Allianz: Το ετήσιο συνέδριό της είχε …ειδήσεις (για την Υγεία, το Αυτοκίνητο, τη Ζωή)!
Το επόμενο βήμα είναι πάντα το πιο σημαντικό της ζωής μας και η Allianz δια στόματος της επικεφαλής της στην Ελλάδα, κας Φιλίππας Μιχάλη, μας κάλεσε να το κάνουμε μαζί, στο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων που πραγματοποίησε στις 26 Νοεμβρίου στον Ελληνικό Κόσμο.
Η συμπαθέστατη παρουσιάστρια, κα Πόπη Τσαπανίδου, ξενάγησε τους συνεργάτες της εταιρείας σε όσα είχε προετοιμάσει η ομάδα της Allianz Ελλάδος και ο προπονητής μπάσκετ του Παναθηναϊκού και της Εθνικής Ομάδας, κ. Ρικ Πιτίνο, ήταν η εκτός ασφαλιστικού προγράμματος έκπληξη που επεφύλασσε η εταιρεία για τους συνέδρους – συνεργάτες του αποκλειστικού της δικτύου.
Θα σταθούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά σε όσα αφορούν την εξέλιξη των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων της εταιρείας. Η αδιαμφισβήτητη αξία του ονόματος Allianz είναι κλειδί που ανοίγει τις πόρτες για τους συνεργάτες, ωστόσο, το διαρκώς πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς δεν αφήνει περιθώρια για να επαναπαύεται η εταιρεία, και αυτό είναι απολύτως κατανοητό από την τοπική διοίκηση. Αυτός είναι και ο λόγος που οι προσπάθειες των τελευταίων χρόνων έχουν επικεντρωθεί σε συγκεκριμένους προϊοντικούς στόχους.
Η Δ/νουσα Σύμβουλος, κα Φιλίππα Μιχάλη, αλλά και ο Δ/ντής Πωλήσεων, κ. Στέφανος Μαλαχιάς, μίλησαν με ικανοποίηση για το αποτέλεσμα της προσπάθειας που καταβάλλεται, τόσο από τα δίκτυα όσο και από τις διοικητικές υπηρεσίες, στον κλάδο Ζωής και συγκεκριμένα στις ασφαλίσεις Υγείας και Unit Linked προϊόντων. Οι συγκεκριμένοι κλάδοι ασφάλισης μαζί με τους βιομηχανικούς κινδύνους αποτελούν προτεραιότητα για την ασφαλιστική. Στην Υγεία, η εταιρεία ενίσχυσε και αναμόρφωσε την προϊοντική της γκάμα, με αποτέλεσμα τη σημαντική ανάπτυξη στον κλάδο. Στον τομέα των αποταμιεύσεων, ήδη διατίθεται ένα νέο προϊόν που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την παγκοσμίου φήμης Allianz Global Life, το Target for Life, ενώ και στους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους φαίνεται πως η επαναπροσέγγιση εξειδικευμένων μεσιτών φέρνει αποτελέσματα.
Απόρροια της θετικής αποτίμησης των προσπαθειών που γίνονται στην Allianz Ελλάδος είναι η κεφαλαιοποίηση που έγινε από τη μητρική ύψους €21 εκατ., αλλά κυρίως η έλευση δύο εταιρειών του γερμανικού ομίλου στην ελληνική αγορά.
Η Allianz Global Life θα ανοίξει σύντομα γραφεία στην Αθήνα και θα ενισχύσει δυναμικά με νέα προϊόντα και τεχνογνωσία την εταιρεία στον τομέα των Unit Linked επενδυτικών προϊόντων.
Η NextCare είναι η εταιρεία διαχείρισης αποζημιώσεων Υγείας του ομίλου, με εξαιρετική παρουσία στην περιοχή του Κόλπου, η οποία θα ξεκινήσει τη δραστηριότητά της επί ευρωπαϊκού εδάφους από την Ελλάδα. Οι υπηρεσίες της Next Care σχεδιάζονται για να βελτιώσουν την εμπειρία του ασφαλισμένου αλλά και του διαμεσολαβητή.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Αχιλλέας Σδράκας, Chief Operating Officer, με τη συμβολή της Next Care η ασφαλιστική θα μπορέσει να μειώσει σημαντικά τους χρόνους εκκαθάρισης των υποχρεώσεών της στα νοσηλευτικά ιδρύματα και να απλοποιήσει τις διαδικασίες, με άμεσο θετικό αποτέλεσμα στην καθημερινή εργασία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και ραγδαία αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, όταν χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τις ιατρικές υπηρεσίες με το συμβόλαιό του.
