Όρος επιχειρησιακής υπευθυνότητας οι ασφαλιστικές γνώσεις των εργαζομένων στην Interamerican
Η εστίαση στον πελάτη και ο στόχος των βέλτιστων υπηρεσιών, ως στρατηγική προτεραιότητα της Interamerican, έχει οδηγήσει την εταιρεία στην οργάνωση ενός ευρυφασματικού προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης των εργαζομένων της, κυρίως εκείνων που κατέχουν θέσεις ευθύνης.
Αυτό τονίζεται σε σχετικό δελτίο τύπου της εταιρείας, στο οποίο, επίσης, επισημαίνεται ότι κατά την τετραετία 2011-2014 έχουν ολοκληρώσει τη θεσμική ασφαλιστική εκπαίδευση 350 στελέχη της Interamerican, με πιστοποίησή τους από την Τράπεζα της Ελλάδος. Παράλληλα, το πρόγραμμα της βασικής ασφαλιστικής εκπαίδευσης έχουν παρακολουθήσει 503 εργαζόμενοι και το ειδικότερο της πελατοκεντρικής εκπαίδευσης 179 εργαζόμενοι, οι οποίοι έρχονται σε αμεσότερη επικοινωνία με τον πελάτη.
«Η αποτελεσματικότητα στην εργασία και το αντίκρισμά της προς όφελος των πελατών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις ασφαλιστικές γνώσεις του εργαζομένου, που του παρέχουν τη δυνατότητα να γνωρίζει τί σημαίνει κάθε ενέργεια και πώς συνδέεται με τον στόχο της Interamerican να είναι η πλέον αξιόπιστη και υπεύθυνη εταιρεία της ασφαλιστικής αγοράς» τονίζει η Δροσιά Καρδάση, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Interamerican.
Όπως πληροφορούμαστε απότ ο ίδιο δελτίο, πέρα από τα ενδο-επιχειρησιακά προγράμματα της βασικής, θεσμικής και πελατοκεντρικής εκπαίδευσης, στην εταιρεία εξελίσσονται ταυτόχρονα προγράμματα βελτίωσης δεξιοτήτων και κατάρτισης στελεχών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς και ειδικά προγράμματα κατάρτισης ανωτάτων στελεχών. Ήδη, από το 2012 εξελίσσεται πρόγραμμα ανάπτυξης με συμμετοχή 40 διευθυντικών στελεχών, προσαρμοσμένο στις στρατηγικές προτεραιότητες της Interamerican, στο επίπεδο της ευρύτερης διοικητικής αντίληψης και συνεργασίας των στελεχών. Οι δαπάνες εκπαίδευσης των εργαζομένων και στελεχών της εταιρείας υπολογίζονται περί τις 250.000 ευρώ ετησίως και οι ώρες εκπαίδευσης σε ετήσια βάση, συνολικά, ξεπερνούν τις 20.000 για όλες τις βαθμίδες ιεραρχίας.