Ανανεώθηκε ο «προσωπικός» e-χώρος των πελατών της Groupama Aσφαλιστικής
Η ενότητα «e-μαι πελάτης» στην ιστοσελίδα της Groupama Ασφαλιστικής, που εξυπηρετεί ηλεκτρονικά όλους τους πελάτες της εταιρείας,αναδιαμορφώθηκε και βρίσκεται στη διάθεσή τους, με σκοπό να τους προσφέρει την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου της εταιρείας, το «e-μαι πελάτης» είναι πλέον το κύριο σημείο αναφοράς για όλη την απαραίτητη πληροφορία που αφορά στα ατομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια.
Στο ανανεωμένο portal, κάθε πελάτης της εταιρείας έχει τη δυνατότητα, αφενός να ενημερωθεί για το συμβόλαιό του και, αφετέρου, να διαχειριστεί ηλεκτρονικά όλες τις σχετικές πληρωμές. Επιπλέον, οι διαθέσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη λήψη των σημαντικών εγγράφων που σχετίζονται με την ασφάλιση (ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ειδοποιήσεις και αποδείξεις πληρωμής) μόνο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της υπηρεσίας e-documents, καθώς και την άμεση πρόσβαση στη διαρκώς ενημερωμένη λίστα με τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και τα συνεργαζόμενα συνεργεία.
Όπως επισημαίνεται, η υπηρεσία «e-μαι πελάτης», διακρίνεται από την εύκολη πλοήγηση και αποτυπώνει σε πραγματικό χρόνο τη σχέση του εκάστοτε πελάτη με την Groupama Ασφαλιστική. Η εξατομίκευση του λογαριασμού ενισχύεται μέσα από τη δημιουργία προφίλ χρήστη αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης της προσωπικής macarte και του wallet. Η πρόσβαση είναι εφικτή όλες τις μέρες και ώρες (24/7), από οποιαδήποτε σύνδεση και συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, tablet).
«Με στόχο την αμεσότερη και πιο φιλική εξυπηρέτηση των πελατών της, η Groupama Ασφαλιστική επενδύει σταθερά στην τεχνολογική εξέλιξη και στην καθημερινή διευκόλυνση μέσα από νέες υπηρεσίες. Το «e-μαι πελάτης» επανασχεδιάστηκε με στόχο να σπάσει τα στεγανά της τυπικής σχέσης με τον ασφαλιζόμενο και, πολύ περισσότερο, να δημιουργήσει δεσμούς διαφάνειας και εμπιστοσύνης μαζί του: όλη η πληροφορία διαθέσιμη, ανά πάσα στιγμή, ειδικά τώρα που #menoumespiti», επισημαίνεται εν κατακλείδι στο δελτίο τύπου.