Άμα δεν έχει ο τίτλος τη λέξη αυτοκίνητο…
Αυτό είναι ένα άρθρο για την ασφάλιση αυτοκινήτου…
Μπορεί και όχι…
Μια μικρή διαπίστωση, πάντως, για τις αναγνωστικές συνήθειες φίλων ασφαλιστών είναι…
Η αρθρογραφία που αφορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου συγκεντρώνει σχεδόν πάντοτε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από μέρους των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Αυτό είναι κάτι που εύκολα μπορεί κανείς να διαπιστώσει από τις κοινοποιήσεις που γίνονται κατά καιρούς σε τέτοιους είδους δημοσιεύματα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πολλές φορές, όμως, παρατηρούμε ότι θέματα που είναι ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες του κλάδου δεν τυγχάνουν ανάλογης προσοχής…
Κοινοποιήσαμε τις προάλλες μία πολύ σημαντική εγκύκλιο της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος προς τα μέλη της, η οποία αφορά όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλιστικούς πράκτορες και συντονιστές που έχουν συμβάσεις με άλλους πράκτορες.
Τι τόνιζε η συγκεκριμένη εγκύκλιος;
«Η Ασφαλιστική Επιχείρηση οφείλει να εκπληρώσει την υποχρέωση τής καταβολής των προμηθειών επί τριετία, μόνο στον απ’ ευθείας με αυτήν συμβαλλόμενο.
Εάν ο Ασφαλιστικός Πράκτορας, του οποίου ελύθη η σύμβαση, έχει συμβάσεις με άλλους Ασφαλιστικούς Πράκτορες, κάτω από αυτόν, είναι θέμα της μεταξύ τους συμφωνίας και πρόβλεψης στη σύμβασή τους, η παραχώρηση της αναλογούσας προμήθειάς τους, επί τριετία».
Που σημαίνει, με απλά λόγια, ότι ο έμμεσα συμβεβλημένος πράκτορας κινδυνεύει να χάσει τις προμήθειες που δικαιούται, αν δεν προβλέπεται στη συμφωνία που έχει συνάψει με τον συνάδελφό του πράκτορα, που έχει την απευθείας σύμβαση με την ασφαλιστική.
Από κατ’ ιδίαν συζητήσεις με αρκετούς ασφαλιστικούς πράκτορες και συντονιστές, που δεν είναι μέλη της ΕΕΑΕ και δεν έλαβαν την εγκύκλιο, προκύπτει ότι ήταν για αυτούς μία πολύτιμη επισήμανση. Όπως προκύπτει επίσης, ότι δεν της έδωσαν τη δέουσα σημασία, σε πρώτη φάση.
Είναι γεγονός ότι το ενδιαφέρον του ασφαλιστικού κόσμου περιστρέφεται γύρω από το αυτοκίνητο, σε σημείο εμμονής πολλές φορές. Όπως είναι γεγονός, επίσης, ότι ένα μεγάλο κομμάτι των επαγγελματιών του κλάδου βιοπορίζεται μόνο από αυτό.
Δεν θέλουμε να διεκδικήσουμε τον ρόλο της Κασσάνδρας, αλλά τα μηνύματα που λαμβάνουμε, τόσο από την ελληνική ασφαλιστική αγορά όσο και από τον αντίστοιχο διεθνή στίβο, είναι ότι, σε πολύ λίγα χρόνια, για την ασφάλιση αυτοκινήτου, καλώς ή κακώς, θα ισχύει το …“αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεται”.
Τουλάχιστον πριν χαθεί, αναζητήστε άλλους κλάδους, μέσω των οποίων θα μπορέσετε να αναδείξετε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα, και εξασφαλίστε τα δικαιώματα και τις προμήθειές σας!