Στο αποκλειστικό της δίκτυο εστιάζει η ΑΧΑ
Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων 2015
Μεστό και καλά δομημένο το φετινό Ετήσιο Συνέδριο της AΧΑ, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Απριλίου, σε παραλιακό ξενοδοχείο. Με κεντρικό μήνυμα «Σταθερή αξία στη Νέα Εποχή», τα στελέχη της AΧΑ υποδέχτηκαν το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών της από όλη την Ελλάδα, για να τους “θυμίσουν” ότι είναι όλοι μαζί οικογένεια και ότι «τα χέρια, τα πόδια και η καρδιά της AΧΑ είναι το αποκλειστικό δίκτυό της», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Νίκος Σακελλαρίου, Δ/ντής Δικτύων Διανομής.
Τις εργασίες του συνεδρίου “άνοιξε”, όπως ήταν αναμενόμενο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, κ. Ερρίκος Μοάτσος. Στην αρχή της περιεκτικής του ομιλίας, ανέλυσε σύντομα πού βρίσκεται η ΑΧΑ σε παγκόσμιο επίπεδο. «Έχει 2,7 φορές τα κεφάλαια που έπρεπε να έχει», είπε χαρακτηριστικά., Υπογραμμίζοντας ότι «αποστολή μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να ζουν ήρεμα και με περισσότερη ασφάλεια», υπενθύμισε το όραμα και τη στρατηγική της Εταιρείας, ως εξής:
- Όραμα: να μείνουμε η προτεινόμενη εταιρεία
- Στρατηγική: Χτίζουμε μια κουλτούρα εμπιστοσύνης και επιτευγμάτων. Επιλέγουμε να αναπτυσσόμαστε κερδοφόρα. Αναπτυσσόμαστε σε αγορές με προοπτικές.
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ελλάδα και ειδικότερα ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης, με τις μειώσεις τζίρου, τη συνεχή μείωση τιμολογίων, το νέο πλαίσιο φερεγγυότητας και τη χρηματοδότηση συσσωρευμένων ζημιών της αγοράς. Σημείωσε ότι ο ανταγωνισμός για τη μείωση των ασφαλίστρων στο αυτοκίνητο θα φέρει αρνητικό αποτέλεσμα στο μέλλον και εξέφρασε την ελπίδα ο αντίκτυπος του αποτελέσματος να μην επιβαρύνει τους πελάτες.
Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος ανακοίνωσε τα έσοδα της ΑΧΑ για το 2014, που ανήλθαν στα €170 εκατ., και τα καθαρά κέρδη της, που ανήλθαν σε €17 εκατ. Το combined ratio διαμορφώθηκε σε 93,4% και ο δείκτης φερεγγυότητας σε 247%.
Αναφερόμενος σε ευρήματα πρόσφατης έρευνας, υπογράμμισε ότι οι συνεργάτες της Εταιρείας σε ποσοστό 91% είναι ικανοποιημένοι και 84% δεσμευμένοι εργαζόμενοι. Το ποσοστό των ικανοποιημένων πελατών είναι 87%. Υπογραμμίζοντας ότι «αξιοποιήσουμε την τεχνολογία για να βοηθήσουμε στη δημιουργία», με ιδιαίτερη υπερηφάνεια ανέφερε ότι η Εταιρεία κράτησε τις δεσμεύσεις που είχε δώσει στο περσινό συνέδριο πωλήσεων, όπως οι αναβαθμίσεις και βελτιώσεις προϊόντων, η δημιουργία νέων, η βελτίωση ασφαλίστρων και παροχών και στους τρεις στρατηγικούς τομείς: υγεία, αυτοκίνητο και περιουσία.
Τη σκυτάλη πήρε ο Δ/ντής Δικτύων Διανομής, κ. Νίκος Σακελλαρίου, απευθύνοντας το μήνυμα, ότι «η έμπρακτη επανένωση του αποκλειστικού δικτύου της ΑΧΑ» οδηγεί «στο σήμερα και στην πίστη ότι είμαστε όλη μια οικογένεια».
Ανέλυσε τη νέα εποχή, με την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, την άμεση σχέση κόστους και προσφερόμενης υπηρεσίες, τις τεχνολογικές αλλαγές, τη μείωση του κοινωνικού κράτους και τις προκλήσεις που καλούνται οι συνεργάτες να αντιμετωπίσουν κάθε μέρα.
Ανακοίνωσε τη δημιουργία 7 νέων γραφείων πωλήσεων και την ενδυνάμωση του δυναμικού πωλήσεων με 24 νέους ασφαλιστές και 2 managers.
Σημείωσε ότι αυξήθηκε η μέση παραγωγικότητα υγείας ανά συνεργάτη 8,2%, η μέση παραγωγικότητα Γενικών ανά συνεργάτη 0,5%, ενώ η αύξηση του χαρτοφυλακίου στο Medisyn είναι 33%.
Τέλος, τόνισε ότι με καθαρή στρατηγική, με εμπιστοσύνη, με επαγγελματισμό, με ηθική και με αφοσίωση, η ΑΧΑ είναι δίπλα στους συνεργάτες της, γιατί είναι το «alter ego» της και έμπρακτα αυτό φαίνεται από τον πρόσφατο νέο κανονισμό πωλήσεων.
Η ομιλία του κ. Ernesto Di Giorgio, Δ/ντή Πωλήσεων Agency System και Υποστήριξης & Στρατηγικής Δικτύων Διανομής, ήταν η τελευταία του συνεδρίου.
Ο κ. Di Giorgio στάθηκε στην εποχή που διανύουμε. «Είναι μια δύσκολή εποχή, με αβεβαιότητα και ανασφάλεια, η οποία αντανακλάται στον πελάτη με βομβαρδισμό από πληροφορίες», είπε χαρακτηριστικά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πελάτες, είτε από σύγχυση είτε από βαθιά ενημέρωση, να είναι απαιτητικοί και οι ασφαλιστές να καλούνται να δώσουν την προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες και να επενδύουν στη εκπαίδευση τους.
Αναφέρθηκε, ακόμα, στην αύξηση των προμηθειών στην υγεία και στο ότι ο νέος κανονισμός πωλήσεων αρχίζει να αποδίδει. Τόνισε στους παρευρισκόμενους ότι η ΑΧΑ δίνει όσα εργαλεία χρειάζονται για να τα αξιοποιήσουν.
«Η αυτοπεποίθηση χτίζεται με γνώση και κατανόηση των εξελίξεων, ομαδικότητα, θετική ενέργεια και καθημερινή δράση», ήταν μια χαρακτηριστική έκφρασή του, για να καταλήξει λέγοντας ότι ο στόχος για τη νέα χρονιά περιλαμβάνει αύξηση της τάξεως του 50%.
{gallery}EKDILOSEIS/AXA-synedrio15{/gallery}
Συντονιστής του συνεδρίου ήταν ο ηθοποιός Κωνστανίνος Πασσάς ο οποίος στην αρχή επεφύλαξε ειδική είσοδο στους πέντε κορυφαίους ασφαλιστές για τη χρονιά που πέρασε, κ. Τάσο Παυλίδη (1ο Επόπτη σε νέα παραγωγή ασφαλειών ζωής), κ. Σταύρο Κόσσου (1ο Συντονιστή σε νέα παραγωγή ασφαλειών ζωής), κ. Βασίλη Πικέα (1ο Βοηθό Συντονιστή σε νέα παραγωγή ασφαλειών ζωής), κ. Γιώργο Πατρίκιο (1ο Σύμβουλο ασφαλίσεων σε νέα παραγωγή ασφαλειών ζωής) και κα Ειρήνη Κατσουνάκη (1η Σύμβουλο ασφαλίσεων κατά ζημιών).