Εταιρείες

93.436 περιστατικά διαχειρίστηκε η Interamerican με υπηρεσίες βοήθειας κατά το 1o τρίμηνο

Η Interamerican, ηγετική δύναμη της ασφαλιστικής αγοράς όσον αφορά στον κύκλο εργασιών και τις ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας, υποστήριξε κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους συνολικά 93.436 περιστατικά με σχετικές υπηρεσίες.

Ειδικότερα στον τομέα της οδικής βοήθειας, η εμπειρία των 350 εξειδικευμένων ατόμων στο προσωπικό της, το πυκνό δίκτυο των 140 σταθμών, τα 220 ιδιόκτητα οχήματα εξυπηρέτησης για κάθε περίπτωση (και για βαρέα οχήματα) και οι σημαντικές συνεργασίες που η Interamerican έχει συνάψει για σχετικές υπηρεσίες με παρόχους αλλά και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας (Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Αττική Οδό, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου) αποτελούν τη βάση και για το σχέδιο αντιμετώπισης των αυξημένων αναγκών κατά την έξοδο και επιστροφή των εκδρομέων για το Πάσχα, με το συντονιστικό κέντρο της εταιρείας (κλήση: 1158) σε συνεχή λειτουργία.

Κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου, η Interamerican παρέσχε οδική βοήθεια με επιτόπου αντιμετώπιση βλάβης σε 31.248 περιπτώσεις, διέθεσε όχημα για ρυμούλκηση σε 26.636 περιπτώσεις, μετέφερε στην έδρα τους 2.054 οχήματα και υποστήριξε με τις υπηρεσίες autohelp 27.318 περιστατικά. Η εταιρεία αξιοποιεί ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής, που έχει εισαγάγει επενδύοντας στη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, προκειμένου να έχει ταχύτερες και πληρέστερες διαδικασίες διαχείρισης.

Σημαντική ήταν και η δραστηριότητα που ανέπτυξαν κατά το πρώτο τρίμηνο και οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας της Interamerican, με ανταπόκριση σε 6.180 περιστατικά. Πραγματοποιήθηκαν 17 αεροδιακομιδές –κυρίως από τη νησιωτική Ελλάδα σε νοσηλευτικές μανάδες της Αθήνας– και 1.383 μεταφορές με ασθενοφόρο.

Σημειώνεται ότι η Interamerican Bοήθειας παρουσίασε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,3 εκατ. ευρώ κατά το 2015, ενώ έχει εισαγάγει όλες τις διαχειριστικές πράξεις συμβολαίων του τομέα στην ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα “Operations ‘n’ Excellence” (OnE) των Γενικών Ασφαλίσεων. Στο πλαίσιο της περαιτέρω καθετοποιημένης διαχείρισης των ζημιών προς όφελος των πελατών, η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη δικτύου Κέντρων Αποζημιώσεων Αυτοκινήτου και Συνεργείων στο πρότυπο του επιτυχημένου ιδιόκτητου Κέντρου CarPoint.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας