“Agency Management Training Course” για τους Συντονιστές του Δικτύου Πωλήσεων της Interamerican
Στο πλαίσιο της σημαντικής επένδυσης που πραγματοποιεί η Interamerican στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του εταιρικού δικτύου πωλήσεων, ολοκληρώθηκε πρόσφατα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Agency Management Training Course (AMTC) της LIMRA. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τη Σχολή Management της εταιρείας.
Το AMTC περιλαμβάνει πέντε εργαστήρια και ξεκίνησε το 2018. Τα εργαστήρια σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν στους Συντονιστές των γραφείων πωλήσεων πρακτικές γνώσεις, ανάπτυξη δεξιοτήτων και δοκιμασμένες τεχνικές για καλύτερες αποφάσεις σε όλο το φάσμα των θεμάτων που αφορούν στο Agency Management. Οι πέντε θεματικές ενότητες αναπτύχθηκαν σε χρονικό διάστημα 18 ημερών. Τα εργαστήρια διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να βοηθήσουν τους Agency Managers να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία προκειμένου να εφαρμόσουν τις γνώσεις που αποκόμισαν στο πραγματικό περιβάλλον της εργασίας τους.
Για να έχει το πρόγραμμα βέλτιστα αποτελέσματα, χρησιμοποιήθηκε συνδυασμός μεθόδων και τεχνικών μάθησης όπως: team building, coaching, business simulation, ασκήσεις ρόλων, case studies, ανταλλαγή καλών πρακτικών, ατομικές και ομαδικές εργασίες. Κατά τη διάρκεια του AMTC, προσφέρθηκε πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό (εγχειρίδια, videos, εξειδικευμένα εργαλεία, scripts), το οποίο διατίθεται από τους Συντονιστές προς χρήση στα γραφεία πωλήσεων της ευθύνης τους.
Στο πρόσφατο εργαστήριο του AMTC συμμετείχαν οι Συντονιστές: A. Αλεξίου, Τ. Αντωνάκος, Η. Αντωνίου, Σ. Βασιλάκης, Β. Βασιλόπουλος, Λ. Γερασίμου, Γ. Δεμοιράκος, Σ. Επιτροπάκη, Γ. Ζιώγας, Α. Θεοδωρίδης, Φ. Θωμοπούλου, Λ. Κοσμάς, Κ. Λαγογιάννης, Κ. Λαζαρίδης, Κ. Μαθιούδη, Χ. Μανιατοπούλου, Γ. Μαρκάς, Α. Μπάκας, Κ. Παναγόπουλος, Μ. Παπαδημητράκης, Μ. Παπαδοπούλου, Ν. Παπαζωγράφος, Α. Πεφανίου, Γ. Ταμβάκος, Β. Τερζάκης, Κ. Φλόκας, Ν. Χαμουζάς και Χ. Χρηστίδης.
Εισηγητές ήταν o Μ. Κυριάκου, senior regional executive LIMRA and LOMA – senior LIMRA consultant and instructor, και ο Γ. Γιαννακόπουλος, διευθυντής εκπαίδευσης και ανάπτυξης δικτύων πωλήσεων της εταιρείας.
Τα προγράμματα της Σχολής Management ολοκληρώνονται το 2019 με το πρόγραμμα ανάπτυξης για υποψήφιους Συντονιστές και με το coaching workshop νέων Ασφαλιστικών Συμβούλων. Μέχρι το τέλος του έτους, θα έχουν εκπαιδευτεί από τη Σχολή 110 Managers και υποψήφιοι Managers του δικτύου της Interamerican. Η σημαντική επένδυση για την ανάπτυξη του Agency Management θα συνεχιστεί και κατά τα επόμενα χρόνια, με εξειδικευμένα προγράμματα ασφαλιστικού management, καθώς και προγράμματα για την ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων.