Διαμεσολαβούντες

Η Globalnet Insurance Brokers υποστηρίζει την επιχειρηματική ταυτότητα των συνεργατών της

Περισσότερη υπευθυνοποίηση και διαφάνεια στις πωλήσεις των συνεργατών του δικτύου της Globalnet προσφέρει η νέα δυνατότητα εκτύπωσης, μέσα από την Β2Β πλατφόρμα της εταιρείας, μιας σειράς εγγράφων με το δικό τους λογότυπο.

Στις περισσότερες περιπτώσεις της αγοράς, οι πλατφόρμες των δικτύων παρέχουν στους συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές τις εκτυπώσεις που χρειάζονται, με το λογότυπο όμως είτε κάποιας ασφαλιστικής εταιρείας είτε του εκάστοτε δικτύου, προκαλώντας συχνά σύγχυση στον καταναλωτή.

Ο πελάτης γνωρίζει και εμπιστεύεται τον διαμεσολαβητή που επιλέγει.  Η παρεμβολή, λοιπόν, της πρόσθετης, συχνά άγνωστης γι’ αυτόν επωνυμίας του δικτύου με το οποίο συνεργάζεται ο διαμεσολαβητής, μπορεί να του προκαλέσει ερωτηματικά και αμφιβολία, με ποιον τελικά συναλλάσσεται.   

Με τη νέα δυνατότητα που προσφέρει η νέα εφαρμογή, κάθε συνεργάτης του δικτύου της Globalnet μπορεί –εφόσον το επιθυμεί- να ζητήσει να αντικατασταθεί το λογότυπο της εταιρείας με αυτό της δικής του επιχείρησης σε όλα τα βασικά έντυπα πώλησης που εκτυπώνονται μέσα από την πλατφόρμα της.

Τα πρώτα έντυπα τα οποία μπορούν ήδη να εκτυπώνονται αυτόματα με το logo του κάθε συνεργάτη της, αφορούν στον κλάδο αυτοκινήτων και είναι η “Συγκριτική Πολλαπλή Προσφορά”, η “Προσφορά Ασφάλισης”, η “Αίτηση Ασφάλισης Οχήματος”, το “Έντυπο Αναγκών Πελάτη” και το “Ενημερωτικό Έντυπο Στοιχείων Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου”.

Η νέα δυνατότητα σταδιακά θα περιλάβει κάθε νέο έντυπο που θα απευθύνεται στους πελάτες των συνεργατών της εταιρείας, όπως τα καινούργια έντυπα που ενδεχομένως να δημιουργηθούν λόγω της νέας νομοθεσίας (αντικατάσταση προσωρινού σήματος, ειδοποιητήριο πληρωμής, κ.ά.).

Όπως σχολίασε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Globalnet, κα Ευγενία Καφφετζή: «Συχνά είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Υποστηρίζουμε την επιχειρηματική ταυτότητα των συνεργατών μας, αυξάνουμε την προβολή και την αναγνωρισιμότητά τους, ενισχύουμε την αμεσότητα και διαφάνεια στις σχέσεις με τους πελάτες τους και, σε τελευταία ανάλυση, την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων τους.  Αποδεικνύουμε, έτσι, στην πράξη τη φιλοσοφία μας για απόλυτη υποστήριξη, αλληλοεκτίμηση και ισότιμες σχέσεις με τους συνεργάτες μας».

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας