2.000 ασφαλισμένοι χρησιμοποίησαν δωρεάν την τηλε-ιατρική πλατφόρμα της Απόλλων
Στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας η Απόλλων στήριξε έμπρακτα τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους τους. Στο πλαίσιο της εταιρικής της υπευθυνότητας η Απόλλων παρείχε δωρεάν στο δίκτυο Συνεργατών της και στους πελάτες τους πρόσβαση σε υπηρεσίες τηλε-ιατρικής, προκειμένου να έχουν εξ αποστάσεως ιατρικές συμβουλές όταν ήταν απαραίτητη η τήρηση κανόνων καραντίνας για τον περιορισμό της διασποράς της νόσου του Covid-19. Περισσότεροι από 2.000 ασφαλισμένοι έκαναν χρήση της τηλε-πλατφόρμας τον πρώτο μήνα λειτουργίας της, προκειμένου να έρθουν σε επαφή με γιατρό. Από αυτούς το 60% ήταν γυναίκες και το 40% ήταν άντρες.
Όπως αναφέρει η κα Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων, «Η εν λόγω πρωτοβουλία είχε σαν στόχο να συμβάλλουμε στην προστασία των ασφαλισμένων μας. Υιοθετήσαμε ένα εργαλείο διαδραστικό και απλό, δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να συνδεθεί εύκολα 24 ώρες την ημέρα και 7 μέρες την εβδομάδα μέσα από οποιαδήποτε smart συσκευή. Το εγχείρημά μας είχε μεγάλη ανταπόκριση και για αυτό σε δεύτερη φάση θα το διαθέσουμε σαν υπηρεσία στο Δίκτυο Συνεργατών μας για τους Πελάτες τους».
Για ποιους λόγους χρησιμοποίησαν οι χρήστες την πλατφόρμα
Στον ένα μήνα λειτουργίας, αιτία χρήσης της τηλε-ιατρικής υπηρεσίας ήταν για το 23% των ασφαλισμένων που την χρησιμοποίησαν ο πονόλαιμος και εν συνεχεία ακολουθούν, βήχας, πυρετός, ζαλάδες, τρέμουλο, ατονία, καταρροή και ταχυκαρδία.
Από τα περιστατικά που πραγματοποίησαν τηλε-συνεδρία κανένα δε χρειάστηκε επανεξέταση και σε ένα δοθήκαν τα στοιχεία του ιατρού για επίσκεψη και αξιολόγηση στο σπίτι.
Βάση του αλγορίθμου COVID-19 και κατά την τηλε-αξιολόγηση, κανένα περιστατικό δεν σημειώθηκε ως ύποπτο ώστε να χρειαστεί παραπομπή σε νοσοκομείο αναφοράς.