Αλ. Μπόζας: Η Ορίζων έχει θέσει ψηλά τον πήχη στη Β. Ελλάδα
Ο κ. Αλέξανδρος Μπόζας ανέλαβε στις αρχές της χρονιάς Περιφερειακός Δ/ντής Βορείου & Κεντρικής Ελλάδος και μέλος του ΔΣ της Ορίζων Ασφαλιστικής. Υπό την ιδιότητά του αυτή απαντά στα ερωτήματα της «Α.Α.», αναφέροντας ότι ο πήχης για την περιοχή ευθύνης του έχει τεθεί ψηλά, με συγκεκριμένους αριθμητικούς και ποιοτικούς στόχους.
Ο Περιφερειακός Δ/ντής Βορείου & Κεντρικής Ελλάδος της Ορίζων Ασφαλιστικής, κ. Αλέξανδρος Μπόζας ξεκίνησε το 2000 στον ασφαλιστικό κλάδο και έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων, Διοικητικό Διευθυντικό Στέλεχος σε σημαντικές θέσεις ευθύνης στην Interlife, τη Eurostar και την International Life.
Την τελευταία εξαετία ασχολήθηκε ως ελεύθερος επαγγελματίας με τη στρατολόγηση και ανάπτυξη δικτύων στην ελληνική επικράτεια για συγκεκριμένες ασφαλιστικές εταιρείες. Εδώ και μια δεκαετία, είναι τακτικό μέλος του Συνδέσμου Εκπροσώπων & Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών.
Από τις αρχές της χρονιάς, εντάχθηκε στο Στελεχιακό Δυναμικό της Ορίζων Ασφαλιστικής, αναλαμβάνοντας τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Βορείου & Κεντρικής Ελλάδος, συμμετέχοντας παράλληλα και ως μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας.
Υπό την ιδιότητά του αυτή ο κ. Μπόζας απαντά στα ερωτήματα της «Α.Α.», αναφέροντας ότι ο πήχης για την περιοχή ευθύνης του έχει τεθεί ψηλά, με συγκεκριμένους αριθμητικούς και ποιοτικούς στόχους.
Υπογραμμίζει ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστής βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της προσοχής της «Ορίζων», θέλοντας να μεγιστοποιεί την ποιότητα εξυπηρέτησής του και να βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του.
Διαβλέπει, τέλος, σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης των ασφαλιστικών εργασιών στην περιοχή ευθύνης του, λόγω συγκεκριμένων έργων που υλοποιούνται σε υποδομές (λιμάνια, οδικό δίκτυο, αεροδρόμια).
Το υποκατάστημα της Ορίζων στη Θεσσαλονίκη
Κύριε Μπόζα, πείτε μας δυο λόγια για τη δημιουργία του νέου Διοικητικού Υποκαταστήματος της «Ορίζων» στη Θεσσαλονίκη.
Α.ΜΠ.: Από τις αρχές της φετινής χρονιάς, η Εταιρεία προχώρησε σε μια νέα στρατηγική επένδυση βάσει του κατατεθειμένου Business Plan τριετίας, δημιουργώντας το νέο Διοικητικό Υποκατάστημα στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Στόχος είναι η γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση του δικτύου των Συνεργατών στην περιοχή ευθύνης του Υποκαταστήματος, που αποτελείται από την Ανατολική, Δυτική και Κεντρική Μακεδονία και την Ήπειρο.
Η σημαντικότερη πρόκληση για εμάς ήταν και παραμένει η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, οι οποίοι επιλέγουν την «Ορίζων» για την τοποθέτηση των ασφαλιστικών εργασιών τους.
Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι η Εταιρεία, από την ίδρυσή της το 1964 έως και σήμερα, έχει την απαιτούμενη εμπειρία και τεχνογνωσία για να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της.
