Allianz: Λειτουργικά κέρδη €3,9 δισ. το 3ο τρίμηνο του 2024
Αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 13,6% ανακοίνωσε η Allianz για το 3ο τρίμηνο του 2024, με τον Όμιλο να πλησιάζει τον στόχο που έχει θέσει για το σύνολο του έτους.
Ειδικότερα, το 3ο τρίμηνο του 2024, ο συνολικός όγκος εργασιών αυξήθηκε κατά 17,3% σε €42,8 δισ. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €3,9 δισ. (+13,6%) και αποδίδονται στα πολύ καλά αποτελέσματα του κλάδου Περιουσίας & Ατυχημάτων. Τα βασικά καθαρά κέρδη των μετόχων ανήλθαν σε €2,5 δισ., σημειώνοντας αύξηση 23,0%.
Όσον αφορά το 9μηνο, ο συνολικός όγκος εργασιών αυξήθηκε κατά 9,6% σε €133,9 δισ. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 7,9% σε €11,8 δισ., χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, ενώ τα βασικά καθαρά κέρδη των μετόχων αυξήθηκαν κατά 12,3% σε €7,6 δισ. Ισχυρός ο δείκτης κεφαλαιοποίησης Solvency II της τάξης του 209%
Μετά τις ισχυρές επιδόσεις κατά τους πρώτους 9 μήνες του έτους, η Allianz αναμένει ότι τα λειτουργικά κέρδη του 2024 θα είναι στο ανώτερο μισό του στόχου των €14,8 δισ., συν ή πλην €1 δισ. Οι προαναγγελθείσες εξαγορές μετοχών συνολικού όγκου €1,5 δισ. ολοκληρώθηκαν τον Οκτώβριο του 2024.
Ο κ. Oliver Bäte, Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz SE, δήλωσε: «Η Allianz συνέχισε τις ισχυρές επιδόσεις της κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, επιτυγχάνοντας μεγάλη αύξηση του όγκου εργασιών, των λειτουργικών κερδών και των καθαρών κερδών, ενισχύοντας παράλληλα την οικονομική της ευρωστία.
Οι φυσικές καταστροφές δοκίμασαν και πάλι την οικονομική και λειτουργική ανθεκτικότητα της Allianz, ωστόσο, περάσαμε με επιτυχία και αυτές τις δοκιμασίες, γεγονός που μας επιτρέπει να αναμένουμε πλέον λειτουργικά κέρδη στο ανώτερο μισό του εύρους των στόχων μας. Τα γεγονότα αυτά επηρέασαν έντονα πολλούς από τους πελάτες μας, αλλά μας έδωσαν επίσης μια ακόμη ευκαιρία να αναδείξουμε τον ρόλο μας, που δεν είναι άλλος από το να αποδείξουμε τη σημασία του να είσαι ασφαλισμένος στην Allianz.
Επιπλέον, σε έναν κόσμο όπου η ισχύς των εμπορικών σημάτων αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, η Allianz αναγνωρίστηκε και πάλι ως το κορυφαίο ασφαλιστικό εμπορικό brand παγκοσμίως και εισήλθε στα 30 κορυφαία παγκoσμίως εμπορικά σήματα στην τελευταία κατάταξη της Interbrand. Η ταχέως αυξανόμενη αξία του εμπορικού μας σήματος υπογραμμίζει την ικανότητά μας να μεταφράζουμε τον πελατοκεντρισμό σε κερδοφόρα ανάπτυξη για τους μετόχους μας».
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News