Η Τατιάνα Δικαστοπούλου μιλά για τα οφέλη του “Ας Μιλήσουμε”
Το «Ας μιλήσουμε», η διαδικτυακή πλατφόρμα επικοινωνίας που δημιούργησε η Eurolife ERB Ασφαλιστική, συμπληρώνει έναν χρόνο λειτουργίας. Στο διάστημα αυτό δημιουργήθηκε μια ξεχωριστή μορφή διαδραστικής επικοινωνίας, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και με έναν μοναδικό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων που παρουσιάζονται.
Η αρθρογραφία του «Ας μιλήσουμε» εστιάζει σε θέματα που απασχολούν τον σύγχρονο Έλληνα και τη σύγχρονη Ελληνίδα. Προτρέπει σε δράση, σε θετική οπτική των πραγμάτων, σε προγραμματισμό και σε προληπτικές ενέργειες μείωσης και αποφυγής των κινδύνων.
Η Δ/ντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife ERB Ασφαλιστική, κα Τατιάνα Δικαστοπούλου, μοιράζεται με τους αναγνώστες της «Α.Α.» όλα εκείνα που αποκόμισε η Εταιρεία από τον ένα χρόνο λειτουργίας του «Ας μιλήσουμε» και εξηγεί τη γενικότερη φιλοσοφία της ιστοσελίδας, η οποία αναδεικνύει την πεμπτουσία της Ιδιωτικής Ασφάλισης.
Συνέντευξη στη Νίκη Πρωτονοτάριου
Κυρία Δικαστοπούλου, πώς οδηγηθήκατε, έναν χρόνο πριν, στην απόφαση δημιουργίας της διαδικτυακής πλατφόρμας «Ας μιλήσουμε»; Σε ποιες ανάγκες του σύγχρονου Έλληνα “απαντά” το περιεχόμενο της πλατφόρμας και με ποιο τρόπο τις “ανιχνεύσατε”;
Τ.Δ.: Όλα ξεκίνησαν όταν παρακολουθήσαμε μία έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας μας επιβεβαίωσαν ότι ένα σημαντικό πλήθος Ελλήνων έχει συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορεί να βασίζεται σε άλλους για τα σημαντικά της ζωής. Το νέο αυτό πλαίσιο στάσεων και συμπεριφορών ταίριαζε απόλυτα με τη φιλοσοφία της Eurolife ERB, η οποία πρεσβεύει ότι είναι πλέον απαραίτητο να πάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας, να είμαστε ενεργοί και όχι παθητικοί αποδέκτες όσων συμβαίνουν γύρω μας, να δρούμε αντί απλά να αντιδρούμε. Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν υπάρχει ευθεία αντιστοίχιση διερεύνησης αναγκών και απάντηση σε αυτές. Με το «Ας Μιλήσουμε», δεν πουλάμε ασφάλειες. Σκοπός μας είναι να επικοινωνήσουμε με τους συμπολίτες μας σε ένα επίπεδο πέραν της αγοράς-πώλησης ενός ασφαλιστικού προϊόντος. Είναι μια διαφορετικού τύπου επικοινωνία.
Τι διαφορετικό έφερε αυτής της μορφής η επικοινωνία ως προς τις γνώσεις σας για τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τους προβληματισμούς των σύγχρονων Ελλήνων;
Τ.Δ.: Το «Ας Μιλήσουμε» κέρδισε εξαρχής ένα σημαντικό αριθμό αναγνωστών, ο οποίος συνεχώς διευρύνεται. Όσοι μας διαβάζουν και μας στέλνουν μηνύματα, μας έχουν βοηθήσει πάρα πολύ να αντιληφθούμε τον τρόπο που σκέπτονται σήμερα, σε μια δύσκολη κατάσταση για όλους μας, οι αναγνώστες μας. Επίσης έχουμε κερδίσει πολλά, πολύτιμα στοιχεία για το πώς ευαισθητοποιούνται σε ζητήματα που αγγίζουν τον σκληρό πυρήνα της Ασφάλισης, ειδικά όταν η αγοραστική τους δύναμη περιορίζεται και οι κίνδυνοι γίνονται πολύ δυσκολότερα διαχειρίσιμοι. Θέλω να πω ότι τα οφέλη από το «Ας Μιλήσουμε» είναι πολλαπλά και αμφίδρομα. Αφορούν περισσότερο στη διατύπωση των αναγκών της σύγχρονης Ελληνίδας και του σύγχρονου Έλληνα –αυτό μας δίνει μια γενικότερη, άρα πολύ πιο αξιοποιήσιμη τράπεζα στοιχείων, που αποτελεί εξαιρετικό σύμμαχο στη συνεχή προσπάθειά μας να προσφέρουμε τα καλύτερα προγράμματα για τις ανάγκες των πελατών μας.