Ο κ. Στέφανος Μαλαχιάς, έχοντας πλέον κλείσει περισσότερο από έναν χρόνο επικεφαλής των Πωλήσεων της εταιρείας, μίλησε με εξαιρετική ικανοποίηση για την παραγωγική συμβολή του δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, πρακτόρων και μεσιτών στα αποτελέσματα της εταιρείας. Το δίκτυο ανταποκρίθηκε στις πρωτοβουλίες της εταιρείας στη Ζωή και στην Υγεία, όπου σημειώθηκε αύξηση 5,3% στο δεκάμηνο του 2019, με την Υγεία να έχει ποσοστό 13,2% και τα Unit Linked 14,2%, ενώ οι εμπορικοί και βιομηχανικοί κίνδυνοι καταγράφουν στο τρέχον έτος εντυπωσιακή οργανική αύξηση της τάξεως του 23,5%.
Για τις ασφαλίσεις Ζωής και τα επενδυτικά προϊόντα, πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θα προχωρήσει με τη νέα της στρατηγική που φέρνει στο επίκεντρο τα Unit Linked προϊόντα. «Ήμασταν από τους πρώτους που τόλμησαν σε αυτή την κατεύθυνση˙ τα ευνοεί το επενδυτικό περιβάλλον και είναι ο φυσικός μας χώρος», δήλωσε ο κ. Μαλαχιάς. Στην Υγεία, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε σημαντικές βελτιώσεις, μεταξύ των οποίων αναβάθμιση παροχών και βελτιώσεις στο τιμολόγιο της δευτεροβάθμιας φροντίδας και ενιαίο ασφάλιστρο για το Primary Care, στην πρωτοβάθμια φροντίδα.
Ο στόχος στις εμπορικές και βιομηχανικές ασφαλίσεις είναι ψηλά αλλά είναι ρεαλιστικός, σύμφωνα με τον κ. Μαλαχιά, αφενός, διότι αυτός είναι επίσης ένας φυσικός χώρος δραστηριοποίησης για την Allianz, η οποία έχει προσαρμόσει αναλόγως και την εμπορική της πολιτική στον κλάδο, και αφετέρου, γιατί η δραστηριότητα που σημειώνεται σε αυτόν τον τομέα της οικονομίας δημιουργεί ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. «Στοχεύουμε σε αύξηση του μεριδίου αγοράς από 2% που είναι σήμερα στο 10%», δήλωσε σχετικά ο κ. Μαλαχιάς.
Στον κλάδο αυτοκινήτου, η ανάπτυξη είναι αρκετά οριακή στο 1%, ωστόσο και σε αυτόν τον κλάδο η εταιρεία διεκδικεί αύξηση του μεριδίου της, με κυριότερα ποιοτικά πλεονεκτήματά της, μεταξύ άλλων, την εγγύηση αξίας που προσφέρει στον ασφαλισμένο αντικαθιστώντας το όχημα με καινούριο στην περίπτωση ολικής απώλειας, εφόσον η άδεια κυκλοφορίας είναι μικρότερη του έτους, αλλά και τη μηδενική απαλλαγή στα συμβόλαια πλην μεικτής. Στα σχέδια της εταιρείας για τους επόμενους μήνες είναι μεταξύ άλλων η διεύρυνση της συνεργασίας με τη Mondial Assistance, η δυνατότητα επιτόπιας πραγματογνωμοσύνης για μικρές ζημιές και η διάθεση του Allianz Anyway σε όλους τους συνεργάτες.
Αμαλία Ρουχωτά
Αναλυτική παρουσίαση του Συνεδρίου Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος θα φιλοξενηθεί στο τεύχος Ιανουαρίου.