Επέκταση της πελατοκεντρικής ψηφιακής εφαρμογής OnE της Interamerican
Ένα ακόμη βήμα πραγματοποίησε η Interamerican στον δρόμο προς την εξελιγμένη υποστήριξη των λειτουργιών της, στην προοπτική του στόχου να αποτελέσει η εταιρεία τον απόλυτο «digital insurer» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς κατά τα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, στο καινοτόμο σύστημα διαχείρισης OnE (Operations ‘n’ Excellence), την ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα για τις λειτουργίες έκδοσης και αποζημίωσης όλων των κλάδων των γενικών ασφαλίσεων, εντάχθηκαν και οι εργασίες των κλάδων νομικής προστασίας, μεταφορών, τεχνικών ασφαλίσεων και ατυχημάτων. Ήδη, το σύστημα λογισμικού OnE εξυπηρετεί όλες τις διαδικασίες διαχείρισης συμβολαίων των κλάδων πυρός και αυτοκινήτου.
Το OnE, που τέθηκε σε πρώτη εφαρμογή στην Interamerican το 2012, μειώνει σημαντικά το λειτουργικό κόστος και ελαχιστοποιεί τους κινδύνους διαχείρισης, ενώ είναι ανοιχτό σε προσαρμογές που θα καλύπτουν οποιαδήποτε μελλοντική ανάγκη της εταιρείας. Στην προοπτική των εφαρμογών, προβλέπεται φέτος και η ένταξη της οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας, καθώς και του κλάδου γενικής αστικής ευθύνης. Όπως τονίζεται σε σχετικό δελτίο τύπου της εταιρείας, το σύστημα OnE λειτουργεί στα πρότυπα πακέτων λογισμικού και πρόθεση της Interamerican είναι να το διαθέσει, ως τεχνολογικό προϊόν, στην αγορά. Έχει πιστοποιηθεί για την υψηλή τεχνική ποιότητά του από τη Software Improvement Group (SIG) και το γερμανικό ινστιτούτο πιστοποίησης TUViT σύμφωνα με το πρότυπο ISO 25010 και τα κριτήρια αξιολόγησης που προκύπτουν από αυτό.
«Η Εξέλιξη του συστήματος OnE υπογραμμίζει τον εντυπωσιακά γρήγορο και δομημένο λειτουργικό εκσυγχρονισμό της Interamerican με όρους ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και την απόλυτη ευθυγράμμιση της μηχανογράφησης με τον τομέα των εμπορικών δραστηριοτήτων, προς άμεσο όφελος των πελατών και της εταιρείας» τονίζει σχετικά ο κ. Γιώργος Μαυρέλης, Γενικός Διευθυντής Εργασιών, ενώ ο κ. Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής IT και Services επισημαίνει ότι «αποτελεί σημαντική αξία για την Interamerican το γεγονός της υλοποίησης της εφαρμογής από μία ομάδα εξειδικευμένων στελεχών υψηλού επιπέδου που δεν διαθέτουν ούτε οι μεγαλύτεροι ασφαλιστικοί οργανισμοί της Ευρώπης στο software».
Άξονες της ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας αποτελούν οι πελάτες με κατά προτεραιότητα εστίαση στις ανάγκες τους, τα δίκτυα πωλήσεων για βελτίωση παραγωγικών αποτελεσμάτων με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και η συνεχής ανάλυση και αξιοποίηση των δεδομένων (big data). H Interamerican έχει επενδύσει στο έργο OnE 3 εκατ. ευρώ, σε σύνολο 20 εκατ. επενδεδυμένων κεφαλαίων σε ψηφιακές εφαρμογές και τεχνολογία κατά την τελευταία πενταετία.
Στη φωτ. η ομάδα των στελεχών της Interamerican (Σ. Νάκος, Δ. Ζαμπέλη, Δ. Αποστολοπούλου, Π. Σκόνδρας) που εργάζεται για το έργο OnE, με τους Γ. Μαυρέλη, και Ξ. Λιαπάκη.