Εταιρείες

Η αντιμετώπιση της απάτης από την Interamerican

Ένα χαρακτηριστικό περιστατικό έρχεται να αναδείξει τις πολιτικές και πρακτικές αντιμετώπισης της απάτης που οφείλουν να εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, στο επίπεδο των ποιοτικών απαιτήσεων του νομοθετημένου πλαισίου της Φερεγγυότητας (Solvency II) και της προστασίας τους από σχετικούς κινδύνους.

Συγκεκριμένα, στις 19 Ιουνίου το Πενταμελές Εφετείο Δωδεκανήσου επέβαλε σε κατηγορούμενο συνολική ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών, για την πράξη της απάτης σε βαθμό κακουργήματος, καθώς και για την πράξη της απάτης σχετικής με τις ασφάλειες, αφού με πρόθεση και σκοπό να αποκομίσει όφελος από την ασφαλιστική σύμβαση, παρέστησε ψευδώς στην Interamerican ότι η αιτία της καταστροφής από φωτιά του ξενοδοχείου του οφειλόταν σε εμπρησμό εκ προθέσεως από άγνωστο άτομο.

Με αφορμή το γεγονός αυτό η Interamerican εξέδωσε δελτίο τύπου στο οποίο επισημαίνει ότι «έχει αναπτύξει και ενσωματώσει στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της πολιτική και διαδικασίες για την πρόληψη και καταπολέμηση της απάτης, που περιλαμβάνουν την ενημέρωση του ανθρώπινου δυναμικού της για τις μορφές απάτης και τους κινδύνους που  επιφυλάσσουν για την εταιρεία, καθώς επίσης διαδικασίες και ψηφιακά εργαλεία  διερεύνησης περιστατικών. Η θωράκιση έναντι της απάτης είναι για την Interamerican εξίσου σημαντική με την οφειλόμενη συνέπεια εκπλήρωσης των υποχρεώσεών της προς τους πελάτες».

Στο ίδιο δελτίο επισημαίνεται ότι η εταιρεία κατέβαλε, πέρυσι, ειδικά για ζημιές γενικών ασφαλίσεων (κατοικία, αυτοκίνητο, αστικές ευθύνες κ.ά.) 65,5 εκατ. ευρώ, έχοντας διαχειριστεί αποτελεσματικά και με διαφανείς διαδικασίες 58.452 περιστατικά.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας