Allianz: Ενημέρωση για τους ασφαλισμένους της στη μεγάλη πυρκαγιά στην Αττική
Η Allianz αναγνωρίζει την ανάγκη για άμεση αποκατάσταση των ζημιών σε κατοικίες, επιχειρήσεις και οχήματα, σε συνέχεια της καταστροφικής πυρκαγιάς στον νομό Αττικής.
Με πρωταρχικό σκοπό τη διευκόλυνση των ασφαλισμένων που βρίσκονται στις περιοχές που επλήγησαν από την πρωτοφανή φωτιά, έχει ενεργοποιήσει το πρωτόκολλο έκτακτων αναγκών και ενημερώνει για τις ενέργειες που έχει θέσει σε άμεση εφαρμογή.
“Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εξέδωσε η Εταιρεία σχετικά με τις ζημιές που έχουν προκληθεί σε οχήματα, η Allianz προχωρά στα ακόλουθα:
- Δημιουργία ειδικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 2119909000.
- Άμεση αποστολή πραγματογνωμόνων και αποζημίωση, χωρίς να ζητείται προσκόμιση βεβαίωσης της πυροσβεστικής.
- Στα οχήματα που υπάρχει ολοσχερής καταστροφή, θα πραγματοποιείται ραντεβού με πραγματογνώμονα στο σημείο της πυρκαγιάς.
- Για τις ζημιές που προκλήθηκαν σε οχήματα που μπορούν να κινηθούν και να μεταβούν σε συνεργαζόμενο με την Εταιρία συνεργείο, ακολουθούνται οι διαδικασίες εντολών σε πραγματογνώμονα. Βασική προϋπόθεση να υπάρχει στο συμβόλαιο κάλυψη πυρκαγιάς.
Για ζημιές που έχουν προκληθεί σε κατοικίες και επιχειρήσεις, η Allianz προχωρά στα ακόλουθα:
- Δημιουργία ειδικής γραμμής εξυπηρέτησης στο 210 6905662.
- Άμεση αποζημίωση, μετά την επιτόπια επίσκεψη του πραγματογνώμονα στη ζημιωθείσα περιουσία και την πρώτη εκτίμησή του σχετικά με την έκταση της ζημιάς με ποσοστό 50% για ζημιές (πρώτη εκτίμηση) μέχρι 20.000 € και 30% για ζημιές (πρώτη εκτίμηση) άνω των 20.000 €.
Η Allianz, με αίσθημα ευθύνης, εργάζεται συστηματικά και παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της να διασφαλίζει την ανθρώπινη ζωή και να αποτελεί πηγή δύναμης για τους ασφαλισμένους της, προκειμένου να ξεπερνούν τις δυσκολίες και να δημιουργούν ένα βιώσιμο μέλλον.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News