Η Generali παρουσιάζει το Generali Vitality και στη Γαλλία
Το καινοτόμο πρόγραμμα υγείας και ευεξίας Generali Vitality πρόκειται να διατεθεί και στη Γαλλία, μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στη Γερμανία, τον Ιούλιο του 2016. Στη Γαλλία, το Generali Vitality έχει σχεδιαστεί ώστε να αποτελεί μια προαιρετική παροχή στα προγράμματα ασφάλισης υγείας τα οποία προσφέρονται στους εταιρικούς πελάτες. Το Generali Vitality είναι ένα επιστημονικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ευεξίας που επιβραβεύει τους πελάτες για τον υγιεινό τρόπο ζωής τους και στοχεύει στη βελτίωση της υγείας των εργαζομένων και την ευημερία τους. Στοιχεία που έχουν αποδειχθεί ότι έχουν θετικό αντίκτυπο στη δέσμευση εργαζομένων και την παραγωγικότητά τους.
Ο Gian Paolo Meloncelli, Διευθυντής Group Strategy and Business Development του Ομίλου Generali σχολίασε: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι που πρώτοι δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα που συστήνει μια τελείως διαφορετική εμπειρία για τους πελάτες στην ασφαλιστική αγορά της Ευρώπης. Το πρόγραμμα Vitality της Generali είναι μια μοναδική λύση για όλους τους πελάτες μας που επιθυμούν να βελτιώσουν την υγεία τους, αλλάζοντας τον τρόπο ζωής τους. Αξιοποιώντας τη μεγάλη επιτυχία του Generali Vitality στη γερμανική αγορά παρουσιάζουμε, τώρα, με μεγάλο ενθουσιασμό το πρόγραμμα στη Γαλλία, με ένα μοντέλο ειδικά προσαρμοσμένο για τη γαλλική αγορά και με τη βοήθεια σημαντικών συνεργατών. Αυτό είναι ένα άλλο σημαντικό ορόσημο που επιβεβαιώνει την ικανότητα της ομάδας μας να παρέχει καινοτόμες λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών μας».
Ο Yanick Philippon, μέλος Εκτελεστικής Επιτροπής της Generali Γαλλίας, δήλωσε: «Συστήνοντας το Vitality στους εταιρικούς μας πελάτες, η Generali Γαλλίας προσφέρει καινοτόμες λύσεις για ζητήματα που σχετίζονται με το χώρο εργασίας, όπως η ευημερία των εργαζομένων και η πρόληψη ψυχοκοινωνικών κινδύνων. Η προώθηση της ευεξίας και η μείωση του στρες στο χώρο εργασίας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα του προγράμματος. Βοηθάει τις εταιρίες να φροντίσουν τους υπαλλήλους τους, εξασφαλίζοντας υψηλά πρότυπα υγείας, ασφάλειας και ευημερίας, ενώ συμβάλλει και στη βελτίωση της παραγωγικότητας στην εργασία. Την ίδια στιγμή βοηθά τους εργαζόμενους να καταλάβουν περισσότερα για τη σημασία της σωματικής υγείας και ψυχικής τους ευεξίας».
Το πρόγραμμα Generali Vitality στοχεύει να παρακινήσει τους πελάτες της εταιρείας να είναι υγιείς και να αισθάνονται καλύτερα. Το Vitality, το οποίο ιδρύθηκε από την Discovery, έχει καταγράψει μια σημαντική πορεία πετυχαίνοντας σημαντικά αποτελέσματα στη βελτίωσης της υγείας σε διαφορετικές αγορές σε όλο τον κόσμο, για σχεδόν 20 χρόνια. Το πρόγραμμα βασίζεται σε κλινικά, αναλογιστικά και συμπεριφορικά στοιχεία, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζήσουν μια πιο υγιή και πιο ενεργό ζωή. Στη Γερμανία, το Generali Vitality προσφέρεται σε πελάτες λιανικής που έχουν επιλέξει ασφάλιση ζωής και ασφάλιση επαγγελματικής ανικανότητας. Στη Γαλλία, το πρόγραμμα θα είναι προσβάσιμο σε εταιρικούς πελάτες που διαθέτουν ασφάλιση υγείας/ και προστασίας. Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν μέτρα για να βελτιώσουν την υγεία τους απολαμβάνουν εκπτώσεις και ανταμοιβές μέσω των επιλεγμένων συνεργατών, όπως τους Club Med, Look Voyages και Weedoogift που προσφέρουν μπόνους και εκπτώσεις στα καταστήματα Sephora, FNAC και Decathlon.
Από τον Ιανουάριο του 2017 η Generali θα προσφέρει το Vitality σε εταιρικούς πελάτες στη Γαλλία, επεκτείνοντας έτσι την εφαρμογή του προγράμματος στην Ευρώπη. Μέσω της Discovery, το Vitality είναι προσβάσιμο σε μια βάση σχεδόν 4 εκατομμυρίων καταναλωτών, σε διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Νοτίου Αφρικής, του Ηνωμένου Βασιλείου, των ΗΠΑ, της Ασία και της Αυστραλίας. «Στην καρδιά του Vitality βρίσκεται η έννοια του αμοιβαίου οφέλους, που αλλάζει την παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία. Αυτός ο μηχανισμός θετικής ενίσχυσης και επιβραβεύσεων προσθέτει συνεχώς αξία κατά τρόπο που ωφελεί τα άτομα, τους ασφαλιστικούς παρόχους και την κοινωνία ως σύνολο», επισημαίνει σε σχετικό δελτίο τύπου η Generali, η οποία έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για την ηπειρωτική ευρωπαϊκή αγορά.