Απόλλων: Αύξηση της διείσδυσης των πωλήσεων από ομαδικά σε ατομικά συμβόλαια
Eκδήλωση ενδιαφέροντος άνω του 40% για εθελοντική ένταξη σε συμπληρωματικά ατομικά ασφαλιστήρια υγείας έχει πετύχει η Απόλλων ΑΕ, μέσα από την ανάπτυξη «έξυπνων» μοντέλων.
Όπως επισημαίνεται σχετικά, η ιδιωτική ασφάλιση ανταποκρίνεται σε πραγματικές ανάγκες και αξιοποιεί εργαλεία, που οδηγούν σε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μέσα από την ανάπτυξη «έξυπνων» μοντέλων επιτυγχάνονται ταυτόχρονα τόσο η ολοκληρωμένη κάλυψη των ασφαλισμένων όσο και η δημιουργία cross-selling εργασιών για τους διαμεσολαβητές.
Στη λογική αυτή η ΑΠΟΛΛΩΝ εφαρμόζει ένα μοντέλο που αφορά στα ομαδικά συμβόλαια και έχει επιτύχει σε πολλές περιπτώσεις εκδήλωση ενδιαφέροντος άνω του 40% για εθελοντική ένταξη σε συμπληρωματικά ατομικά ασφαλιστήρια υγείας.
Σύμφωνα με τη Γενική Διευθύντρια της Εταιρείας, Σοφία Σικοτάκη, «πρόκειται για εξειδικευμένη υπηρεσία και ολοκληρωμένη επικοινωνιακή διαδικασία μέσα από την οποία ο ασφαλισμένος αποκτά σημαντική πληροφόρηση και προσανατολίζεται σωστά όσον αφορά την ασφάλισή του. Ακολουθώντας το εν λόγω μοντέλο ο συνεργάτης μας μεγενθύνει την παραγωγή του. Είτε έχει το Ομαδικό είτε όχι, μπορεί να διευρύνει σημαντικά το πελατολόγιό του διασφαλίζοντας μια πελατειακή βάση μέσα από μία και μόνο επιχείρηση».
Όπως εξηγεί ο Κωνσταντίνος Καρούσης, Επικεφαλής του Business Development Life & Health, «στην Ελλάδα τα ομαδικά συμβόλαια για εργαζόμενους ξεπερνούν σε αριθμό τις 5.000 και παρέχουν ομαδικές καλύψεις υγείας σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους. Με την εν λόγω παροχή οι επιχειρήσεις αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όσον αφορά την “πιστότητα” των ανθρώπων τους και τη σχέση μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης. Αν και τα ομαδικά ασφαλιστήρια παρέχουν σημαντικές καλύψεις, ωστόσο δεν αποτελούν ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη. Με ένα ατομικό ασφαλιστήριο ο εργαζόμενος μπορεί να πολλαπλασιάσει τις δυνατότητες του συμβολαίου του, καλύπτοντας τόσο τη συνασφάλιση όσο και την επέκταση των ορίων του ομαδικού με εξαιρετικά χαμηλό κόστος. Η εμπειρία έχει δείξει πως η επιτυχία ή όχι ενός τέτοιου πλάνου εξαρτάται από την εξατομίκευση των υπηρεσιών, τη σωστή ανάλυση αναγκών αλλά και τον τρόπο με τον οποίο η προτεινόμενη λύση θα επικοινωνηθεί προς τους εν δυνάμει ασφαλισμένους».