “Business as Usual (BaU)” για τη διασφάλιση των εργασιών τους, μέσω  Τηλεργασίας.

Όπως επισημαίνεται στο δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 16 Μαρτίου, «η εταιρεία συνεχίζει την απρόσκοπτη λειτουργία της, μέσω Δικτύου Τηλεργασίας, εξυπηρετώντας και προφυλάσσοντας έτσι τους Ανθρώπους της και διασφαλίζοντας την ποιότητα των εργασιών της.

Ταυτόχρονα η εταιρεία από σήμερα έχει μεταβεί Αποκλειστικά και Επιτυχημένα στο Νέο Δυναμικό περιβάλλον εργασίας της πλατφόρμας B2B, Infodromio HERMES 3.

Η νέα πλατφόρμα εξασφαλίζει γρήγορα και ασφαλή αποτελέσματα, είναι απόλυτα εναρμονισμένη με το νέο κανονιστικό πλαίσιο (GDPR,IDD& IPID) και ενώνει όλο το οικοσύστημα μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών- Επαγγελματιών /Διαμεσολαβητών και  τελικού καταναλωτή /πελάτη( Β2B2C), συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση του Customer experience και του Customer Loyalty». 

Όπως αναφέρει σχετικά η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων, «στόχος αυτής της Στρατηγικής Απόφασης της εταιρείας μας, να μεταβεί στον HERMES 3, είναι να περάσει σε μια Νέα Phygital Εποχή, όπου η τεχνολογία και η Επιτυχία του Δικτύου Συνεργατών της θα είναι απόλυτα συνυφασμένες με τα καινοτόμα εργαλεία που προσφέρει σήμερα αλλά και στο άμεσο μέλλον για την υποστήριξη των ιδίων και των Πελατών τους.
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ- ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, Business As Usual».

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας