Οι γενναίοι της ING
«Για τρία χρόνια πήγαμε κόντρα στο ρεύμα της αγοράς, αυτό αλλάζει τώρα».
Τα λόγια είναι της κας Σοφίας Ρατσιάτου και αναφέρεται φυσικά στην επαναδραστηριοποίηση της ING στον κλάδο Υγείας.
Η ικανοποίηση της κας Ρατσιάτου αντικατοπτρίζει το αντίστοιχο συναίσθημα της ομάδας πωλήσεων, του agency system της ING, το οποίο, στην τελευταία πενταετία, φαίνεται να έχει περάσει κυριολεκτικά διά πυρός και σιδήρου. Εν μέσω διοικητικών αλλαγών, αλλά –πιο σημαντικό ακόμα– και αλλαγών στην επιχειρηματική στρατηγική του Ομίλου και στις προϊοντικές του επιλογές, οι ασφαλιστές της ING δικαιώνονται τώρα με την απόφαση της διοίκησης να προωθήσει και πάλι στην ελληνική αγορά νοσοκομειακά προγράμματα. Η απόφαση αφορά για την ώρα μόνο στην ελληνική αγορά και αυτό, επίσης, έχει τη σημασία του.
Η Εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την προσπάθειά της στον κλάδο Υγείας με ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια και, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Πωλήσεων, ήδη καταγράφει πολύ θετική ανταπόκριση (μέσο όρο παραγωγής 3.000 νέων συμβολαίων ανά μήνα), γεγονός που της επιτρέπει να θέτει στόχο την παραγωγή 20 εκατ. ευρώ στον κλάδο Υγείας για το 2013. Με δεδομένη την πολύ ικανοποιητική απόδοση που σημείωσε στον κλάδο των επενδυτικών προϊόντων την περασμένη χρονιά, η ING φιλοδοξεί και ισχυρίζεται ότι για το 2013 διεκδικεί με αξιώσεις τη δεύτερη θέση σε μερίδιο αγοράς στις ασφαλίσεις Ζωής.
Αναμφισβήτητα, τα νέα από την ING είναι ευχάριστα και ενδιαφέροντα. Με ανάλογο ενδιαφέρον περιμένουμε και την “απάντηση” του ανταγωνισμού, πιστεύοντας ότι ο ευγενής ανταγωνισμός μεταξύ των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών, σε προϊόντα που αφορούν την Υγεία και τις Συντάξεις, μόνο οφέλη μπορεί να έχει, τόσο για τους καταναλωτές όσο και για την ασφαλιστική αγορά γενικότερα.
Ως ομάδα, οι πωλήσεις της ING έχουν πλέον αποδείξει την αξία τους. Πρέπει, ωστόσο, να σημειώσουμε πως οι σημερινές εξελίξεις αποδεικνύουν επίσης πως τα αποτελέσματα της προσπάθειας της παρελθούσας διοίκησης, η οποία εστίασε σχεδόν αποκλειστικά στο κομμάτι των Συντάξεων, δεν στάθηκαν αρκετά καλά, ώστε να κρατήσουν την Εταιρεία εκτός του κλάδου των νοσοκομειακών προγραμμάτων. Αυτού του είδους οι αλλαγές στη στρατηγική εταιρειών μάλλον δεν ωφελούν τη φήμη της ασφαλιστικής αγοράς, ως προς τη συνέπεια και τη συνέχειά της. Δεν μπορούμε, ωστόσο, να μην αναγνωρίσουμε στην Εταιρεία: θάρρος για την επιλογή της να επιστρέψει στον κλάδο από τον οποίο αποχώρησε πριν από τρία χρόνια, δημιουργικότητα για το σχεδιασμό ενός νέου προγράμματος με σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και, τέλος, εμπιστοσύνη στο δίκτυο ασφαλιστών της, που υποστηρίζει αδιάλειπτα και με σθένος τις επιλογές της διοίκησης.
Το Orange Cross, η πρόταση της ING στον κλάδο Υγείας, περιλαμβάνει προγράμματα που καλύπτουν μεγάλο εύρος επιλογών για τον πελάτη, ανάλογα με την απαλλαγή που θα επιλέξει, ξεκινώντας από ιδιαίτερα χαμηλό ασφάλιστρο, προκειμένου να ενθαρρύνει τη συμπληρωματική χρήση του προγράμματος με ομαδικό ή άλλο ασφαλιστήριο.
• Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία, με αφορμή γεύμα με δημοσιογράφους που παρέθεσε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης:
Η ING παρουσίασε την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο Σταθάτου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης τα ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης υγείας Orange Cross, παρουσία του νέου CEO της ING Ελλάδος, κ. Luis Miguel Gomez, καθώς και του κ. Μάνου Χειράκη, Chief Marketing Officer, και της κας Σοφία Ρατσιάτου, Chief Sales Officer ING Ελλάδος. Τα προγράμματα που διαθέτει η Εταιρεία στην ελληνική αγορά από τον Ιανουάριο του 2013, παρέχονται σε 4 διαφορετικές επιλογές (Orange Cross 1, 2, 3 και 4), και δημιουργήθηκαν για να καλύπτουν τις ανάγκες ασφάλισης υγείας των πελατών.
Η ING έδωσε μια τελείως νέα και διαφορετική μορφή, από αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, στα νέα συμβόλαια Orange Cross. Βλέποντας τα πράγματα με την οπτική των πελατών και εφαρμόζοντας τις επιθυμίες τους για απλότητα και σαφήνεια στα ασφαλιστικά προϊόντα, τα συμβόλαια Orange Cross έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται με ευχάριστη, ξεκάθαρη, διαφανή και φιλική προς τον πελάτη μορφή. Με αυτόν το σχεδιασμό, μπορεί πλέον ο ασφαλισμένος να κατανοήσει εύκολα τις παροχές του καθώς και τον τρόπο χρήσης τους.
Το 2013 είναι χρονιά που η εταιρεία θα αφοσιωθεί στην περαιτέρω βελτίωση, όχι μόνο της εξυπηρέτησης αλλά και της συνολικής εμπειρίας που έχει ο πελάτης με την ING. Στο πλαίσιο αυτό, η ING έχει εισάγει το NPS (Net Promoter Score), ένα σημαντικό εργαλείο που υποστηρίζει την εταιρεία σε αυτήν την κατεύθυνση. Μέσω της διαδικασίας αυτής, οι ίδιοι οι πελάτες της ING, με πολύ απλό και γρήγορο τρόπο, αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες για όλα τα σημεία επαφής τους με την ING: από τη σύναψη του συμβολαίου τους μέχρι και τη λήξη του.
Ο κ. Luis Miguel Gomez, CEO ING Ελλάδος, δήλωσε ικανοποιημένος από την πορεία της ING το 2012, αφού η εταιρεία, σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, πέτυχε Συνολικά Εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα που ξεπέρασαν τα 306 εκατ. ευρώ, και έφτασαν συγκεκριμένα τα 306.925.742,57 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2011 ήταν στα 297.786.959,67 ευρώ.
Το σύνολο των αποθεμάτων της Εταιρείας για την κάλυψη των ασφαλιστικών υποχρεώσεών της ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ (1.080.598.404,98 ευρώ). Πιστή στις δεσμεύσεις της και τηρώντας τις υποσχέσεις της στους ασφαλισμένους της, το 2012 η ING Ελλάδος εκταμίευσε και επέστρεψε στους πελάτες της το συνολικό ποσό των 236.818.031,93 ευρώ. Είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό το γεγονός ότι το συνολικό αυτό ποσό σημαίνει πρακτικά ότι κάθε ημερολογιακή ημέρα του 2012, η ING εκταμίευε περισσότερες από 648 χιλιάδες ευρώ για τους ασφαλισμένους της!
Στην Ελλάδα, η ING δραστηριοποιείται από το 1980 και σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο ισχυρούς χρηματοοικονομικούς οργανισμούς στη χώρα. Η ING στην Ελλάδα έχει 10ετή στρατηγική συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς στην προώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων μέσω των καταστημάτων της Τράπεζας σε όλη την ελληνική επικράτεια. Το προηγούμενο οικονομικό έτος, το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας απαρτιζόταν από 405 στελέχη-Διοικητικό Προσωπικό και 1.091 επαγγελματίες Ασφαλιστικούς Συμβούλους στο Δίκτυο Πωλήσεων της Εταιρείας, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ασφαλιστικές και επενδυτικές υπηρεσίες στους 321.432 πελάτες της.