Έχετε εξαγάγει κάποια συμπεράσματα που πιθανόν να αξιοποιήσετε στη διαμόρφωση μελλοντικών ασφαλιστικών προγραμμάτων;
Τ.Δ.: Τα ασφαλιστικά προγράμματα της Eurolife ERB εξελίσσονται συνεχώς, ακολουθούν δηλαδή τη δυναμική διαμόρφωση των αναγκών της κοινωνίας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από σειρά πληροφοριών, συμπερασμάτων και αναλύσεων. Όλα αυτά προϋπήρχαν του «Ας Μιλήσουμε», όπως είναι φυσικό. Το πρόσθετο στοιχείο εδώ, όπως είπα και στην προηγούμενη απάντησή μου, είναι μια σειρά γενικότερων «θέλω» και «πιστεύω» εκ μέρους των αναγνωστών μας, που αναμφίβολα εμπλουτίζει και κάνει ποιοτικότερη την προσπάθεια της εταιρείας μας να διαμορφώσει καινούργια ασφαλιστικά προγράμματα ή να αναδιαμορφώσει παλαιότερα.
Πώς θα χαρακτηρίζατε την ανταπόκριση – συμμετοχή του κόσμου στο «Ας μιλήσουμε»;
Τ.Δ.: Η μέχρι σήμερα ανταπόκριση του κοινού αλλά και των συνεργατών μας, μας επιβεβαιώνει ότι η προσπάθεια που γίνεται αξίζει τον κόπο να συνεχιστεί, ώστε να επιτύχουμε να γίνει το «Ας μιλήσουμε» ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του κοινού και της Eurolife ERB, χτίζοντας μεταξύ μας σταθερή κι αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης. Από ποσοτικής πλευράς, αντιλαμβάνεσθε ότι ποτέ κανείς δεν είναι ευχαριστημένος, πάντα αναζητεί νέες δεξαμενές υποψηφίων αναγνωστών. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι, πρώτον διότι ο αριθμός των αναγνωστών μας συνεχώς διευρύνεται, άρα η θεματολογία του «Ας Μιλήσουμε» αγγίζει όλο και περισσότερους συμπολίτες μας, και δεύτερον διότι όλο και περισσότεροι λειτουργούν διαδραστικά, δεν περιορίζονται στο παθητικό διάβασμα των αναρτήσεών μας. Αυτό θέλουμε να το γενικεύσουμε κι από τα e-mails να περάσουμε στον ζωντανό διάλογο κάτω από τα κείμενα του «Ας Μιλήσουμε». Έχουμε εντοπίσει κι άλλα σημεία της προσπάθειας που χρειάζονται βελτίωση και ήδη εργαζόμαστε εντατικά πάνω σε αυτό το project.
Η πλατφόρμα «Ας μιλήσουμε» πώς αξιοποιείται για την περαιτέρω διάδοση του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης;
Τ.Δ.: Σήμερα, στο www.as-milisoume.gr υπάρχουν τέσσερις διακριτές ενότητες. Η πρώτη έχει τίτλο «αναζητάμε την έμπνευση», η δεύτερη ενότητα έχει τίτλο «δείτε το από άλλη γωνία», δηλαδή από μια πρωτότυπη, αισιόδοξη, θετική γωνία, η τρίτη ενότητα τιτλοφορείται «εξυπνότεροι στα καθημερινά», ενώ στην τέταρτη ενότητα, υπό τον τίτλο «όταν δεν ξέρουμε, ρωτάμε», ο αναγνώστης μπορεί να βρει απαντήσεις σε θέματα που του χρησιμεύουν στην καθημερινότητά του.
Στόχος μας είναι σε όλες τις ενότητες να προσφέρουμε αρθρογραφία που ενισχύει την προνοητικότητα και τον προγραμματισμό, βασικές αξίες και της ασφάλισης. Η γενικότερη φιλοσοφία της ιστοσελίδας, όμως, είναι ότι η αντιμετώπιση της ζωής από τη θετική της πλευρά και η δράση –όχι μόνο η αντίδραση– ενισχύουν αποφασιστικά τις προληπτικές ενέργειες μείωσης των κινδύνων. Έτσι ερχόμαστε στο επίκεντρο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, ως ενός θεσμού που μειώνει τους κινδύνους και, συνεπώς, μας επιτρέπει να βλέπουμε τη ζωή από τη φωτεινή της πλευρά.