Εξελίξεις για την ERGO το επόμενο διάστημα
Η Ergo διάλεξε να προσφέρει μια βραδιά διασκέδασης στους συνεργάτες της, με αφορμή την αλλαγή του χρόνου, στο Διογένης Palace στις 26 Ιανουαρίου. Τους συνεργάτες από όλη την Ελλάδα μαζί με τις/τους συζύγους τους υποδέχτηκε ο Δ/νων Σύμβουλος της Εταιρείας, κ. Θ. Κοκκάλας, και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ERGO, κ. Andreas Kleiner, ο οποίος διαβεβαίωσε τους συνεργάτες πως η εταιρεία στην Ελλάδα εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό κομμάτι του στρατηγικού σχεδιασμού του Ομίλου, επισημαίνοντας ότι ήδη δρομολογούνται εξελίξεις που θα αφορούν στην εταιρεία το προσεχές διάστημα.
Ο κ. Δ. Χατζηπαναγιώτου μίλησε στους ανθρώπους της ERGO που στηρίζουν με αποφασιστικότητα την εξέλιξη της εταιρείας, καθώς, όπως ανέφερε και ο ίδιος, παρά τον μειωμένο κατά 2% εταιρικό τζίρο, χάρη στην απρόσκοπτη προσπάθεια των συνεργατών η εταιρεία κατορθώνει να παρουσιάζει κερδοφορία για 11 συνεχόμενα έτη. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στις νέες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι διαμεσολαβούντες, υιοθετώντας τις οδηγίες των πράξεων 30 και 31. «Είμαστε έτοιμοι για τις νέες ρυθμίσεις και ήδη μπορούμε να υποστηρίξουμε τη σταδιακή προσαρμογή των συνεργατών μας σε όσα αυτές ορίζουν», δήλωσε στους συνεργάτες της ERGO. Σε αυτό θα συμβάλει ο νέος τρόπος διαχείρισης των ασφαλιστηρίων, όπως αυτός περιγράφεται σε σχετική εγκύκλιο της εταιρείας, η σταδιακή ένταξη των συνεργατών στο ERGOPrint, αλλά και το σύστημα ERGO διαχείριση, το οποίο θα βοηθήσει τους συνεργάτες να λειτουργούν σύμφωνα με τις νέες διατάξεις, επιφέροντας τις λιγότερες δυνατόν αλλαγές στη λειτουργία των γραφείων τους.
Νέος, βελτιωμένος κανονισμός πωλήσεων και μείωση του τιμολογίου στον κλάδο αυτοκινήτου, στο βαθμό που το επιτρέπει η μείωση της συχνότητας και του μεγέθους των ζημιών του κλάδου, θα βοηθήσουν τους συνεργάτες της ERGO να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, εκπροσωπώντας παράλληλα μια από τις σοβαρότερες και πλέον φερέγγυες εταιρείες της αγοράς.
Ο κ. Θ. Κοκκάλας ήταν αυτός που μίλησε συναισθηματικότερα ίσως για τα χρόνια στα οποία βρίσκεται επικεφαλής της εταιρείας και τις προκλήσεις που χρειάστηκε να ξεπεράσει μαζί με τους συνεργάτες του, διοικητικούς και στελέχη των πωλήσεων, προκειμένου να επιτύχουν όχι μόνο τα ικανοποιητικά αποτελέσματα του σήμερα αλλά και να κερδίσουν τον σεβασμό των στελεχών της μητρικής εταιρείας.
Οι άνθρωποι που επιλέγουν να μένουν στο δυναμικό της ERGO αλλά και εκείνοι που παραδίδουν τη σκυτάλη στη νεότερη γενιά, κληροδοτώντας τους εκτός από το γραφείο τους και μια γερά δομημένη συνεργασία με την ERGO, είναι για την εταιρεία σημείο υπεροχής.
Ανεξαρτήτως συγκυριών ή αποτελεσμάτων, ο κ. Θ. Κοκκάλας είναι ένα στέλεχος που εμπνέει τον σεβασμό και έχει κερδίσει την εκτίμηση συναδέλφων και ανταγωνιστών, μεταξύ άλλων και γιατί συχνά μιλάει για την πραγματικότητα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς όπως είναι, χωρίς να στρογγυλεύει τις γωνίες της. Έτσι, και σε αυτή την περίπτωση, δεν δίστασε να αναφερθεί στις σημερινές συνθήκες και τον προβληματισμό που προκύπτει από τις λελογισμένες αλλά και αλόγιστες μειώσεις τιμολογίων σε ορισμένους κλάδους. «Έχουμε καλύτερα αποτελέσματα το τελευταίο διάστημα στον κλάδο αυτοκινήτου. Το κατά πόσο, ωστόσο, τα καλύτερα αποτελέσματα θα είναι προσωρινά ή όχι εξαρτάται από εμάς τις εταιρείες», σημείωσε με νόημα και χτύπησε και το καμπανάκι προειδοποιητικά, συμπληρώνοντας: «Προσοχή, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις βιαζόμαστε για αύξηση του μεριδίου αγοράς, με κόστος την υγεία!».
Γι’ αυτούς που θέλουν να ακούσουν, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο και αποτελεί και ένα επιχείρημα στη φαρέτρα του διαμεσολαβούντα που παραπονιέται για τον αθέμιτο ανταγωνισμό που εξακολουθεί να υφίσταται.
Υπάρχουν σήμερα εταιρείες που μέσα σε αυτό το βαρύ περιβάλλον μειωμένης αγοραστικής δύναμης του καταναλωτικού κοινού, αρνητικής ψυχολογίας και χιονοστιβάδας νέων κανονιστικών ρυθμίσεων, με ασφυκτικούς χρόνους προσαρμογής, πασχίζουν να προσφέρουν στους συνεργάτες του δικτύου των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μια ασφαλή και βιώσιμη λύση.
Υπάρχουν εταιρείες όπως η ERGO, η Generali, η Interasco, κ.ά., οι οποίες, αν και δεν έχουν την ευθύνη και τις δυνατότητες που απορρέουν από μεγάλα μερίδια αγοράς, εξακολουθούν να στηρίζουν με συνέπεια τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές αλλά και να κρατούν το επίπεδο του ανταγωνισμού και την εικόνα της αγοράς σε αξιοπρεπή επίπεδα. Είναι ώρα και για τους ίδιους τους ασφαλιστές να κρίνουν και να αποφασίσουν αν οι επιλογές τους προσανατολίζονται σε μακροημέρευση στο επάγγελμα που υπηρετούν και με ποιους όρους.