Εταιρείες

478.752 περιστατικά Άμεσης Βοήθειας διαχειρίστηκε η Interamerican το 2020

478.752 περιστατικά Άμεσης Βοήθειας διαχειρίστηκε η Interamerican το 2020, ενώ τα
μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της εταιρείας Βοήθειας ανήλθαν σε €31,8 εκατ.

Υψηλή παρέμεινε η ζήτηση των υπηρεσιών Βοήθειας της Interamerican  και το 2020, υπό τις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτηρίστηκαν από τα μακράς διάρκειας μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Η εταιρεία διαχειρίστηκε, συνολικά, στους τομείς της Οδικής και Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας 478.752 περιστατικά. Το πλήθος κυμάνθηκε στα επίπεδα του 2018, ενώ έναντι του 2019 παρατηρήθηκε μείωση (9,9%), καθώς η αποστασιοποίηση περιόρισε τόσο τις οδικές μετακινήσεις, όσο και τα επείγοντα, κατ’ αξιολόγηση, για εισαγωγή σε νοσηλευτήρια.

Από τις υπηρεσίες της Interamerican  Βοήθειας κατά το 2020 εξυπηρετούνταν 1.312 κλήσεις για βοήθεια ημερησίως, κατά μέσο όρο. Επισημαίνεται ο εξαιρετικός βαθμός ικανοποίησης των πελατών, που αντανακλάται στον σύνθετο, τεχνικό δείκτη ποιοτικού ελέγχου Net Promoters Score (NPS), τον οποίο παρακολουθεί τακτικά με οργανωμένη έρευνα η εταιρεία. Το NPS για την Οδική Βοήθεια ανήλθε στο 80, ενώ για την Άμεση Ιατρική Βοήθεια έφθασε στο 53, με το ενοποιημένο NPS της Βοήθειας στο 78 – αρκετά πάνω από τα διεθνή στάνταρντ.

Ειδικότερα, από την Οδική Βοήθεια έλαβαν κατά την περασμένη χρονιά υποστήριξη 446.308 περιπτώσεις. Η πλειονότητα αφορούσε σε υπηρεσίες ρυμούλκησης (172.420) και autohelp (132.405), ενώ επιτόπου υπηρεσίες για βλάβη παρασχέθηκαν σε 100.727 περιστατικά και σε 40.756 απαιτήθηκε μεταφορά του οχήματος στην έδρα του. Όπως επισημαίνει στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Εταιρεία, «η Οδική Βοήθεια (Γραμμή κλήσης 1158) παρέχεται πλήρως με τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου Classic, Extra, και Total της Interamerican  και της Anytime, ενώ και στα προγράμματα βασικής κάλυψης για αστική ευθύνη περιλαμβάνεται η παροχή μεταφοράς μετά από ατύχημα. Με την πρωτοποριακή στην ασφαλιστική αγορά εφαρμογή της τηλεματικής (“Drive ON”, mobile app), η Οδική Βοήθεια είναι κοντά στον πελάτη με 222 ιδιόκτητα οχήματα και με 111 σημεία εξυπηρέτησης, διαθέτοντας επιπλέον 150 οχήματα 65 συνεργατών σε όλη την επικράτεια. Ο τομέας της εταιρείας  συνεργάζεται και με 5 εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες στους ασφαλισμένους τους».

Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, η Interamerican  ανταποκρίθηκε κατά το 2020 σε 32.444 περιπτώσεις. Πραγματοποιήθηκαν 94 αεροδιακομιδές σε σοβαρά περιστατικά, 4.516 διακομιδές με ασθενοφόρο και υποστηρίχθηκαν με συμβουλευτικές υπηρεσίες 27.487 περιπτώσεις. Αξιοσημείωτο είναι ότι η Άμεση Ιατρική Βοήθεια λειτούργησε, ακόμη, για 37 μεταφορές με ασθενοφόρο και συμβουλές σε 281 περιπτώσεις μη πελατών, αναδεικνύοντας τις διαστάσεις κοινωνικής ευθύνης της Interamerican  για ευρισκόμενους σε ανάγκη πολίτες. Εκτός Ελλάδος, η εταιρεία διαχειρίστηκε με υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας 29 περιστατικά. Για παροχή υπηρεσιών αεροδιακομιδής, η Interamerican  μέσω χορηγών υποστηρίζει δήμους της νησιωτικής Ελλάδος και συγκεκριμένα των νησιών  Ύδρας, Σίφνου, Άνδρου και Σκύρου.

«Είμαστε υπερήφανοι για την παραγόμενη αξία των υπηρεσιών Οδικής και Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, που αναγνωρίζεται όχι μόνο από τους ασφαλισμένους μας αλλά και από την ευρύτερη κοινωνία», τονίζει ο κ. Γιώργος Βαλαής, Γενικός Διευθυντής της Interamerican  Βοήθειας. Είναι χαρακτηριστικό ότι, κατά τη δύσκολη συγκυρία της υγειονομικής κρίσης, οι άνθρωποι και τα ιδιόκτητα μέσα της εταιρείας επιστρατεύθηκαν για τη διανομή ειδών πρώτης ανάγκης σε ευπαθείς ομάδες και σε συνεργασία με κοινωνικούς φορείς. Υπογραμμίζεται ότι στο σύνολο του κλάδου Βοήθειας, η Interamerican  κατέχει ηγετική θέση σε μεγέθη υπηρεσιών, καθώς και σε παραγωγή ασφαλίστρων, που πέρυσι έκλεισε με μεικτά εγγεγραμμένα 31,8 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας