Εκπαίδευση
Σύγχρονες Τεχνικές Εξεύρεσης & Προσέγγισης Πελατών από το ΕΙΑΣ
Αυτό είναι το θέμα του σεμιναρίου, διάρκειας 7 εκπαιδευτικών ωρών, που θα πραγματοποιήσει το ΕΙΑΣ στο εκπαιδευτικό κέντρο του (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 12 Νοεμβρίου: 14.00 – 20.00
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες να λειτουργούν με τον πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αγοράς μέσω αποτελεσματικής, και πειθαρχημένης διαχείρισης μιας ποιοτικής έρευνας σε συνάρτηση με τον τρόπο ζωής και τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
- Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center).
- Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή / και πωλητές).
- Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
Εισηγητής του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Κων/νος Ακριβόπουλος, Διευθυντής Εκπαίδευσης του Ομίλου Allianz.
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013.
Περισσότερα εδώ.