Οι στόχοι
Έχουν τεθεί στόχοι από τη Διοίκηση της Εταιρείας και ποιοι είναι αυτοί;
Α.ΜΠ.: Φυσικά, υπάρχουν αριθμητικοί και ποιοτικοί στόχοι, με αποτέλεσμα ο πήχης να έχει τοποθετηθεί ψηλά. Θέλουμε στην επόμενη πενταετία, στην Περιφέρεια της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδος, όπου περιλαμβάνεται και το Διοικητικό Υποκατάστημα της Θεσσαλίας με έδρα την πόλη της Λάρισας, να υπάρξει ένα διευρυμένο δίκτυο συνεργατών για κάθε πόλη.
Μιλάμε για Ασφαλιστικά Γραφεία με μια παραγωγική δυναμική και με διασπορά κινδύνων σε όλους τους Γενικούς Κλάδους, εκεί που παρατηρείται έντονη η δυναμική της Εταιρείας, όπως οι κλάδοι Περιουσίας, Αστικής Ευθύνης, Μεταφορών και Αυτοκινήτου.
Διαρκής πρόκληση για εμάς είναι η μεγιστοποίηση της ποιότητας εξυπηρέτησης του συνεργάτη καθώς και η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του από την επαφή του με την εταιρεία μας.
Είμαστε επικεντρωμένοι στον επαγγελματία Ασφαλιστή, που σημειωτέον, αποτελεί το μόνο δίκτυο Διανομής και Πώλησης των προϊόντων μας. Όταν είναι ικανοποιημένος ο Ασφαλιστής, μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα με τη βοήθεια της Εταιρείας.
Η αγορά της Βορείου & Κεντρικής Ελλάδας
Πώς βλέπετε την ασφαλιστική αγορά μας και ειδικά την περιοχή ευθύνης σας;
Α.ΜΠ.: Η Ασφαλιστική Αγορά βρίσκεται σε μια διαδικασία εφαρμογής νέων δεδομένων, όπως IDD, GDPR, Solvency II, που αφορούν ευρύτερα την αγορά και απαιτούν αρκετές αλλαγές, σωστή προετοιμασία και γρήγορη προσαρμογή για όλους.
Οι πολίτες δεν φαίνεται ακόμα να αντιλαμβάνονται και να αποδέχονται τον Θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης, τουλάχιστον όχι στον βαθμό που συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Η διείσδυση της Ασφάλισης στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλό επίπεδο, γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης, ιδιαίτερα σε τομείς όπως η υγεία και η σύνταξη, που αφορά τον περισσότερο κόσμο.
Η πολιτεία πρέπει να δώσει κίνητρα, όπως για παράδειγμα φορολογικές απαλλαγές για τα ασφάλιστρα, ισχύ υποχρεωτικότητας στις καλύψεις της περιουσίας, της αστικής ευθύνης, των οικονομικών κινδύνων.
Επίσης, είναι θεμιτό, πρώτο το Κράτος να δώσει το έναυσμα υποστήριξης και ανάδειξης της αξίας και των ωφελειών της Ιδιωτικής Ασφάλισης (από τα βιβλία του σχολείου έως τη σύσταση μιας επιχείρησης), προκειμένου αυτή να καταστεί ένας σημαντικός πυλώνας της ελληνικής κοινωνίας.
Όσον αφορά στη δική μας περιοχή ευθύνης, παρατηρείται μια έντονη ανησυχία των Ασφαλιστών για το μέλλον τους και για το κατά πόσο μπορούν να υλοποιηθούν συνέργειες και συνενώσεις παραγωγών και εμπειριών κάτω από μία κοινή επαγγελματική στέγη.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στην περιοχή δημιουργούνται νέες υποδομές, όπως για παράδειγμα η αναβάθμιση των λιμανιών Θεσσαλονίκης, Ηγουμενίτσας και Καβάλας, η δημιουργία νέου οδικού δικτύου και η βελτίωση των τερματικών εγκαταστάσεων των αεροδρομίων, από τα οποία θα προκύψουν περαιτέρω Ασφαλιστικές Ανάγκες, λόγω των αναπτυξιακών προοπτικών.
Συνεπώς, όταν έχουμε δουλειά με στόχο, επιμονή και υπομονή, μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά, δημιουργώντας αμοιβαίες σχέσεις εμπιστοσύνης.